Verstappen, victorie fără emoții pe circuitul de casă al echipei sale. Hamilton și Bottas au completat podiumul
Max Verstappen a câștigat Marele Premiu de Formula 1 al Styriei, găzduit de circuitul de casă al echipei sale, Red Bull Ring. Este a patra victorie din 2021 a pilotului olandez.
După etapa din Franța, Marele Circ a călătorit în Austria pentru Marele Premiu al Styriei, găzduit de circuitul Red Bull Ring. Așadar, o etapă pe circuitul de casă al echipei Red Bull Racing, una pe care austriecii au câștigat-o fără emoții.
Plecat din pole position, Max Verstappen a avut un start foarte bun și a reușit să își păstreze poziția în fața lui Lewis Hamilton. Mai mulți piloți au ieșit larg în primul viraj, însă Pierre Gasly și Charles Leclerc au fost puțin mai ghinioniști.
GASLY OUT, LECLERC PORNEȘTE ÎN CURSĂ DE RECUPERARE
Dacă Leclerc a scăpat destul de "ieftin", cu o aripă față șifonată, Gasly a făcut pană și în virajul cu numărul 3 l-a acroșat pe Antonio Giovinazzi, care s-a și răsucit pe circuit. Și Nicholas Latifi a fost incomodat de acroșajul celor doi.
Monegascul a intrat la boxe pentru a schimba aripa față și a revenit pe circuit la coada plutonului, dar Gasly a fost nevoit să abandoneze.
De toată această situație a profitat Daniel Ricciardo, care a ajuns de pe 13 pe 8. Numai că australianul a revenit pe poziția din care a plecat de pe grilă câteva tururi mai târziu, după ce monopostul McLaren a suferit o scurtă pierdere de putere.
Lando Norris a fost o țintă sigură pentru Sergio Perez și Valtteri Bottas, cei doi piloți trecând destul de ușor de britanic. În turul 15, Verstappen avea deja un avantaj de peste 3 secunde în fața lui Hamilton, avantaj care a crescut la 5 secunde până în turul 25.
Un tur mai târziu, Sergio Perez a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri, dar schimbul nu a fost unul foarte bun din cauza unei probleme apărute la pneul stânga-spate. Acest lucru i-a permis lui Bottas să avanseze pe poziția a treia.
ÎNCEP PROBLEMELE PENTRU GEORGE RUSSELL
Verstappen și Hamilton au trecut și ei pe pneuri dure. Deși făcea o cursă foarte bună, problemele au apărut pentru George Russell în turul 25, iar britanicul a abandonat 11 tururi mai târziu.
În tot acest timp, Charles Leclerc făcea o cursă excelentă de recuperare, motiv pentru care a și primit titlul de Pilotul Zilei la finalul etapei.
Cu 20 de tururi rămase până la final, Verstappen reușea să păstreze un avantaj considerabil în fața celor doi piloți Mercedes-AMG Petronas. Echipa germană părea că este mulțumită cu locurile 2 și 3, dar a vrut neaparat și punctul suplimentar acordat pentru cel mai rapid tur.
Tocmai de aceea l-a adus pe Hamilton la boxe cu un tur înainte de final, britanicul ieșind pe circuit cu pneuri soft.
A PATRA VICTORIE DIN 2021 PENTRU VERSTAPPEN
La finalul celor 71 de tururi, Max Verstappen a reușit a patra victorie din 2021. Hamilton a terminat pe doi, iar Bottas a completat podiumul după ce a reușit să îi țină piept unui Sergio Perez dezlănțuit pe final de cursă.
Lando Norris, Carlos Sainz, Charles Leclerc, Lance Stroll, Fernando Alonso și Yuki Tsunoda au definitivat topul 10.
-
Nică, luni, 28.06.2021 19:03
Mă bucur că Hamilton a rămas şi anul acesta în F1. Dacă venea alt pilot în locul lui toţi susţinătorii acestuia ar fi zic "dacă era Hamilton Verstapen nu avea nici o şansă".
-
@Nica, luni, 28.06.2021 20:08
Mercedes a incetat dezvoltarea masinii pentru anul asta la Imola. Intre timp RB a adus imbunatatiri cursa de cursa. Imbunatatirile astea vor conta pentru bugetul de anul viitor si nu numai. Avand in vedere schimbarile majore de regulament de anul viitor si faptul ca bugetele pentru masinile din anii urmatori vor fi din ce in ce mai mici, s-ar putea ca bucuria ta sa fie de scurta durata.
-
BLACK FLAG, luni, 28.06.2021 21:59
Producătorilor de motoare li se permite să facă modificări la unitățile lor de putere în 2021 pentru a răspunde numai problemelor de fiabilitate. Fără uprade-uri de performanță pură La Baku 14 șoferi au schimbat motoarele, trecând la a doua unitate, atât MB cât și Ferrari(motor nou, cică ai avea un câștig de 10 CP comparativ cu un motor uzat, deși să bagi doar pentru acea linie dreaptă lungă este un gest pripit). În Franța, au schimbat motoarele și Alpine cu RB și AT. Imediat după cursa din Franța, LH a susținut în mai multe rânduri că noile motoare Honda Red Bull introduse la Marele Premiu al Franței și-au îmbunătățit performanțele și nu neapărat fiabilitatea. Dar după Marele Premiu al Stiriei, a trecut la un alt nivel al acuzelor, declarând pentru Sky că „Nu-mi amintesc ultima dată când am avut noi un upgrade, dar ei au avut”.În orice caz, se simte dezamăgitor. Se pare că încearcă să creeze o narațiune că, dacă pierde, este din cauza unei mașini inferioare și nu poate exista niciun alt motiv pentru aceasta. În afară de asta, Wolff a declarat că echipa sa nu va face reclamații de la introducerea noilor lor motoare până când nu vor fi examinate datele relevante. Mesajul a fost destul de clar și subliminal totodată. Este enervant să citești că mai mulți membri ai Mercedes vorbesc în mod constant despre modul în care Red Bull a făcut ceva cu aripile, cu motorul...că fac prea repede schimbul de pneuri. Sunt sigur că TW este un bun conducător, manager, lider, coordonator, dar conceptul de „când câștigăm, este pentru că suntem grozavi și când pierdem, este pentru că opoziția a înșelat” nu este un lucru bun.
