Vara vine mai devreme în acest an: Mercedes a lansat primul său cabriolet bazat pe Clasa C
Noul Mercedes Clasa C Cabriolet oferă designul unui Clasa C Coupe într-un pachet care poate fi gustat și în aer liber.
În toată explozia de modele din ultimii ani, poate părea ciudat faptul că Mercedes nu a avut niciodată în gamă un cabriolet bazat pe Clasa C. "Problema" se va rezolva însă în următoarea perioadă, când în showroom-urile mărcii germane va ajunge noul Clasa C Cabriolet, modelul care se va bate direct pe piață cu BMW Seria 4 Cabrio și cu Audi A5 Cabriolet
Evident, o astfel de versiune nu ne poate pregăti surprize la nivel estetic. Bazat pe liniile deja cunoscute ale lui Clasa C, linii care între timp au devenit un laitmotiv al gamei de modele Mercedes, fiind regăsite implicit pe fratele mai mare Clasa E, noul Mercedes-Benz Clasa C Cabriolet are în capul listei de avantaje faptul că are un plafon din pânză care se închide și se deschide în doar 20 de secunde la viteze de până la 50 de kilometri pe oră. Între celelalte sistemele despre care Mercedes spune că îi ajută pe posesori să folosească această mașină 365 de zile pe an se numără, alșa cum ne așteptam, cunoscutul Airscarf, care încălzește gâtul pasagerilor suflând aer prin fantele sculptate în scaun.
La nivel de dimensiuni, noul Mercedes-Benz Clasa C Cabriolet este cu o jumătate de centimetru mai înalt decât variante coupe, oferind în același timp 12 milimetri în plus pe verticală pentru pasagerii scaunelor posterioare. Pe partea tehnică ies în evidență suspensiile pneumatice Airmatic disponibile opțional și transmisia automată cu 9 rapoarte 9G-Tronic care poate fi personalizată în cinci moduri diferite de rulare prin Dynamic Select (Eco, Comfort, Sport, Sport Plus și Individual).
Motorizări preluate de la coupe. Vârful: C43 AMG
Noul Mercedes Clasa C Cabriolet preia motorizările disponibile deja pe versiunea coupe a modelului german de clasă medie. Clienții vor avea astfel acces la motoare diesel și pe benzină care se încadrează între 156 și 367 de cai putere și care reușesc să acopere atât nevoile celor care își doresc o mașină care consumă extrem de puțin carburant (cele două versiuni diesel, C220d 4Matic și C250d anunță medii de 4.5 litri/100 km, respectiv 4.6 litri/100 km), cât și cele ale clienților care vor sportivitate. Aceștia din urma au la dispoziție versiunea C43 AMG, care aduce un V6 de 3.0 litri pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 4.8 secunde.
Evident, noul Clasa C Cabriolet preia toate elementele de siguranță activă și pasivă de la frații săi sedan și coupe, implicit pachetul Collision Prevention Assist, disponibil standard. Acesta previne accidentele oferind frânare autonomă până la viteze de 200 de kilometri pe oră, garantând evitarea impactului dacă viteza de rulare scade sub 40 de km/h. Pachetul multimedia este semnat în versiunea sa de vârf de Burmester, specialiști în acustică de calitate. Mercedes oferă în rest un sistem complet de elemente tehnologice operabile prin conexiunea dintre telefon și mașină, așa cum îi stă bine unui model semnat Mercedes-Benz în anul de grație 2016.
via Mercedes-Benz
Ma asteptam la un hardtop. Dar da bine si textil....numai ca te poti trezi cu panza taiata in parcare de invidiosi !