UPDATE FOTO. Noul Megane are de acum și o versiune break: faceți cunoștință cu noul Renault Megane Estate
Salonul Auto de la Geneva a fost gazda dezvelirii versiunii break a noii generații Megane. Modelul francez promite cel mai lung spațiu de încărcare din segment și vine în premieră cu sistem de direcție integrală 4Control.
Noul Megane Estate este prezentat la o jumătate de an de la dezvăluirea noii generații Megane hatchback (deja testat de Automarket aici) și vine să completeze familia de caroserii din gama Megane cu o extensie dedicată familiilor. Denumit oficial Renault Megane Estate, modelul preia de la fratele hatchback toate caracteristicile tehnice și tehnologice, implicit sistemul 4Control, care oferă direcție pe toate cele patru roți. De altfel, apariția acestui sistem în segmentul compact break este o premieră mondială.
Sistemul 4Control va fi disponibil pe versiunea Megane Estate GT, care începând cu această generație a compactei franceze ia locul unei versiuni de echipare de top și oferă elemente pe care în mod normal le regăsim pe variantele sport ale unor modele concurente de pe piață: grilă frontală de tip fagure, spoiler frontal agresiv, difuzor de aer în zona posterioară și o evacuare cromată.
Renault nu oferă detalii suplimentare legate de dimensiuni și capacitățile noului Megane Estate, mărginindu-se să anunțe că break-ul familiei Megane va pune la bătaie cel mai lung spațiu de încărcare din segment. Nici motorizările nu sunt publice deocamdată, însă este foarte probabil ca modelul francez să împrumute fără modificări motoarele disponibile pe Megane hatchback. Asta înseamnă că vor exista trei versiuni de motorizare diesel (1.5 dCi de 110 CP și 1.6 dCi de 130, respectiv 165 CP pe versiunea GT), dar și trei motorizări pe benzină: 1.2 TCe de 100 CP sau de 130 CP, respectiv 1.6 TCe de 205 CP pe versiunea GT.
-
personal, luni, 22.02.2016 12:29
...pardon comparatia o gandeam cu variantul de la golf...nu stiu de ce am scris passat.
-
@personal, luni, 22.02.2016 15:53
Gusturile nu se discuta. Eu am lehamite de Renault cu design-ul lor facut sa epateze si materialele de toata jena. Astea sunt masini facute sa arate bine din poze, in realitate sunt niste Logan-uri mai rasarite. Si o spune unul care a vrut sa cumpere un Clio pentru sotie, dar care a iesit dezamagit din show-room dupa ce s-a urcat in ea. Plastic ieftin si lucios, imbinari de toata jena, insonorizare slaba- asta e Renault incepand cu Clio si terminand cu Talisman.
-
Andy, luni, 22.02.2016 16:32
@@personal Nu compara Clio cu Megane sau Talisman. In cazul clasei mici (B), 99% din producatori merg pe plastice tari si lucioase. Daca ai sa vezi testele AM la Megane-ul nou si la Talisman ai sa vezi ca redactorii lauda materialele folosite, spre deosebire de atunci cand testeaza modele de la Toyota de exemplu. Nu sunt la nivel de VW, insa un Renault nici nu costa ca un VW. Ideea e ca daca pe tine nu te-au interesat Megane si Talisman (care probabil nici nu erau disponibile in showroom atunci), nu trebuie sa generalizezi si sa le bagi in aceeasi oala cu Clio sau eventual Twingo... Personal imi plac noile Megane si Talisman, ca sa nu mai zic de Espace. Vanzarile vor fi consistente mai mult ca sigur, mai ales ca vor profita in 2016 si 2017 din plin de Dieselgate...
-
Marius, luni, 22.02.2016 17:16
Eu zic ca nu vor profita. Grosul vanzarilor in asigura flotele, ori economia franceza e la pamant. In EU Germania e forta motoare iar masinile germane sunt favorizate (mi se pare normal) de marcile lor. Mai degraba se vor orienta spre Toyota decat Renault. In Occident conteaza foarte mult masina din care cobori, ori Renault are o imagine slaba in majoritatea tarilor cu economii care merg. De ex. in Marea Britanie au iesit aproape complet de pe piata, in tarile nordice eu nu am vazut masini Renault din generatiile noi (2013-2014), in Germania sunt cumparate de persoanele fara posibilitati financiare etc.