-
Florin, luni, 28.06.2021 22:30
@Nica, de unde stii ca Mercedes a incetat dezvoltarea masinii pentru anul asta? Nu stie nimeni, stim doar cea ce Mercedes sustine, ca a incetat dezvoltarea. Este cea mai buna scuza atunci cand iei bataie asa clar. Si tot ei sustin, indirect ce-i drept, prin declaratii cu subinteles, ca RB(Honda) ar fi adus upgrade de putere la power unit, ceea ce este interzis pt 2021, fiind permise doar upgrad-uri doar pt fiabilitate( ceea ce imi pare un pic aiurea: odata ce cresti fiabilitatea poti creste usor performantele printr-o simpla remapare a motorului). Oricum, motoarele alea trec prin mana FIA, sunt verificate si omologate, deci exclus sa fie aduse modificari de structura. A fost clar inca de la inceput, din testele libere din martie, ca lui Mercedes nu i-a iesit masina la fel ca in ultimii 7 ani. Plus ca anul asta oameni importanti au parasit Mercedes, unul fiind seful de la dezvoltarea de power unit. Se pare ca Hamilton este doar un pilot bun si atat atunci cand nu are clar cea mai buna masina de pe grila. Ma uit la batranul Alonso, care cu o semipetarda de masina, cu cel mai slab motor din circuit ca putere si fiabilitate( Renault foloseste motoarele cu 500-700 rpm mai putin ca restul lumii ca sa nu crape) si tot scoate ceva cursa de cursa
-
Driver 01, marţi, 29.06.2021 01:14
Pai cand mergeau masinile de la Mercedes cu aproape 1 sec pe tur, inaintea celor de la RedBull, Hamilot nu mai zicea nimic...cum s-au ridicat putin si ceilalti, cum e "ceva la mijloc". Abia acum se vede diferenta de pilotaj, cand masinile sunt apropiate, ca si performante..
-
Radu, marţi, 29.06.2021 08:24
Daca Toto si Hamilton isi inchipuie ca Honda face smecherii la motor pentru cresterea performantei, au o problema. Dupa asa multi ani de suprematie Mercedes si acum sa vezi cate puncte are in fata Verstappen, e normal sa te ingrijorezi. Japonezul in general, are o mentalitate aparte - nu se apuca el de porcarii.
-
Alex, marţi, 29.06.2021 08:42
Sa ma mai lase Mercedes si cu teoria conspiratiei, la Bahrain s-au plans de aripa spate, pana i-au gasit RBR cu ceva pe la motor si au tacut... Ei cand faceau teste ilegale cum era sau anii trecuti cand aveau acea gaurica de eliberare presiune in timpul cursei?? Dupa ce i-au prins cu mata in sac, brusc nu mai castigau si incepusera Ferrari sa castige. Apoi au venit cu nu stiu ce gaselnita la motorul Ferrari, ca alimenta cu nu stiu cata benzina mai mult...Mercedes facand asta din 2014...
-
nică, marţi, 29.06.2021 11:33
Te înşeli @Nica, bucuria mea e din ce în ce mai mare, creşte de la cursă la cursă şi de la interviu la interviu (nu a lui Verstapen)
-
The Dot, marţi, 29.06.2021 13:20
He he, ati ramas acelasi grup de glumeti, pe care singurul lucru ce va uneste este ura fata de Mercedes in general si de Hamilton in special. Ma bucur ca stafeta, cel putin anul asta a fost preluata de Max si nu de vreun pilot Ferrari, nu ca as avea ceva cu ei, pentru ca imi si imaginez cantitatea de prostii scrise aici in comentarii. Se intreaba lumea mai sus printre altele, de unde se stie ca Mercedes a incetat dezvoltarea masinii? Sunt publicatii de specialitatea in intreaga lume, inclusiv in Romania care iti explica ce si de ce. La o simpla cautare “ Formula 1-MP al Styriei 2021. Review: ce-i în mȃnă nu-i minciună?” veti gasi toate informatiile necesare….bineinteles dc va intereseaza altceva in afara de can-can de prost gust.
-
@The Dot, marţi, 29.06.2021 15:41
Ai reaparut punctuletule, autosuficientule si atoatestiutorule ? Din ce cotlon ai mai iesit ca sa ne dai inca o mostra de daca nu e si fudul, ... nu e ... destul ? A devenit Pitstops detinatorul adevarului absolut ? Daca spun ei ca Merc nu mai dezvolta, tu trebuie sa inghiti pe nemestecate ce-ti pun ei în farfurie ? Tu chiar crezi prostia asta, intelighenție ? Pai nici Toto nu crede ce spune ! Poate doar voi, blm-istii consacrati si repede gasitori de scuze pentru neputinta champ-ului !
-
The Dot, marţi, 29.06.2021 16:04
^ Pentru cei ca tine, oricate articole as sugera, din Romania sau de aiurea, articole de specialitate de altfel, atunci cand castiga Hamilton e masina, dar cand castiga Max sau altul e calitatea pilotului, la fel cum Pamantul e plat, incalzirea globala nu exista, Bill Gates iti pune cipuri in vaccin si tehnologia 5g a adus covid19.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 29.06.2021 17:25
Consider că nu are sens, sa fie asemenea discuții pe acest site. Fiecare tabără are propriile ei convingeri, și nu ar renunța nimeni la ele. Progresistul tot progresist rămâne, degeaba încerci să îi arăți și alta cale. Daca ei cred că este bine așa, eu nu îmi pot permite sa comentez. Din păcate, ura este viscerala și generalizată. De asemenea și ironiile de prost gust, mai ales la o anumita tabără . Din păcate, nu am scăpat de comunism... Și cei mai mari comuniști sunt tocmai cei care se închină civilizatiei vestice, care e noul URSS, în opinia mea. Eu le doresc la toți fară ironie, sănătate, mântuire și conștientizarea propriilor greșeli... Daca fiecare am conștientiza greșelile pe care le facem și le-am îndrepta, am ajunge departe...Sper că Automarket nu îmi va cenzura comentariul. E doar o simpla părere...
-
The Dot, marţi, 29.06.2021 18:31
^ ^ Nu toti putem sa fim niste fini treningari ai tastaturii, ca tine, ce nu au absolut niciun argument pertinent cand vine vorba de fenomenul F1 in afara de propria marlanie.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 29.06.2021 18:59
Am făcut eu vreun atac la persoana? Daca nu am făcut, de ce te simți?...Apropo, daca tot e vorba de educație. Nu știu cui ai adresat acel cuvânt, dar termenul "treningar" nu exista in limba romana...Sau mă rog, nivelul tău e atât de erudit încât îți poți permite sa folosești expresii noi. Cat despre F1...Am 16 ani de când urmăresc fenomenul. Cred că îmi pot da cu părerea despre acest sport, fără să greșesc prea mult. Scuze daca simți că te-am pus la PUNCT....Învață sa vorbești și după aia poate putem purta o conversație fară ură și părtinire. Nu noi am amestecat politicul in F1. Țin să îți aduc aminte că idolul tău era foarte revoltat datorită unor lucruri care nu aveau treabă cu F1. In sfârșit, acum are alte griji cred... Dacă îl va învinge la finalul sezonului pe Verstappen, va avea tot respectul meu ca pilot. Dar mă îndoiesc că va face asta fara vreo îmbunătățire masiva de performanță a monopostului, sau fara vreo penalizare a echipei austriece.
