Tuning romanesc de elita: Porsche Cayenne Muron
Casa romaneasca de tuning Maff a dezvaluit un kit de accesorii pentru modelul Porsche Cayenne, botezat Muron. Acesta aduce modificari estetice dar si mecanice.
Romania a inceput sa aiba proprii reprezentanti in lumea auto. Dupa tinerii designeri sau pilotii aspiranti, este cazul sa ne facem remarcati si in industria tuningului profesionist.
Casa de tuning Maff este prima care debuteaza la nivel international cu un kit personalizat pentru Porsche Cayenne. Specialistii de la Maff au dezvoltat un set de accesorii excentrice pentru SUV-ul popular al constructorului din Stuttgart.
Exteriorul a fost atent personalizat cu accesorii din fibra de sticla, ce poate fi inlocuita la cererea clientului cu fibra de carbon. Pachetul include printre altele o grila complet revizuita cu lumini LED incorporate, o masca pentru blocurile optice, un spoiler nou, o capota cu prize de aer, praguri laterale, manere ale portierelor cu insertii din fibra de carbon si un eleron montat pe acoperis.
La toate acestea se adauga carcasele din fibra de carbon ale oglinzilor cu semnalizatoare LED, un spoiler posterior redesenat si tevi de esapament din inox. Nu lipsesc bineinteles jantele, care pot fi comandate in diverse dimensiuni sau culori, in functie de preferinte.
Designul interior a fost si el modificat substantial, Maff lasandu-si amprenta prin logo-ul tesut in tapiseria din piele crem si alcantara. Sonorizarea este asigurata de un sistem multimedia de la Alpine, care poate fi completat de o gama intreaga de LCD-uri ce pot fi ancorate peste tot in habitaclu.
Si pentru ca orice modificare estetica se asorteaza perfect si cu ceva cai putere in plus, Maff a anuntat ca pune la dispozitia potentialilor sai clienti si o serie de modificari in cazul fiecarei versiuni a SUV-ului Cayenne. Astfel se pot obtine aproximativ 100 de cai in cazul fiecarei optiuni de motorizare.
Mai mult decat atat, Maff a anuntat ca pune la dispozitie si o varianta de 700 de cai putere a kitului Muron, care nu pune in pericol durata de viata a motorului. Modificari aduse la partea mecanica au facut ca tunerii romani sa coboare garda la sol cu aproape 80 de mm pentru a imbunatati manevrabilitatea siaspectul exterior.
via | Maff
-
octav, luni, 11.05.2009 18:52muron
Arata super bine..e vis masina.bv MAFF atzi facut o treaba f buna.sunt curios cat costa kitul de tuning?
-
davyd, luni, 11.05.2009 19:26
putin cam exagerat tuningu in rest e ok totul......chiar romanii au facut treaba asta?? mie greu sa cred da daca voi ziceti.....ok
-
slider, luni, 11.05.2009 19:54vazut
le-am vazut pe strada vinerea trecuta, undeva in apropriere de arcul de triumf. erau 2 modele, cel din poza care in realitate nu arata asa de bine (ma refer la culoare) si unul portocaliu, care arata foarte tare!!
-
RMY, luni, 11.05.2009 20:00frumos interior, exteriorul exagerat si uratel
Interiorul foarte frumos cu exceptia DVD-ului pus in locasul de pe bored, DVD care nu merge nici cum. Exteriorul putea fi mai frumos daca nu se exagerat atat. Spoilerul fata e parerea mea mult pre exagerata si urateste masina. Spoilerul spate de asemenea e cam...alfel dar nu frumos, doar exagerat
-
Lagerfeld_, luni, 11.05.2009 20:38
Pacat ca nu stim cat costa masina ! Tuning foarte reusit !!!
-
razvan, luni, 11.05.2009 20:52
Am vazut si eu unul vineri cu nr de VL la Cotroceni.MI s-a parut de bun-gust.
-
Bethurbazal, luni, 11.05.2009 21:01Opinie
Site-ul lor (maffracing.ro) e chiar interesant. Merita vazut!
-
Fat Frumos, luni, 11.05.2009 21:19Mufarina de Germania
n-as fi crezut ca Baba Cloanta ar putea deveni mai urata decat mi-as fi imaginat-o. Multumesc Maff...ati dus uratenia si prostu' gust la cel mai inalt nivel. Cat despre interior, televizoru' ala infipt in bord e de-a dreptul tunning de inalta clasa.
-
cineva, luni, 11.05.2009 22:18imi place
e destul de cool , si ce imi place cel mai mult ca e made in romania, acesti oameni ar trebui incurajati in primul rand pentru cea ce fac , critici au de unde sa primeasca , maff e cel mai tare tuning pentru porche pana acum , va felicit
-
sfera96, marţi, 12.05.2009 04:18sa rade si pe dincolo :D
"If your kids go missing check the car, it might of eaten them" sau "even peugoets dont have such massive mouthes..." , "I want mine with granite seats and italian marble body kit." si mai gasiti si altele pe worldcarfans.com , sau pe alte siteuri , unora le place altora le place sa rada , nu ai cum sa arunci cu pietre ca nu merita , si nu poti de durerea de stomac de la atata ras , si sa nu va mai aud cu porcaria aia de "gusturile nu se discuta" deoarece continuarea suna ceva de gen "... dar se educ?" bravo pt adevaratii designeri care ne-au facut sa aparem cu fruntea sus pe dincolo .
