Look de curse, legal pe sosea: Scirocco GT24
Conceptul Scirocco GT24 face parte din galeria modelelor pe care daca le vezi pe sosea nu le uiti niciodata. Are cu ce!
Desi Scirocco nu a aparut inca pe piata si nu este inca disponibil spre cumparare, Volkswagen se poarta de parca acesta se afla la finalul carierei si are nevoie de cateva impulsuri de atentie din partea biroului de marketing.
Astfel, dupa ce am vazut cum arata versiunea pe care VW o va alinia la startul cursei de 24 de ore de la Nurburgring - una radical schimbata si cu elemente care nu au ce cauta pe o sosea deschisa traficului - germanii ne prezinta cel mai bun prieten al soferului in versiune Scirocco - GT24 Concept. Altfel spus, vorbim de un concept care prefigureaza cea mai dinamica versiune de strada Scirocco existenta pana in acest moment, aceasta fiind dezvaluita chiar in fata fanilor Volkwagen, la festivalul Woerthersee din Austria.
Evident, punctul de plecare inspre realizarea superbului "invelis" exterior al masinii a fost varianta de curse dezvoltata de biroul VW Motorsport din Hanovra pentru cursa de la Nurburgring. Cu toate acestea, multe dintre elementele prezente in dotarea lui GT24 Concept sunt preluate de la versiunea de serie. Difera evident lungimea (+23 cm) si latimea (+6 cm), la fel si garda la sol (suspensiile au fost coborate cu 75 mm) si masa proprie (-178 de kilograme).
Interiorul a fost si el adaptat pentru a se potrivi cu un condus ceva mai sportiv. In aceste conditii, rollcage-ul, scaunele sport si centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte fac casa buna cu volanul demn de circuit. Mai mult, comenzile clasice, precum setarile sistemului ABS sau cele ale pachetului de aer conditionat, sunt comutate ON/OFF simplu, prin butoane la fel de simple aflate pe consola centrala transformata in plansa de bord.
Evident, motorul nu a fost uitat de inginerii Volkswagen. In acest caz, vorbim de un TSI de 2.0 litri cu patru cilindri care dezvolta 300 de cai putere/6500 rpm. Axa frontala este cea care primeste in totalitate puterea produsa de motor printr-o cutie DSG cu sase rapoarte.
via | Newspress
de ce toata puterea pe fata, mi se pare exagerat 300 cp doar pe fata, o sa aiba parte de understeering si torque-steering la greu, vw sunt in stare sa faca un sasiu bun dar totusi.... in orice caz arata bestial masinuta ;)