-
oly, marţi, 29.06.2021 19:21
Pentru imperialul The Dot: poate ne explici si noua. https://www.racefans.net/2021/06/29/horners-scepticism-proved-correct-as-mercedes-confirm-they-will-upgrade-2021-car/
-
Nică, marţi, 29.06.2021 19:53
The Dot, eu unul nu urăsc nici un pilot şi nici echipă. Echipa MB trebuie respectată pentru ce au făcut în ultimii 7 ani. În 5 dintre ei, atât pilotul de pe locul 1 şi 2 a fost de la MB. În 2017-2018 Ferrari cred că a fost monopostul mai bun dar s-au axat pe Vettel iar acesta a clacat psihic. Hamilton e un pilot foarte bun dar în lipsa unei concurenţe reale titlurile (cel puţin ultimele) apar prea facil câştigate. Ca persoană îmi e antipatic deoarece îl compar cu un vin răsuflat care se acreşte tot mai mult prin trecerea timpului. De ce cred că Verstappen e mai bun? Pentru că a crescut ca pilot iar de foarte multe ori a părut că scoate tot ce se poate din monopost fiind şi perioade în care s-a clasat în faţa piloţilor Ferrari deşi la general RBR a fost sub Ferrari. Îmi mai plac Norris, Russell iar uneori chiar Leclerc.
-
Neutru, marţi, 29.06.2021 20:38
Căldură mare, nopți tropicale scurte, am devenit irascibili. Furtuni și tornade în Europa, foamete în Madagascar, toate sunt adevărate dar aici să vorbim despre F1.Caracterul perfid al unor persoane din F1 provoacă aceste comentarii dar ele(comentariile) nu vor schimba nimic. Te naști cu el(zodia) trăiești și mori cu el. Vă aștept vineri cu opinii!
-
Florin, marţi, 29.06.2021 21:07
Oameni buni, numai va certati degeaba, pana la urma toti vorbim din ceea ce citim si vedem, nu cred ca cineva dintre noi sau alte site-uri care analizeaza/comenteaza F1 au oameni in interiorul echipelor/locatiilor echipelor din circuit. Eu ma uit la F1 de vreo 25 de ani si mai bine, una dintre cele mai vechi amintiri fiind lupta dintre Senna si Mansel din Monaco, ca sa nu mai vorbesc de mult mai "recentele" lupte dintre Schumacher si Hackinnen, comentate la TVR de M. Alexandrescu. De aceea pot spune ca nici-o echipa nu va renunta la lupta, update-uri, etc. atat timp cat are sanse la o bucata mai mare de ciolan. Pt. ca puncte mai multe inseamna , in mare, bani mai multi primiti de la FIA. Hamilton vrea recordul in F1 la titluri si Mercedes va face orice anul asta ca sa il multumeasca pe " Sir", din 2 mari motive: il linisteste si poate ii face loc unui Russel care nu stiu cata rabdare mai are la Wiliams, si al doilea motiv este ca in/din 2022 este un pic de loterie, nu se stie cine va aplica/intelege mai bine noile reguli, poate ca Mercedes va deveni o echipa de pluton, nu se stie.....
-
The Dot, marţi, 29.06.2021 22:24
@Senna Nu ma refeream la tine.
-
The Dot, marţi, 29.06.2021 22:32
@Nica Ma intereseaza prea putin cum e persona Hamilton sau alt pilot. F1 este despre performantele lor pe pista. Nu ai cum sa compari doi sau mai multi piloti care nu au acelasi material la dispozitie, pentru simplu motiv ca in decizia ta va conta subiectivismul si atat. @Florin Te rog, arata-mi si mie updaturile care s-au facut la masina Mercedes dupa Imola. Multumesc.
-
Florin, marţi, 29.06.2021 23:26
@ The Dot, dar tu le stii, asa in general, la fiecare echipa??; daca da, felicitari, esti unic printre noi ! Atentie, nu ma refer, la niste/altfel de aripioare pe podea, difuzor, elemente ale aripii fata, pt ca asta vedem cu totii, fac toate echipele, cat de putin pot, pt ca sunt obligate si de configuratia circuitelor, poate doar Haas se limiteaza sa improvizeze .( nu au reusit sa ii faca nici macar un scaun cum trebe lui Sch) Ideea de baza este ca, odata cu modificarea 2021 cu podeaua decupata, RB a obtinut un plus natural cu apasarea pe spate fata de Mercedes datorita high rake-ului. De asta se chinuie Mercedes, au inca , cred, cel mai bun motor, dar au pierdut clar pe aerodinamica. Ok, RB pot aduce mai multe upgrade-uri pt ca sunt mai linistiti cu privire la spatele masinii, dar asta nu inseamna ca Mercedes a renuntat( cele 2 motive din postul anterior). Vezi ca seful tehnic de la Mercedes, Alison, l-a cam contrazis putin pe TW, urmeaza ceva la Merc, probabil nu era gata sa fie implementat( upgrade-ul in sine, piesele de rezerva, etc)
-
AyrtonSenna1991, marţi, 29.06.2021 23:35
@The Dot Îmi cer scuze daca te-ai simțit jignit. Poți să pui @ ca sa nu se mai facă asemenea confuzii...
-
The Dot, miercuri, 30.06.2021 01:02
Nu este nicio problema Senna.
-
The Dot, miercuri, 30.06.2021 01:13
@Florin Cursa de cursa pe siturile de specialitate sunt prezentate lucrurile noi cu care vin echipele, care se vad mai mult sau mai putin cu ochiul liber. Eu nu le stiu pe toate pentru ca nu ma intereseaza sa le stiu pe toate, dar le stiu pe cele de la Mercedes pentru ca este una din echipele mele favorite. Daca te intereseaza poti gasi aceste informatii pe situri ca motorsport, autosport, pitstops. Nu trebuie sa vina Toto sau altcineva sa vorbeasca de ele pentru simplul fapt ca unele se vad cu ochiul liber si altele se vad in performantele masinilor de la o cursa la alta. RB in calificari a fost mai rapid decat Mercedes pe primul segment al circuitului, segment care tine in mare parte de puterea motorului. Mercedes e una din cele mai lungi masini de pe grila, iar din cate inteleg eu, partea cu high rake nu se muleaza pe o astfel de masina. RB e de ceva timp mai buna ca Mercedes, daca nu o fi fost tot timpul, pe partea de aero, numai ca acum au si puterea motorului undeva foarte aproape de Mercedes. Daca tu crezi ca dintr-o data Max e mai bun ca Lewis cu niste zecimi pe tur, pentru ca i-au crescut muschii, te inseli.