-
MaxX, marţi, 12.05.2009 04:23Super!
Wow! Este chiar romanesc acest tunning? Nu-mi vine a crede! Cu toate ca de ex pe display-ul era vibe fm...dar deh...photoshop...picasa...etc Oricum felicitari celor care au gandit asa ceva si mai departe daca este chiar romanesc felicitari noua romanilor ca suntem si noi in stare de asa ceva!
-
romanu, marţi, 12.05.2009 06:24avem sau nu avem
Plagiaturi de pe la americani .. nimic nou ... daca mai incapaeau 5 lcd`uri pe bord le puneau si pe alea ... iar artibildele si iconitele si cruciulitele nu sunt expunse in poze :D ... iar la o masina ce se vrea suv .. garda nu este cam jos ? acum cu noul kit ? E bine oricum ca se mai si munceste in tara asta .. oricat am incerca nu suntem occidentalii cu arta in sange si simtul bunului gust; doar unii incerca sa fie :P ...
-
Quam, marţi, 12.05.2009 08:25Design
Felicitari celor de la MAFF pentru aceasta realizare. Exteriorul imi place enorm de mult ... foarte agresiv si se potriveste la fix pe un TurboS, pe cand la interior imi place tapiteria ... dar personal cred ca au exagerat cam mult la interior ... Si combinatia de culori folosite nu se potriveste deloc cu exteriorul agresiv.
-
fulgerica, marţi, 12.05.2009 08:36imaginatie
arata cam nefiresc masina fata de restul garajului desi poate ca ma insel dar cred ca poza e un exercitiu de imaginatie si nu una reala. apar niste umbre care nu prea ar avea ce cauta acolo la fel si focalizarile pe masina sint un pic nefiresti. cum zicea cineva, parerea mea :)
-
Sorin, marţi, 12.05.2009 09:17Profesionisti
Felicitari Maftei pentru ceea ce produce in service-ul lui . Pentru cei care nu stiu MAFF TUNING are vechime in domeniul tuningului de calitate , puteti intra pe site-ul lor pt a vedea o parte din proiectele lor ... Ma bucur enorm ca am reusit si noi sa intram pe piata de tuning intre profesionisti . Inca o data FELICITARI !!!!
-
first_yoyo, marţi, 12.05.2009 09:28cocalari
o tara plina de inculti. daca se face ceva in romania nu este bun, nu este frumos, este numai copie s.a.m.d. voi va auziti ce spuneti? in loc sa va bucurati ca se face asa ceva in romania voi dati cu nasul in cur si neeeeeeeeeah, nu ne place felicitari celor care au facut acest lucru posibil si celor care il mediatizeaza domnul FatFrumos si restul va rog frumos nu mai stati pe acest site, duceti-va si plimbati-va cu BMW-ul "nou" cumparat de fratii vostrii TIGANI, ca aia sunteti, niste jeguri, TIGANI imputiti, si as da cu bomba in voi toti
-
Flaviu C, marţi, 12.05.2009 11:05mda..
f.rau nu arata...si magnum tot ei l-or facut? daca pot sa modifice si puterea motorului nu doar prin soft ci si mecanic inseamna ca-s ingineri..si unii f.buni is curios totushi cum mai iese airbagu' din volanu ala...
-
f2.8, marţi, 12.05.2009 11:31Prostii sar gardu'
Fulgerica tata, pozele nu sunt facute cu telefonul mobil si nici cu un p&s. De la un nivel in colo nici de photoshop nu mai ai nevoie asa de bine ies pozele. La faza cu focalizarea, lasa-te ca nu intelegi fenomenul de loc iar umbrele alea sunt de la un softbox sau mai multe, bine pozitionate. Mie imi place si masina si sedinta foto cum a iesit. E profi, si iese din tiparele romanesti de care unii nu se mai satura. Bravo lor.
-
coco, marţi, 12.05.2009 11:37loco
Waw, aduce a locomotiva din fata, alea ultimele, inaintea celor electrice, le mai vezi prin triaje si acum... Broderia de pe volan si cusaturileeee.....bunicutz-oooo, unde esti??? Carbon fibre cu piele maro...combinatii!!! Mai intra multe comentarii, exhaust tips, etc. Are de invatat casa de tunning Maff, daca e prima si au avut curajul nu inseamna ca trebuie sa ii ridicam pe culmi, calitatea este foarte de proasta calitate, nu poti compara acesta masina cu una tunata de Gemballa sau oricare alta casa de tunning din Europa de Vest. Good luck!
-
john q, marţi, 12.05.2009 11:42
mult prea kitsch kit-ul asta pentru porsche cayenne. grila este extrem de urata, si nu are nici o linie noua, interesanta, toate sunt comune si banale. interiorul este hidos cu atatea cusaturi. j. imi pare rau, kit-ul asta e slab. felicitari totusi casei de tunning pentru ca are initiativa!