-
Andy, luni, 22.02.2016 18:16
Marius, ori esti hater, ori esti foarte prost informat: Situatia Renault in UK a fost excelenta in 2015: http://www.carscoops.com/2016/01/renault-uk-sales-outpace-local-car.html La nivel mondial, 2015 a fost cel mai bun an din istorie pentru ei: http://europe.autonews.com/article/20160118/ANE/160119751/renault-targets-more-sales-growth-after-record-2015 Nu stiu situatia din tarile nordice, insa daca informatiile tale sunt la fel de bune ca celelalte...mai bine ne lipsim.
-
Optim, luni, 22.02.2016 21:36
Noile masini arata super. Va sfatuiesc sa urcati in ele inainte sa va dati cu parerea. Eu am testat Talisman si are materiale de buna calitate la interior (de altfel am vazut ca si cei din presa imi dau dreptate - da, foarte putini le citesc articolele in intregime) , iar ca tehnologie nu-i cu nimic mai prejos decat un Ford, Vw sau mai stiu eu ce altceva.
-
@marius, luni, 22.02.2016 21:53
"economia franceza e la pamant." A naibii de economie, a 2-a din europa...
-
flavius, luni, 22.02.2016 22:05
Sistemul 4 C ar trebui sa ii aduga avantajul decisiv la sub 20 k.Pentru un break arata bine.
-
LauCalin, luni, 22.02.2016 22:36
@Andy, daca vanzarile in UK au fost excelente in 2015 pentru Renault, inseamna ca a fost pe primul loc. Cel putin asta inseamna excelent in general. Adica excelezi la ceva si in cazul de fata ar insemna vanzari. Atunci cine au fost pe locurile 2,3 si 4 si la ce diferenta? Astept un raspuns. Multumesc.
-
vianu, luni, 22.02.2016 23:16
poate au fost excelente pentru el insusi.... ideea e urmatoarea: in UK renault a inregistrat in 2015 vanzari in crestere cu 14% fata de 2014 care, la randul lui, a inregistrat un 6,3% fata de 2013. Cresterile astea mie mi se par, prin definitie, excelente. Numai pun la socoteala ca aceast trend pozitiv bifeaza al 4 lea an consecutiv.
-
LauCalin, luni, 22.02.2016 23:39
@vianu, ai dreptate. Renault a avut vânzări in crestere anul trecut fata de acum doi ani. Nu sunt singurii care au avut vânzări excelente si nici nu a au fost pe primul loc... asa cum "impune" excelenta.
-
Andy, marţi, 23.02.2016 00:42
@Lau Lasa-ma sa ghicesc...Bugatti nu e excelent pentru ca nu e pe primul loc la hypercar-uri? Mercedes nu e excelent pentru ca nu e pe primul loc la premium? Nu trebuie sa stai pe primul loc ca sa ai rezultate excelente ca vanzari sau incasari. Punct. Incerci sa demonstrezi ceva care nu-ti iese...
-
Mda, marţi, 23.02.2016 01:31
@flavius Nu prea cred ca o sa fie sub 20k varianta cu 4c . Ma repet , 4c este prezent doar pentru variantele de top dieselul de 165Cp si benzina 200CP in varianta maxima de echipare care va sari lejer 20k. @Andy nu te-ai prins pana acum ca Marius e hater de germane si fraceze si fan boy japoneze? Toyota urata , cuminte dar fiabila cu recallul la zi.
-
Kirotractor, marţi, 23.02.2016 09:40
Dincolo de orice parti-pris franco-germano-italiano-etc., designul noului break Megane imi pare mai reusit decit al hatchback-ului - si cu mai multa personalitate decit al sobrelor compacte germano-hispano-cehesti VAG (pe care multi le vor prefera insa in continuare.) Cu interiorul (similar Talisman-ului) nu prea ma impac totusi, chiar daca unii apreciaza ecranul multimedia f. mare asezat pe verticala. Nici din pdv tehnic (dotari, motorizari) nu vad ce i s-ar putea reprosa, iar fiabilitatea a fost deja demonstrata de precedenta generatie Megane - care nu trebuie uitat ca era de fapt fabricata de Samsung, ce livra ansamble CKD in Franta, Spania si Turcia. Nu stiu daca numita colaborare cu coreenii continua si pt. generatia actuala, dar poate ne lumineaza AM.
