Vânzările Bentley au crescut cu 20% în prima jumătate a lui 2011
Constructorul britanic de lux Bentley a livrat la nivel global în prima jumătate a anului, 2.987 de automobile, fapt ce se traduce printr-o creştere cu 20 de procente.
Criza economică a lovit puternic anul trecut în industria auto şi mulţi jucători de pe această piaţă au avut mult de suferit. Britanicii de la Bentley nu au fost feriţi nici ei de necazuri, însă conform ultimelor cifre publicate de oficialii companiei, constructorul din Albion începe să-şi revină.
Producătorul de maşini de lux britanic a prezentat cifrele înregistrate în prima jumătate a anului acesta. Conform acestora, vânzările Bentley la nivel global au crescut cu 20 de procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. În primele şase luni ale anului, constructorul britanic a comercializat 2.987 de vehicule înregistrând astfel cea mai bună jumătate de an din 2008 încoace.
Noul val al vânzărilor a fost alimentat de proaspătul Continental GT şi de popularitatea pe care brandul britanic o are în China. În statul asiatic, vânzările au crescut cu 57 de procente, lucru care se traduce prin 680 de maşini livrate. În America de Nord, Bentley a comercializat 907 autovehicule înregistrând o creştere cu 23 de procente, iar în Europa numărul maşinilor livrate a fost de 494.
Via | Bentley
Sunt un fan al marcii, indeosebi al modelului Continental GT, dar stau si ma gandesc, brandurile de lux, gen Bentley, Rolls, ar trebui sa fie asa de preocupati de marirea vanzarilor?... Sau de supersatisfacerea clientilor superpretentiosi (care nu-si vor face probleme de cat costa ci de ce ofera)?... Oare preocupandu-se mai mult decat trebuie de cresterea vanzarilor, nu va ajunge o marca de consum si nu de exclusivism?... La 5-6 mii de unitati pe an, nu se poate vorbi (inca) de asa ceva, dar totusi, se adreseaza unui client cu pretentii foarte ridicate, care nu vrea sa intalneasca un model similar prea des...