V-ați săturat de "efectul Matrioșka" în designul auto? Francezii de la DS promit că nu vor apela niciodată la această soluție
DS, marca premium concepută de Citroen, își propune să dezvolte mașini care nu seamănă deloc între ele și care pot fi recunoscute ușor pe stradă. "Păstrăm un spirit avangardist", spune directorul de design al brandului francez.
Cea mai nouă marcă auto europeană, DS, concepută și creată de cei de la Citroen, încearcă să iasă în evidență într-o piață foarte dură pentru un brand care-și propune să fure clienți dinspre zona premium, dominată de brandurile germane. Iar după lansarea din această săptămână a unui nou DS3, model pe care Automarket l-a analizat în detaliu AICI, designerii brandului DS explică unele dintre filosofiile cu care încearcă să se impună la nivel mondial.
Coloana vertebrală a designului DS va fi faptul că fiecare model va arăta complet diferit, francezii evitând "efectul Matrioșka" care tinde să acopere întreaga lume auto. "Spiritul avangardist care ne caracterizează va fi atins prin modele foarte diferite ca personalitate. Vom avea o siluetă diferită pentru fiecare segment în parte, scopul fiind acela de a surprinde publicul", spune omul care conduce departamentul de creație, Thierry Metroz, într-un interviu acordat britanicilor de la Autocar.
"Ambiția noastră e ca fiecare model DS să poată fi recunoscut de la 100 sau 200 de metri", completează Eric Apode, omul care se ocupă cu dezvoltarea modelelor mărcii franceze.
Foarte bine fac. Macar ei sa fie diferiti si sa isi respecte clientii.