Vânzările Volvo au scăzut cu 21% în primele 6 luni din 2020: aproape 270.000 de unități comercializate
Volvo a vândut aproape 270.000 de mașini în prima jumătate a anului, în scădere cu 21% față de aceeași perioadă din 2019, din cauza crizei COVID-19. Constructorul susține că există semne de revenire a vânzărilor în toate regiunile. Cele mai căutate modele Volvo rămân SUV-urile XC60, XC40 și XC90.
Volvo a anunțat o scădere de doar 2.1% a vânzărilor din luna iunie, la 61.483 de unități, menționând că piețele din Europa, China și SUA încep să își revină după mai multe luni în care măsurile de restricție în contextul pandemiei au afectat întreaga industrie auto.
Per total, în prima jumătate din 2020, Volvo a vândut 269.962 de mașini, cu 20.8% mai puține față de perioada similară de anul trecut.
Constructorul suedez susține că se află într-o “poziție bună” în ciuda problemelor legate de pandemie și că va încerca să obțină o revenire rapidă a vânzărilor globale.
În primele 6 luni, vânzările Volvo sub brandul Recharge (100% electrice și plug-in hybrid) au fost duble față de perioada corespunzătoare din 2019.
Topul celor mai vândute modele Volvo este în continuare condus de XC60, cu 78.761 de unități vândute în prima jumătate din 2020. Podiumul este completat de XC40 (68.359) și XC90 (37.918), cu mențiunea că XC40 este singurul dintre cele trei SUV-uri care a avut o creștere a vânzărilor pe primele 6 luni.
Via Volvo