-
Driver 01, miercuri, 30.06.2021 01:44
@The Dot, sa nu fim naivi...pana acum, in 2021, cand masinile Mercedes erau mai bune de departe, pe motorizare/aerodinamica/alte aspecte ale sasiului etc., decat cele ale RB & the rest, Hamilton era de fapt marea diferenta ? As fi vrut ca in sezonul 2021 sa fi fost Russel in locul lui Bottas, sa vedem cat de relaxat ar fi stat Hamilton.... Tare mi-e "frica" ca Russel ar scoate timpi mai buni in calificari decat H.....
-
The Dot, miercuri, 30.06.2021 14:22
@Driver 01 Te rog sa iti justifici afirmatiile cu niste informatii concrete atunci cand spui ca masinile Mercedes erau mult mai bune ca cele RB pe oricare din partile de le-ai mentionat. Astept un link, doua, cate vrei....cu exemple concrete. In ceea ce-l priveste pe Russell, poti doar sa presupui niste lucruri si atat. In momentul asta, poti spune doar ca pe un circuit s-a comportat mai bine ca Bottas. Il face asta mai bun ca Hamilton? Ia in considerare si faptul ca Hamilton e spre sfarsitul carierei, are deja o varsta si nu mai are nimic de demonstrat intr-o ipotetica, confruntare cu Russell. Faptul ca Rosberg era mai bun pe masina Mercedes decat Schumacher, asta asa de dragul comparatiilor, il face pe primul un pilot mai bun? Era Schumacher stresat din cauza asta?
-
Neutru, miercuri, 30.06.2021 17:24
@The Dot. Anul 2005 „Sir” Hamilton și Rosberg în GP2 unde mașinile erau egale Rosberg este campion (spre ghinionul lui că ajunge în F1 la o echipă submediocră și se ratează din punct de vedere al carierei ca Russel) iar Hamilton se cam uita la soare. Cine era mai bun? Anul următor 2006 scapă Hamilton de Rosberg și iese campion dar nu erau locuri pe grilă și se cam terminase povestea pentru el, dar având noroc Bernie Eclestone(sper că l-am scris cum trebuie) și alte nume „grele din F1 cere ca Ferrari și Schumacher să se oprească pe motiv că omoară spectacolul. Urmează transferul rapid al lui Kimi la Ferrari și McLaren rămâne fără pilot. Era târziu și se efectuase transferurile când Schumacher și-a anunțat retragerea. Colaborarea Hamilton- McLaren încetase din cauza „tatălui-manager”care tot vedea „discriminări” dar i se face MILĂ patronului McLaren și-l aduce la cea mai bună echipă. Și uite ce carieră a făcut. Pentru că era campion la Mercedes a ajuns „pilot1”spre deosebire de Rosberg care-și ratase mulți ani în F1 neavând mașină competitivă(repet ca Russel) Întrebare că tot te pricepi, care a fost mai bun? Probabil că o să-mi zici că-s rasist cum i-a zis „Sir” Hamilton lui Bernie care la făcut și miliardar și Sir. Așa perfidie mai rar!
-
Driver 01, miercuri, 30.06.2021 22:30
@The Dot, am pus acelasi numar de link-uri in discutii, cat si tine, daca asta e asa important..:) Scuze ca, poate ca m-am exprimat gresit, vrand sa spun despre sezonul 2020, legat de diferentele de performanta. Acum, nu are rost sa il dam pe Hamilton "operat", odata ce e acolo, se lupta daca poate, fara sa se planga atat de ce fac altii si/sau nu face echipa.... Vettel nu e la inceput de cariera, si mi se pare ca aproape "face bici" din ce are. Nu spun ca Hamilton este un pilot slab, ci doar ca este supraevaluat, datorita echipei si calitatilor monopostului creat de Mercedes. Personal, cred ca Leclerc va face "legea" in curand, in F1.
-
Florin, miercuri, 30.06.2021 23:39
De acord cu Driver 01, Ham este un pilot foarte bun, dar a si avut super material de concurs si echipa cu el. I-mi amintesc de ultima etapa din 2016, cand a castigat Rosberg campionatul, "sir" facea totul sa il incetineasca pe Rosberg ca sa fie depasit de cei din spate, iar echipa mai nimic, incredibil.... Probabil de acèea a si renuntat Rosberg, stia ca nu o sa mai primeasca o sansa cat de cat egala cu Hamilton. Cu privire cine va domina in viitor, e greu de spus, depinde cui ii va iesi mai bine masina incepand cu 2022, Verstapen, Leclerc, Russel, Norris, Sains, toti i-mi par foarte buni, chiar si Gasly e super ok. Plus ca sunt cel putin 2-3 nume din F2 care ar trebui sa faca pasul in F1, unul ar fi Schwartzman( care a cedat campionatul 2020 in favoarea Msh, ca sa nu ramana fara volan anul asta)
-
33+11=44, joi, 01.07.2021 01:47
Hamilton a castigat in 2008 si 2018 fara cel mai bun monopost si are victorii in fiecare sezon dar pentru fanii calutului impiedicat ramane supraevaluat. In acest sezon, momentan este in spatele unui mare talent care beneficeaza de un monopost usor superior. Haterii au iesit repede din barlog sa-l critice. Hamilton nu mai este primul pentru ca are ca adversar singurul pilot care se ridica la valoarea lui. Ceilalti au nevoie de un monopost cu o secunda mai rapid sa le faca fata. Leclerc si vettel nici cu un monopost ilegal nu au facut nimic. Ferrari era acum 2 ani a doua forta si Verstappen cu un monopost inferior si legal a sters pe jos cu ei. Dar pentru unii vettel "face bici" din ce are si Leclerc va face "legea".Poate la concursul de titirez ca la formula 1 nu prea vad cum. Din noua generatie Verstappen este cel mai bun si Norris este singurul care pare sa se apropie de el. Gasly e bun cu AT, praf cu RB. Sainz este un pilot mediu iar Leclerc pana nu va inceta cu ciocnitul va fi rapid degeaba. In f2 Piastri si Pourchaire par mari talente dar sa vedem cum progreseaza. Zhou, Shwartzman si Lawson merita sa ajunga in f1 dar nu-i vad castigand trofee. georgica era strivit de $troll prin competitile pregatitoare si in formula 1 a batut recordul de curse consecutive cu 0 puncte pt. o echipa. Nu veniti ca monopostul e slab: Kubica a punctat cu el, regretatul Bianchi a punctat cu un monopost mult mai slab si cand erau mai multi piloti pe grila. Cand nu-i talent, nu sunt puncte. Inteleg ca va placut comportamentul de psihopat aratat de "marea speranta" in Imola. Noua generatie nu se ridica la valoarea celei vechii formate din Hamilton, Alonso, Raikkonen, Kubica (pana la accidentare). Vin vremuri grele si pilotaj prost. Daca o sa aiba Super Max monopost o sa va plictisiti vazandu-l castigant doar pe el. Pana atunci: cand o sa iasa campion anul asta, sa va intrebati de ce Super Max a putut sa-l bata pe Hamilton si vettel in 2018 nu ? Trisorul rosberg a profitat in 2016. Hamilton a abandonat cand conducea detasat in Malaysia si a plecat in 3 curse din spatele grilei.Toate problemele de motor le-a avut britanicul si a pierdut doar pentru 5 puncte. Mai apoi rosberg s-a retras ca un las si comenteaza prostii pe YouTube. Unii au inceput sa-l idolatrizeze. Inteleg ca ati plans alaturi de Massa in Brazilia si-l urati pe Hamilton pentru asta. Totusi fanatismul si lipsa de obiectivitate nu face bine nimanui. Acum puteti sa veniti cu manutele rosii..
