Un facelift uşor pentru Range Rover aduce şi un nou diesel V8
Actuala generaţie Range Rover se bucură mai nou de o serie de modificări de ordin estetic şi mecanic. Modelul britanic face loc în gama sa de motorizări unui nou propulsor diesel V8.
Range Rover sărbătoreşte astăzi 40 de ani de existenţă, ocazie cu care britanicii oferă fanilor o serie de revizuiri importante modelului actual. Faceliftul versiunii 2011 este aşteptat în showroom-uri la mijlocul lunii septembrie şi aduce cu sine o serie de modificări minore la nivel estetic, întreaga atenţie concentrându-se sub capotă.
Grila nouă ascunde acum un nou motor diesel, un V8 de 4.4 litri, care va înlocui actuala unitate de 3.6 litri, preferată de majoritatea publicului european. Noul motor cu opt cilindri oferă 309 cai putere la 3750 de rotaţii şi un cuplu motor îmbunătăţit cu 9.4%, până 700 de Nm la 2000 de rotaţii.
Unitatea poate face echipă cu o transmisie automată ZF cu opt rapoarte şi padele, pentru a obţine un consum mai mic cu 18.5 procente şi emisii de CO2 reduse cu 14%. În această configuraţie, Range Rover poate obţine un consum mediu de 7.8 litri/100 de kilometri, o premieră pentru modelele constructorului britanic.
Motorul V8 întruneşte normele de poluare Euro 5 şi promite un sprint de la 0 la 100 de km/h cu 1.1 secunde mai rapid, de 7.5 secunde.
Versiunea 2011 a modelului Range Rover va primi şi un sistem Terrain Response îmbunătăţit, care include acum funcţie ”hill hold” şi control al acceleraţiei graduale, utilizat atunci când maşina alunecă pe o pantă fără sistemul Hill Descent Control.
via | autocar