Utilitara Renault Trafic Van primește versiune electrică: 297 km autonomie

Publicat joi, 14.09.2023 16:56 de Alexandru Monenciu

Renault prezintă noua utilitară cu zero emisii Trafic Van E-Tech Electric. Aceasta va oferi 122 de cai putere și până la 322 de kilometri autonomie.

Constructorul francez de automobile extinde gama de utilitare ușoare, cu zero emisii. Acum, alături de Kangoo Van E-Tech și Master E-Tech vine noul Trafic Van E-Tech Electric.

Reprezentanții companiei punctează încă de la început că versiunea cu zero emisii a lui Trafic nu reduce punctele forte ale omologilor săi cu motor termic.

Noul Renault Trafic Van E-Tech va fi disponibil în două variante de lungime (5.08 metri și 5.48 metri) și două de înălțime (1.96 metri și 2.49 metri). Totodată, vor putea încărcate obiecte cu o lungime de până la 4.15 metri, capacitatea de remorcare va fi de 920 kg, iar sarcina utilă de 1.1 tone.

În interior, spațiile de depozitare au o capacitate totală de 88 de litri. Nu lipsește torpedoul Easylife, de 6.6 litri, sau scaunul central care se poate transforma în birou sau masă pentru luat prânzul.

122 CP ȘI 297 KM AUTONOMIE

Noul Trafic Van E-Tech este echipat cu un singur motor electric, care dezvoltă 122 CP și 245 Nm cuplu. Bateria cu o capacitate de 52 kWh promite o autonomie de până la 297 de kilometri, în ciclul WLTP.

Modul Eco limitează puterea mașinii și pune accentul pe autonomie. De asemenea, există și o versiune Long Range, limitată la 90 de km/h, care poate acoperi până la 322 de kilometri cu un plin de energie.

Clienții vor avea la dispoziție 3 tipuri de încărcătoare: AC de 7 kW, AC de 22 kW (aștepți 25 de minute pentru 50 de kilometri autonomie) și DC de 50 kW. Acesta din urmă va fi disponibil de anul viitor.

Comenzile pentru noul Renault Trafic Van E-Tech vor fi deschise în luna octombrie. Utilitara cu zero emisii va fi asamblată la uzina din Sandouville, Franța.

via Renault

  • Alin, joi, 14.09.2023 17:21

    E ok, daca in regim mixt scoate asa, firmele de distribnutie trebuie sa isi imbrace halele cu sisteme hubrid: panouri solare + eoliene verticale in locatii cheie unde se formeaza turbionari de vant in general) si sa isi puna statii de incarcare si vor castiga profitabilitate cu minim 30% din anul urmator achizitiei de flote intregi de dube electrice.

  • dan_grc, joi, 14.09.2023 20:54

    Exact, toată lumea TREBUIE sa cheltuiască și sa investească, doar Alin TREBUIE sa primească pomană pentru electrică, parcare moaca, impozit zero . Nu merge așa .

  • Dutz, joi, 14.09.2023 22:38

    Alin, cred ca glumești… sau nu? In calcul de “intrare” pe profit ai luat in considerarea “îmbrăcarea” halelor in panouri solare, eoliene șamd? Renunțarea la flota existentă si achiziția celor noi? Sa nu uitam ca majoritatea utilitarelor sunt pe drum ziua, deci cam greu cu încărcarea “solară”. Si chiar dacă bate vântul noaptea nu te poți baza :))) Dar na… nu mă pricep, cum spui tu ;) De mâine o sa sara toți ca au deja calculul făcut… sau de luni, ceva de genul :))

  • vio, sâmbătă, 16.09.2023 18:21

    pai dupa unii ideea este cam asa la o suta de curieri cumperi 2oo de masini o zi munca o zii incarcat...asta daca nu ia si foc