-
Neutru, joi, 01.07.2021 13:45
N-ai nevoie de mânuțe roșii sau verzi. Poate ceva materie cenușie de calitate. În limba română am citit niște proverbe. „Pe cine nu lași să moară nu te lasă să trăiești” sau „Nici-o faptă bună nu rămâne nepedepsită” și„Facere de bine fu.... de mamă”. Marele Hamilton na-re respect pentru nici-un om care l-a ajutat să ajungă miliardar și ca atare Sir. Bernie , McLaren, Lauda, Rosberg toți au devenit „rasiști” în opinia lui Hamilton și a ta. Urmează Toto cănd se vor despărți garantat 100%. Rosberg(pe care tu l-ai scis cu literă mică) a explicat de ce se retrage în decembrie 2016. „De 25 de ani alerg pe piste de viteză să ajung campion în formula unu. Acum sunt campion si sunt alți care vor să ajungă campioni. Le doresc succes”. Asta-i atitudine de trișor sau laș cum l-ai numit tu? Lăcomia întunecă mințile oamenilor fără caracter. Rosberg nu venea din ghetou,locuia deja în Monte Carlo!
-
lol, joi, 01.07.2021 14:05
Eu cred ca tot Mercedes are un usor avans dar Verstappen tot ii bate. 1) Max, 2) Ham, 3)Bottas, 4) Perez ... Daca Mercedes il luau pe Max, ar fi rezolvat problema - nimeni de la RBR nu i-ar mai fi batut. Iar Ham tot nu lua titlul.
-
33+11=44, joi, 01.07.2021 16:32
@Neutru: Materie cenusie si memorie cu siguranta tu nu ai. Chiar nu ti-e rusine sa scrii minciuni? rosberg nu avea cum sa-l bata pe Hamilton in 2005 in gp2 ( cum ai scris tu) pt. ca Hamilton a concurat in acel an in formula 3. Acolo a iesit campion cu 18 podiumuri in 20 de curse si invingandu-l printre altii pe vettel. Anul 2006 a fost singurul an pt. Hamilton in gp2. In 2006 Schumacher nu mai domina si nu avea Bernie interes sa-l oblige sa se retraga. Sa nu uitam ca in 2005 ferrari a castigat doar rusinoasa cursa de la Indianapolis si Alonso a iesit campion in 2005 si 2006. Se zvoneste ca Schumacher s-a retras sa nu-si piarda Massa locul. Poate familia Todt a avut vreo influenta. Nu stiu sigur daca-i adevarat. Oricum Hamilton a obtinut locul la McLaren dupa un test la care a participat si Pedro de la Rosa si la care britanicul a obtinut timpi mai buni. Cauta sa vezi ce spune spaniolul despre Hamilton. Cum se numeste unul care provoaca intentionat steabul galben sa nu-l bata altul in calificari acasa? Cred ca se numeste trisor. Asa ca rosberg de Monaco este un trisor. rosberg cand s-a retras a spus ca are probleme psihice si ca vrea sa stea cu familia. In urmatorul sezon in loc sa stea cu familia venea la fiecare premiu. Inclusiv Lauda l-a criticat. rosberg s-a retras din lasitate si din teama de esec. James Vowles a declarat recent ca rosberg avea nevoie de 1000 de tururi sa ajunga la ce nivel atingea Hamilton in doua. Dar se pare ca stii tu mai multe din realitatea paralela. Eu zic ca-i mult mai de apreciat un om care a plecat de jos si prin munca si sacrificii a ajuns campion decat unul de bani gata gen rosberg, $troll, Mazepin - persoane care s-au folosit de nume si bani sa ajunga mai repede in f1. Intotdeauna vor exista persoane mediocre si fara dorinta de progres. Aceste persoane nu au cum sa inteleaga de ce Hamilton, Alonso, Djokovic, Nadal, Federer, Messi, Ronaldo sunt inca "lacomi" dupa trofee.
-
Aurel Craciun, joi, 01.07.2021 19:57
Latifi are corp de domnișoară (mie nu mi-a încăput fundul în cocpitul mașinii lui
-
Aurel Craciun, joi, 01.07.2021 20:32
Erata: cockpit
-
Driver 01, joi, 01.07.2021 22:12
@33+11=44 , de Bahrain GP 2020, ce parere ai ? Cand aproape l-a umilit Russel pe Bottas, in conditiile in care Russel a condus o masina cu care nu era obisnuit ? Russel spunea in timpul cursei ca este pregatit sa "traga tare", doar sa i se ceara de la boxe, in conditiile in care incepuse sa puna secunde intre el si Bottas. Ceea ce vreau sa spun este ca, daca el ar fi fost partenerul lui Hamilton, nu stiu daca mai stateau lucrurile la fel.... Eu nu sunt fan Leclerc sau Ferrari, dar nu poti sa nu iti dai seama ca Leclerc este un pilot de exceptie...eu il pun alaturi de Verstappen, pe care il consider acum cel mai bun pilot din F1. Om trai si om vedea, daca ar fi dupa mine, le-as da tuturor aceeasi masina :) Imi place la Verstappen, cum conduce si caracterul sau...aa, si ca nu s-a pus in genunchi....
