Versiunea de serie a lui VW Up! va fi lansată în 22 august

Publicat marţi, 28.06.2011 14:54 de Mircea Meșter

Volkswagen preferă să le prezinte europenilor noul său model de oraş cu trei săptămâni înainte de Salonul de la Frankfurt. Versiunea de serie a lui Up! va fi prezentată în Paris, în cadrul unui eveniment exclusiv Volkswagen.

Volkswagen va lansa cel mai mic model din propria gamă la sfârşitul acestei veri. Modelul care se va naşte din conceptul Up! nu va fi lansat însă la Salonul Auto de la Frankfurt, aşa cum se aşteptau toţi jurnaliştii europeni, ci într-un eveniment special care va avea loc la Paris în 22 august.

VW Up! va fi lansat, astfel, cu trei săptămâni înaintea celui mai important salon auto al toamnei, constructorul german preferând să atragă atenţia asupra modelului său altfel decât o fac ceilalţi producători care îşi lansează noutăţile la Salon. Evenimentul va avea loc la Grand Palais, pe malurile Senei, Volkswagen anunţându-şi astfel direct pretenţiile în Paris, capitala unei ţări în care moedlele de clasă A sunt foarte apreciate. 

Noul model de segment mini al celor de la Volkswagen va fi construit la uzina din Bratislava, Slovacia, acolo unde vor fi asamblaţi, de asemenea, şi viitorii "fraţi" de concern care vor purta siglele Seat şi Skoda. Prima apariţie a modelului VW de oraş va fi cea cu trei uşi, versiunea cu cinci uşi urmând să vadă lumina zilei ceva mai târziu, în 2012. Ceva mai târziu, în 2013, Volkswagen va scoate pe piaţă şi o versiune mini-monovolum a modelului său, tot atunci fiind programată şi lansarea variantei electrice. Conform primelor informaţii din piaţă, versiunea de serie a lui VW Up! (care ar putea fi denumită Lupo) va primi imediat după lansare două motoare cu trei cilindri: 1.0 de 60 CP şi 1.2 TDI 74 CP.

via | Automedia

  • DOWN, marţi, 28.06.2011 23:24

    e frumos rau .noul golf 7 .aa ... nu? hmmm m-a indus in eroare design-ul inovator :))

  • ScorpyonVAG, miercuri, 29.06.2011 11:51
    @

    Motorizarile nu sunt cine stie ce , dar 1.2TDI-ul este ok, dar sper sa fie cu o cutie manuala. In privinta motorului 1.0 de 60cp, nu este mult, dar daca ne gandim ca vechiile motorizari de 1.0 aveau 50cp, este o evolutie 10Cp + cativa NM.

  • Caracala, miercuri, 29.06.2011 13:47
    greu la deal cu boii mici

    @ScorpyonVAG - Chiar si Dacia 1100 cumparata de strabunicu in 1969 avea mai multi cai decat VW. si in plus era mult mai fiabila. (adica nu se strica una intr-una si nici nu schimbam curele de distributie)

  • victor, miercuri, 29.06.2011 16:13

    un supozitor marca vw....oare nu se satura astia de prostit lumea???

  • ScorpyonVAG, joi, 30.06.2011 13:29
    @

    @Caracala: dacia lu bunicu" tau, nu avea motor de 1000cm3, si dupa un drum mai lung de 400km trebuia sa schimbi ceva la ea !

  • VW=WC=PENIBILLLLLLLLLL, duminică, 03.07.2011 00:08

    ce e cu marghernita asta ....ca si golf-ul liniile de dubita nu dispar...vw penibil auto ...CEA MAI PRAF MARCA GERMANA