Vicepreşedintele de marketing Ford: "Fuck General Motors"

Publicat vineri, 22.07.2011 12:25 de Bogdan Mirică

Jim Farley, vicepreşedintele diviziei de marketing şi comunicare Ford, a făcut declaraţii de o duritate fără precedent într-un interviu acordat unui jurnalist New York Times.

În Statele Unite, concurenţa acerbă dintre marii constructori auto a dat naştere adeseori unor războaie mediatice sau publicitare. BMW, Audi, Lexus sau Hyundai s-au contrat de multe ori atunci când au lansat modele noi dincolo de Ocean.

Două dintre conglomeratele auto din Detroit nu au putut face excepţie, chiar dacă declaraţiile dure au curs într-un singur sens. Jim Farley, vicepreşedintele diviziei de marketing şi comunicare Ford, s-a lansat într-o serie de declaraţii "fără perdea" la adresa rivalului General Motors.

Obişnuiţi cu declaraţii politicoase şi un spirit non-combat, americanii au fost şocaţi de interviul pe care Farley l-a acordat unui jurnalist de la New York Times pentru o viitoare carte, botezată Once upon a car. Mai multe fragmente din viitorul volum au fost publicate înainte de publicare oficială a cărţii, programată pentru luna octombrie a acestui an.

Potrivit jurnalistului, Farley ar fi declarat, cu un zâmbet răutăcios: "Îi voi bate pe cei de la Chevrolet în cap cu o bâtă. Şi îmi va face o plăcere deosebită.". Farley s-a ţinut departe de menajamente şi când a venit vorba de General Motors: "Îi vom bate şi va fi cu adevărat distractiv. Fuck General Motors. Îi urăsc pe ei, pe compania lor şi tot ceea ce reprezintă. Şi urăsc modul în care se dezvoltă."

Contactaţi pentru a comenta declaraţiile lui Farley, oficialii GM au răspuns: "Nu ne-am aşteptat la asemenea cuvinte dure din partea Ford."

John Stoll, purtătorul de cuvânt Ford, a declarat: "Nu am văzut momentan cartea şi nu putem comenta pe marginea afirmaţiilor. Această industrie este una plină de pasiune, implicare şi competivitate, de aceea ne respectăm toţi rivalii." 

via | carscoop

  • george, vineri, 22.07.2011 12:59
    RADE CIOB DE OALA SPARTA

    Ideile pe care le exprima nenea asta intr-un mod cat se poate de cocalaresc nu sunt foarte departe de realitate. Totusi, critici de genul asta ar trebui sa faca niste unii cu performante manageriale ceva mai bune, nu ei...

  • gelu, vineri, 22.07.2011 13:11

    Ambele companii au avut rezultate foarte bune in ultimul timp. Razboiul asta exista de foarte mult timp intre acesti doi giganti. Respect pentru GM.

  • kumite, vineri, 22.07.2011 13:26
    Hi,hi,hi!

    Parca ai fi vorbit tu intr-un mod cocalaresc si gugumatic,cu multe mascari si gugumanii,si multe argumente pe care oamenii de rand nu le pot intelege.BR.,lobotomizati,s.a.m.d.Intoleranta tampeste in timp.Exemplu?Poti sa dai unul?Ai perfecta dreptate.Am inceput sa te cred.Sunt exact asa cum ai spus.Si vei mai spune.Putem rezolva treaba asta.Dai meditatii la gramatica si logica?Caut meditator.Platesc bine.Haladuiesc pe undeva,pe unde gramatica nu-i obligatorie.Am un push road de la un pentastar in dos.Nu mi-l scoti?Dupa ce l-ai extras,poti sa-l folosesti cu incredere.Asta-i din gandirea de autobaza! Sa traiesti bine,prietene!

  • LauCalin, vineri, 22.07.2011 14:06
    mda, "respect" fata de concurenta

    Diferenta dintre tipul asta si restul din conducerea companiilor auto (sau orice fel de companie), este ca el a spus cu voce tare ce isi spun toti in in gand unul fata de celalalt. Dar cand se vad se saluta si isi dau mana. Asta-i pe principiul injurati-va frumos. :))

  • ion, vineri, 22.07.2011 14:26
    Teatralism ieftin ca sa fie inghitit de fraieri

    Marketingul ca stiinta reprezinta o facatura menita sa lege "consumatorul" de un brand cu un lat nevazut. Acuma vad ca a degenerat foarte mult... astfel de reactii in fata presei sunt menite sa "inraiasca" posesorii si admiratorii brandului respectiv si sa se simta "foarte mandrii" de masina lor, si sa cumpere si masina viitoare tot aceeasi marca. Sa invrajbesti niste oameni impotriva altora, chiar si in scop comercial (castig) e o mare ticalosie. Personal omul respectiv nu are nimic cu cei de la GM, dar considera ca "jobul lui" e sa arate cat de vehement e, ca sa manipuleze oamenii. Pacat ca omenirea s-a degratat atat de mult si ca astfel de (ne)oameni ocupa pozitii importante in marile companii. Foarte interesant ar fi daca s-ar strange o petitie din partea posesorilor de Ford prin care sa ceara demisia respectivului - pentru comportament neadecvat - asta ca tot se bate atat saua pe chestia cu "atitudinea" Astfel de oameni ar trebui sa aiba o singura meserie: actoria - fiind singurul lucru la care se pricep. Cand falsitate si tupeul obraznic sunt singurele argumente, nu putem vorbi in nici un caz despre profesionalism. Omul fara morala este asemeni animalului de prada - care insa nu ucide de placere, ci numai de foame. Pacat ca astfel de indivizi intineaza notiunea de OM

  • GT-R, vineri, 22.07.2011 21:35
    dupa perdea

    In spatele fiecarui costum cu cravata, in spatele unui zambet pana la urechi se afla un om mizerabil ca toti ceilalti.

  • audist, vineri, 22.07.2011 22:52
    @gt-r

    uneori esti mai inteligent decat pari alteori. ai complet dreptate din pacate

  • LR, luni, 25.07.2011 22:16
    @GT-R:

    E un citat sau e din putul gandirii :)? Si esti convins de asta?

  • GTS, joi, 28.07.2011 13:40

    cand esti invidios si nu ai cu ce sa vii ca sa contracarezi ,vii cu injurii cand nu mai poti sa te abtii =))) UNII OAMENI SUNT INVIDIOSI PE SUCCESELE ALTORA, SUCCESE IN MUNCA, BINEINTELES =)))