-
33+11=44, joi, 01.07.2021 23:36
@Driver 01: Circuitul din Bahrain in varianta scurta nu arata nivelul pilotului. Pe oricare alt circuit, george s-ar fi adaptat mai greu. Sa nu uitam ca acea cursa a inceput cu un incident provocat de Leclerc: monegascul si Verstappen au abandonat, Checo a ajuns ultimul - au ramas doar pilotii Mercedes in fata cu masini competitive, george a fost norocos in prima parte. Iar Bottas s-a umilit singur in Bahrain: vineri a avut multiple iesiri de pe circuit, sambata turul de pol a fost cu greseli iar in cursa a ratat startul si a condus slab toata cursa. Bottas din Bahrain a fost mult sub nivelul lui obisnuit. Ritmul de cursa a lui george era similar cu cel al lui Checo cand mexicanul rula in aer liber, ambii fiind pe medii.Stiu asta pentru ca am revazut cursa pe un canal spaniol si comentatorii erau surprinsi de ritmul modest impus de lider. george are ocazia sa impresioneze cu Williams si din punctul meu de vedere nu o face. Bianchi, Wehrlein, Nasr si altii au obtinut puncte cu echipe cel putin la fel de slabe. george a ratat 5-6 ocazii si doar pentru duminica trecuta poate sa invoce ghinionul. Nu ma poti acuza ca nu am incredere intr-un pilot cu 0 puncte si cu un caracter urat. Ce s-ar intampla daca ar fi coleg cu Hamilton nu stie nimeni.Ce banuiti voi sunt doar presupuneri. Deranjeaza modul in care presa si fanii f1 ni-l baga pe gat. Se vorbeste mai mult de george 0 puncte decat de Norris. Lando a terminat 7 din 8 curse in top 5 si de uneori este ignorat complet. Leclerc este carismatic, educat, are istorii triste in spate si este sustinut de cine trebuie. Talent are cu carul dar isi bate joc de el. Leclerc pe circuit este si inger si demon. Pana nu renunta la latura de demon ma tem ca nu va iesi campion nici daca va avea masina potrivita. Sezonul asta doar Norris pare un adversar de viitor pentru Max. Lucrurile se pot schimba. Daca-i pui pe toti in aceeasi masina cred se face trenuletul si nu mai sunt depasiri. Nu cred ca-i o idee buna.
-
The Dot, vineri, 02.07.2021 01:42
Implicatiile pe care le are noul regulament in acest an competitional si in urmatorii, si daca Mercedes sau RB sunt cei care au ales calea castigatoare https://www.pitstops.ro/2021/07/01/ce-poate-schimba-noul-bop-in-ordinea-competitionala/
-
Radu, vineri, 02.07.2021 08:13
FP1 Austria - digisport 2, ora 12.30.
-
Daniel Popescu, vineri, 02.07.2021 13:40
2021 Austrian Grand Prix first practice result Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps 1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’05.143 35 2 16 Charles Leclerc Ferrari 1’05.409 0.266 32 3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’05.431 0.288 32 4 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’05.445 0.302 29 5 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’05.474 0.331 34 6 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’05.586 0.443 27 7 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’05.709 0.566 30 8 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’05.726 0.583 29 9 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’05.726 0.583 35 10 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’05.880 0.737 26 11 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’05.980 0.837 29 12 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’06.181 1.038 29 13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’06.203 1.060 28 14 37 Guanyu Zhou Alpine-Renault 1’06.414 1.271 28 15 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’06.444 1.301 27 16 98 Callum Ilott Alfa Romeo-Ferrari 1’06.564 1.421 23 17 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’06.583 1.440 28 18 45 Roy Nissany Williams-Mercedes 1’06.683 1.540 33 19 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’06.978 1.835 34 20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’07.316 2.173 29
-
Daniel Popescu, vineri, 02.07.2021 17:06
2021 Austrian Grand Prix second practice result Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps 1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’04.523 31 2 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’04.712 0.189 34 3 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’04.740 0.217 35 4 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’05.139 0.616 33 5 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’05.268 0.745 37 6 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’05.356 0.833 37 7 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’05.379 0.856 38 8 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’05.393 0.870 34 9 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’05.466 0.943 34 10 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’05.511 0.988 32 11 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’05.516 0.993 39 12 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’05.527 1.004 35 13 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’05.620 1.097 37 14 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’05.624 1.101 33 15 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’05.698 1.175 32 16 16 Charles Leclerc Ferrari 1’05.708 1.185 33 17 63 George Russell Williams-Mercedes 1’05.819 1.296 36 18 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’05.911 1.388 35 19 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’06.014 1.491 38 20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’06.173 1.650 35
-
Florin, sâmbătă, 03.07.2021 00:28
@The Dot, Am citit si eu ceva asemanator pe alt site, dar, m-i se pare total aiurea: pai ce vina au inginerii de la echipa X ca sunt mai buni decat cei de la echipa y, daca toata lumea are voie sa cheltuie o suma maxima stabilita de comun acord ? Atunci hai sa le dam la toti aceeasi masina si gata ; care ar mai fi competitia? Hai sa punem echipa de fotbal care castiga Champions League sa se antreneze doar odata la 5 meciuri timp 1 an!!! Limita de buget e super suficient ca sa reduci din diferente, de ce sa tai si mai mult de la echipa care castiga daca o face in conditii egale, maxime, stabilite de toti? E adevarat ca Mercedes a cheltuit enorm fata de ceilalti in era hybrid, nu stiu exact, 300-350 mil euro pe an unde Haas sau Wiiliams nu sareau de 100, dar daca pui limita la 140 pt toata lumea, care mai e problema? Imi aduc aminte cu umor de o remarca a lui G. Steiner care zicea ca toti oamenii de la Haas, cu tot cu sefi, sunt mai putini decat oamenii de la Mercedes care sunt la un moment dat in vacanta prin rotatie. Hai sa vedem cu ce vin echipele de top, Merc si RB, ca odata cu declaratiile, s-au cam dat de gol, amandoua vor campionatul asta; RB aduce mai multe si constant ca are o baza mai buna datorita podelei decupate si high rake-ului iar Merc, prin vocea lui Alison si " the Sir" va veni cu upgrade-ri si motor si aero, nu cum a zis initial TW ca a incetat dezvoltarea
-
Costel, sâmbătă, 03.07.2021 13:10
Sebastian, La Multi Ani!