-
LauCalin, marţi, 23.02.2016 10:41
@Andy, adica prima data te legi de vanzari excelente, apoi vorbesti de masini excelente si spui ca eu sunt ala care incearca sa demontreze ceva ce nu-mi iese... Ok (Punct :) )
-
Andy, marţi, 23.02.2016 11:39
@Lau Legi excelenta in general de primul loc la vanzari. Ai zis-o chiar tu in doua comentarii. Ti-am dat doua exemple de excelenta care nu a de-a face cu primul loc la vanzari. Mercedes produce masini excelente si culmea, are si vanzari excelente, desi e "doar" pe locul 2 la premium. Bugatti a produs probabil cel mai cel hypercar, desi a fost mereu pe pierdere iar la nivel de vanzari nu s-a putut compara cu Ferrari, Lambo etc. In cazul de fata, Renault produce masini normale, de volum si are in acelasi timp vanzari excelente. Acum ai inteles? P.S. Excelent mai inseamna si admirabil :-P
-
Vasi, miercuri, 24.02.2016 22:09
@Andy Lasa-l , e putin frustrat saracul...
-
dgate, vineri, 26.02.2016 00:58
Clio, Megane, Talisman, Logan, breloc varan, despre ce discutam noi aici???? singurele masini ,in sensul adevarat al cuvantului facute de Renault sunt Laguna si Duster....e un top in care dusterul apare pe locul 49 in topul celor mai bune masini din istorie...restul de la Renault, cu mici exceptii si facand abstractie de motoarelor lor destul de fiabile sunt caricaturi de masini in adevaratul sens al cuvantului, si sa nu aud de koleos decat poate ca targ second hand de haine,gen coleus :)
Citeste si
-
GENEVA 2016 | luni, 7 martieAudi susţine că şoferii nu sunt impresionaţi de problemele de mediu: "Americanii iubesc motoarele noastre diesel"Audi susţine că a primit cereri pentru a produce mai multe maşini cu motoare diesel în Statele Unite, în ciuda problemelor de mediu declanşate de scandalul Dieselgate. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieVW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"Criza Dieselgate a schimbat polul priorităților în cadrul Grupului VW, iar cucerirea primei poziții la vânzări în daune celor de la Toyota nu mai e pe primul loc în planurile germanilor: "În condițiile actuale nu putem să ne gândim la faptul că vrem să devenim primul constructor auto al lumii". Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieConstructorii se tem de dispariţia spaţiului Schengen: "Ar fi oribil pentru producţia de maşini"Opel, Ford şi Daimler sunt îngrijorate că posibila dispariţie a spaţiului Schengen va conduce la întârzieri de producţie, întrucât fabricile se aprovizionează cu componente auto de la furnizori din numeroase ţări europene. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieGoodyear a reinventat roata la Salonul de la Geneva: Eagle-360 este un pneu sferic care nu are nevoie de suspensiiViitorul anvelopelor va fi cu adevărat hi-tech. Americanii de la Goodyear ne oferă o mostră SF prin pneurile Eagle-360, care au formă sferică și se țin de mașină și pe asfalt folosind levitația magnetică. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieRenault: "Problemele software ale maşinilor autonome vor fi asemănătoare cu cele ale unei centrale nucleare"Renault compară funcţionarea aplicaţiilor software pentru maşinile autonome cu utilizarea unei centrale nucleare, din cauza numeroaselor probleme care pot apărea în trafic în urma bug-urilor de programare. Citeste tot
Arata foarte bine iar stalpul spate care aparent nu exista,singurul element vizibil fiind ornalentul cromat ii da o nota aparte ,de sportivitate...daca ar fi sa facem comparatia (inevitabil si de musai)cu breack-ul de la passat tre recunoscut ca estate arata infinit mai bine...cel putin partea din spate.