-
DAV, sâmbătă, 03.07.2021 13:17
La mulți ani Vettelică, pentru mine vei fi întotdeauna un campion merituos, așa cum au fost toți campionii care au avut, la vremea lor, cea mai bună mașină ! Lauda, Prost, Senna, Schumacher ! Nu ești un campion mai de carton decât altul, care a avut la dispoziție cele mai bune monoposturi din istoria modernă a F1 ! Ești exact ceea ce a trebuit să fii, la locul și timpul potrivit !
-
Maurizio Arrivabene, sâmbătă, 03.07.2021 13:39
Tanti auguri Seb! Sei un mito per me.
-
Daniel Popescu, sâmbătă, 03.07.2021 14:21
2021 Austrian Grand Prix third practice result 1 Max Verstappen Red Bull 1:04.591 14 laps 2 Valtteri Bottas Mercedes 0.538s 21 3 Lewis Hamilton Mercedes 0.686s 19 4 Pierre Gasly AlphaTauri 0.689s 26 5 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing 0.754s 26 6 Carlos Sainz Ferrari 0.756s 28 7 Sergio Perez Red Bull 0.805s 20 8 Fernando Alonso Alpine 0.843s 23 9 Charles Leclerc Ferrari 0.893s 33 10 Sebastian Vettel Aston Martin 0.951s 21 11 Lance Stroll Aston Martin 0.955s 18 12 Yuki Tsunoda AlphaTauri 0.970s 22 13 Esteban Ocon Alpine 1.083s 21 14 George Russell Williams 1.103s 22 15 Lando Norris McLaren 1.109s 22 16 Daniel Ricciardo McLaren 1.134s 20 17 Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing 1.156s 30 18 Mick Schumacher Haas 1.487s 25 19 Nicholas Latifi Williams 1.514s 17 20 Nikita Mazepin Haas 1.698s 27
-
Daniel Popescu, sâmbătă, 03.07.2021 17:13
2021 Austrian Grand Prix grid 1. Max Verstappen 1’03.720 Red Bull 2. Lando Norris 1’03.768 McLaren 3. Sergio Perez 1’03.990 Red Bull 4. Lewis Hamilton 1’04.014 Merc 5. Valtteri Bottas 1’04.049 Mercedes 6. Pierre Gasly 1’04.107 AlphaTauri 7. Yuki Tsunoda 1’04.273 AlphaTauri 8. Sebastian Vettel 1’04.570 Aston Martin 9. George Russell 1’04.591 Williams 10. Lance Stroll 1’04.618 Aston Martin 11. Carlos Sainz Jnr 1’04.559 Ferrari 12. Charles Leclerc 1’04.600 Ferrari 13. Daniel Ricciardo 1’04.719 McLaren 14. Fernando Alonso 1’04.856 Alpine 15. Antonio Giovinazzi 1’05.083 Alfa Romeo 16. Kimi Raikkonen 1’05.009 Alfa Romeo 17. Esteban Ocon 1’05.051 Alpine 18. Nicholas Latifi 1’05.195 Williams 19. Mick Schumacher 1’05.427 Haas 20. Nikita Mazepin 1’05.951 Haas
-
!!!, sâmbătă, 03.07.2021 17:22
Ce teatru de doi bani face belemistul ! Cum sta el prabusit in scaun, minute in sir, cand nu-i iese stamba la cot ! Boah, "campion" mai umflat cu pompa decat asta, n-am mai vazut ! Cum a dat de unul cu masina egală, cum gata, s-a terminat cu pole-urile si victoriile fara numar ! Bravo Max, fa-l sa nu se mai dea jos din masina de oftica !
-
!!!, sâmbătă, 03.07.2021 17:31
In concordanta si la unison cu disperarea belemistului, pe Sky este cel mai negru doliu cu putinta, jelanii si plansete mai ceva decat la bocitoarele profesioniste !
-
The Dot, sâmbătă, 03.07.2021 17:59
@Florin Eu nu am pus link-ul de mai sus, pentru a oferi o scuza unora sau altora. E doar realitatea "din teren" si asta explica de ce unii se misca mai bine ca altii. Din cate inteleg Mercedes va mai aduce ceva nou la cursa din Marea Britanie si la cea din Olanda, dar imi este neclar daca presupusele updaturi erau deja pe teava inainte de Imola, cel putin dpdv al finantelor alocate pentru anul asta. Azi McLaren a fost mai rapida ca Mercedes cu 5km/h pe primul sector, asta ca o acolada.
-
FaniF1, sâmbătă, 03.07.2021 18:36
Mi s-a părut mie sau au fost filmate de la bordul monopostului mici frecvențe în care Hamilton mergea cu o mână pe volan și cu cealaltă băgată în cască în dreptul ochilor?
-
FanF1, duminică, 04.07.2021 17:47
Astia de la DigiSport foloseau ieri expresia "cine va lua taurul (RedBull) de coarne", dar la cum s-a aparat azi Perez nu l-as numi azi taur ci bou 100%. In rest felicitari inca odata lui Verstapen si pe Noris cu toate ca nu si-a putut pastra pozitia obtinuta in calificari.
-
33+11=44, duminică, 04.07.2021 18:00
Am avut dreptate cand am spus ca Leclerc nu va deveni niciodata campion. A aratat ca este doar un plangacios protejat de maFIA. Perez a fost penalizat complet aiurea si nici macar nu i-a distrus masina printului. Leclerc a facut niste manevre mult mai periculoase in Italia 2019 si nu a fost pedepsit. Cand Leclerc strica cursele altora nu exista penalizari. Inadmisibil!!! Cursa a fost cea mai proasta din sezon. Singurul lucru bun: georgica umilit de "expiratul" Alonso.
-
Daniel Popescu, duminică, 04.07.2021 18:05
2021 Austrian Grand Prix race result Position No. Driver Car 1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 2 77 Valtteri Bottas Mercedes 3 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 4 44 Lewis Hamilton Mercedes 5 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 6 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 7 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 8 16 Charles Leclerc Ferrari 9 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 10 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 11 63 George Russell Williams-Mercedes 12 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 14 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 15 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 16 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 17 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 18 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 19 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 20 31 Esteban Ocon Alpine-Renault ------------------------------------------------------- F1 drivers championship after the 2021 Austrian Grand Prix Driver Total 1 Max Verstappen 182 2 Lewis Hamilton 150 3 Sergio Perez 104 4 Lando Norris 101 5 Valtteri Bottas 92 6 Charles Leclerc 62 7 Carlos Sainz Jnr 60 8 Daniel Ricciardo 40 9 Pierre Gasly 39 10 Sebastian Vettel 30 11 Fernando Alonso 20 12 Lance Stroll 14 13 Esteban Ocon 12 14 Yuki Tsunoda 9 15 Kimi Raikkonen 1 15 Antonio Giovinazzi 1 17 George Russell 0 17 Nicholas Latifi 0 17 Mick Schumacher 0 17 Nikita Mazepin 0 ----------------------------------------------- F1 constructors championship after the 2021 Austrian Grand Prix Team Total 1 Red Bull 286 2 Mercedes 242 3 McLaren 141 4 Ferrari 122 5 AlphaTauri 48 6 Aston Martin 44 7 Alpine 32 8 Alfa Romeo 2 9 Haas 0 9 Williams 0
-
Costel, duminică, 04.07.2021 18:30
Brackley 2021 = Cernobil 1986
-
33+11=44, duminică, 04.07.2021 18:37
@FanF1: Perez s-a aparat la fel ca Norris. Nu poti sa-l feliciti pe unul si sa-l critici pe celalalt pt. acceasi actiune. Dupa nepenalizarea incidentului Max - Leclerc in Austria 2019 era vorba sa nu se mai penalizeze incidentele de cursa. Azi s-au dat penalizari inutile fara numar. Se pare ca se judeca in functie de persoana. Perez este un pilot competitiv care nu cedeaza niciodata. Bine a facut ca nu l-a lasat pe plangacios sa treaca. Comisarii si unii fani vor sa transforme competitia intr-una pentru fetite. Checo este de departe pilotul cu cel mai frumos comportament. Asa ca foloseste cuvantul bou pt. persoana din oglinda.
-
!!!, luni, 05.07.2021 11:48
@=44 Vezi-ti ma de belemist, ca la masini sensibil egale ti-l calca in picioare Max ! Daca-i facea cineva belemistului ce i-a facut Perez lui Leclerc, i-ai fi cerut aluia excluderea din viata sportiva ! Pana una alta, singurii piloti cu cojones din actuala grila sunt Max, Charles si Lando ! Singurul plangacios adevarat este belemistul, care este atat de "perfect" incat toti sunt vinovati, numai el nu ! Se plange de echipa, motoare, pneuri, aripi, se plange de orice, numai de vina lui nu ! In cursa de ieri a fost singurul prostălău care si-a avariat masina pe vibratoare ! Mai aveau putin sa spuna, el si Toto, ca pentru catastrofa de ieri, singurul vinovat a fost Bottas ! Georgica umilit de Alonso ??? Stai ma jos ca te faci de cacao ! A reusit sa depaseasca un Williams de abia la sfarsitul unei curse de 71 ture ! Tie nu-ti vine sa razi de ce spui ? In locul tau mi-as face foarte mari griji daca Georgica devine echipierul belemistului din 2022. Dar asta n-o sa se intample, pentru confortul si linistea belemistului, Toto o să-l pastreze pe Bottas.
-
FanF1, luni, 05.07.2021 14:25
@33+11=44, ba pot s-o fac punând în balanță vârsta care aduce mai mult sau mai puțin curaj, experiența și nr-ul de greșeli făcute la umărul aceluiași adversar.
-
33+11=44, luni, 05.07.2021 15:13
@!!!: Max i-a facut lui Hamilton in Imola acceasi manevra. In ambele cazuri am avut o singura opinie: manevra dura dar la limita regulamentului. Leclerc s-a plans ieri prin radio si a tipat ca un nebun. MaFIA si masi repede l-au ascultat. In rest comentariu tau este rasist si aberant. Se vede ca plangi non-stop din 2014.
-
FanF1, luni, 05.07.2021 16:29
Dă-i "searce" pe google cu expresia "rasism DEX" și vezi dacă definiția coincide cu ce am exprimat eu în comentariu. Eu, ca și în alte zile cu alții că tine, închei aici subiectul aducându-mi aminte de un citat al lui Nicolae Iorga care spunea că "dacă ataci replica unui prost riști să intri în discuție cu acesta".
-
33+11=44, luni, 05.07.2021 17:37
@FanF1: Nu te-am facut pe tine rasist ci pe @!!! Nu stiu de ce te-ai simtit doar nu ai scris tot tu cu numele lui.
-
Driver 01, luni, 05.07.2021 17:59
Ca s-au certat, ca s-a plans Leclerc, ca nu…nu inseamna ca nu e pilot bun, o cursa nu schimba tot. Norris a fost super, pacat ca nu a putut forta pentru locul 2…. Perez n-o fi un pilot genial, dat merge constant bine si nu cedeaza psihic…. Parca ca H, fata aia blonda sta si mai aproape de el, poate a facut vreo criza :p
-
!!!, luni, 05.07.2021 18:42
@=44 Ce rasism mosule ? Pai singurul rasism care se intampla in zilele noastre este cel al BLM-ului impotriva tuturor, cel mai abject rasism practicat vreodata ! Nu mai ai voie sa spui "negri", de parca ar fi rozalii, verzi, sau albastri, se neaga si se rescrie istoria, se darama statuile unor uriase personalitati, se interzic opere gen "Pe aripile vântului", Alba ca zăpada devine metisa, etc, etc ! Si toate astea ca sa nu fie deranjate niste specimene, care, fara europeni si americani, s-ar fi leganat si acum agățate prin copaci, cu o banana in mana ! Sau ar fi fugit de mama focului prin jungla, sa nu-i pape leul ! Nu sunt rasist mosule și as ingenunchia oricand pentru cei năpăstuiți, dar sub sigla "All lives matter", nu sub porcaria BLM ! Pentru ca toate vietile conteaza, nu numai cele negre, toate, fara exceptie, inclusiv cele luate de negri. Iar belemistul tau, care se plange cat de tare a fost el discriminat ... sigur, cum sa nu, viata fara griji, taticul ful de bani, cariera fara grija, boah, cel mai jalnic show cu putinta ! Plang din 2014 ? Nu te mai trezi ma vorbind, n-am pentru ce, favoritii mei, piloti adevarati, Villeneuve si Senna, nu au corespondent în grila de acum. Poate doar Max si Charles sa se mai apropie de ei ! In nici un caz cartonati ca Hamilton si Vettel, a caror singur "merit" a fost ca au avut masini ultradominante !
Citeste si
-
F1 TOP | luni, 25 noiembrieFormula 1: George Russell, victorie în Las Vegas. Max Verstappen cucerește al 4-lea titlu consecutivGeorge Russell a câștigat Marele Premiu din Las Vegas după o cursă dominată de pilotul britanic. Totodată, Max Verstappen a încheiat pe locul 5 și a devenit campion mondial pentru a 4-a oară consecutiv. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
Adminul și Hamilton nu mai dau rezultate bune simultan, zici că-și scoși amândoi din aceeași oală. Și când mai văd și clasamentul la piloți și echipe care e cel de anul trecut... De râsul lumii!