-
alex, marţi, 12.05.2009 11:46suuupeeeeeer
suuuuuuuuuuuuper tare masina. lcd ul de pe bord e de maaare angajament. e o evolutie fata de kitchurile pe care le faceau baietii din fibra de sticla, dar nu putem inca emite pretentii. mi se pare exagerat ca s-a inceput cu un porsche. o masina gen opel astra se preta mai bine la un astfel de tunning agresiv. buna observatia cu airbagu.. asteptam lamuriri.. si asteptam sa se scoata lcd ul de pe bord :) nu de alta dar nu mai vedem pe geam in fata, ni se face rau si vomitam pe alcantara :))
-
Bibi, marţi, 12.05.2009 12:12Urmeaza tuning la tractorare by Maff
Cu cat mai mare cu atat mai frumoasa masina in ziua de azi. :)) Cred ca ne vor surprinde romanii cu un tuning la o balastiera sau la un tractor la care normal adaugam niste broderie si milieuri :) si scriem peste tot maff maff ca sa nu rateze cineva firma.
-
Bulan, marţi, 12.05.2009 12:19romanul e unic
bai alex cred sincer ca tu nu o sa vezi bordul ala decat din poze, si de vomitat o sa vomiti pe controlorul de pe 282. Aveti niste pretentii de zici ca sunteti printii de Monaco. Asa sa faceti sa dati in cap tuturor ce ies in fata cu ceva. Daca esti un ratat de ce sa il apreciei pe altul ca face ceva cu suflet si de scucces, il faci de rahat, ii arati tu ca nu degeaba spargi seminte in fata blocului. Asa baieti BRAVA, mediocrii si submediocrii uniti-va.
-
Lilu, marţi, 12.05.2009 13:35da da da
e superb interiorul ! kitu de pe caroserie e techart cu putine modificari , se vede ca e maff :)
-
haw, marţi, 12.05.2009 14:14e urat
e unu si in constanta si nu e cine stie ceare altfel de jante este gts la baza si are doar 500hp fara modificari....interioru nu e cine stie ce si in rest cam atat...mergi cu baraca pe strada ce inseamna asta?
-
cenusa in cap, marţi, 12.05.2009 15:57no comment
the ultimate bling-bling-shit
-
Andrei, marţi, 12.05.2009 18:51
Ca o lamurire, de la cineva care a lucrat acolo: Totul este facut 100% romanesc. Pielea e cusuta acolo. Carbonul e facut acolo. Totul manual , cu mare grija si la super calitate. Daca intrati pe site-ul lor, www.maff.ro, o sa vedeti ca nu e singurul Cayenne modificat si nici singura masina. Iar cine a vazut Cayenne-ul ala portocaliu, feriti-va!! p.s - cati dintre cei care au zis ca e urat , au banii sa si-l modifice? pentru ca totul se poate face cum vrea propietarul. Daca ai banii. Pentru ca sint destui posesori de Cayenne , care abea au bani de benzina.
-
EU, marţi, 12.05.2009 19:02Halal tuning !
Sediul Maff (de fapt atelierul, unde sunt facute si pozele de mai sus) se afla pe strada Valea Lunga nr. 55 din cartierul Militari. Am trecut aproape zilnic pe linga el timp de citiva ani buni si n-am remarcat decit masini de COCALARI (inclusiv adi de la vilcea a trecut pe-acolo !!!) conduse de COCALARI Ei au un simplu atelier de tinichigerie si acum au fitze de tuning !!! totul este adus de afara (Germany) si "adaptat" de ei. N-au nici cea mai mica contributie !!! Uitati-va la cusaturile tapiseriei lor si la niste cusaturi ale firmelor producatoare si o sa vedeti diferenta ...
-
cusatura in'dunga, marţi, 12.05.2009 20:02@Andrei
banii nu dau masura bunul gust. PUNCT. Decat sa dau gologanii unor cusatorese de la APACA mai bine imi iau benzina, nu?
-
valentin, marţi, 12.05.2009 20:43porque
chiat si jeremy clarckson spune ca e oribila http://www.topgear.com/uk/car-news/maff-cayenne-2009-05-12
-
Maka, marţi, 12.05.2009 21:52Porcesc...
e singurul cuvant care imi vine in minte. Si pentru ca au tunat o ditamai vaca de masina nu vreun Fiat 500 as adauga si "mistret..."
-
pit, miercuri, 13.05.2009 01:27vand aer de import ieftin
bai comentatorilor , aveti creierul spalat cu sampon chinezesc de vorbiti asa aiurea , lasa voi puneti tevi de irigatii pe logan in loc de eleron si zburati dreacu acolo in vest sau unde va place ca in romania numai de criticat sunteti buni . Nu se poate tot ce e romanesc e prost si ce este de la bmw sau germania e bun din cauza voastra o sa importam si aer din china ( ca si asa totul il luam din china ) , si o sa ajungem datori de o sa ne vindem copiii la straini . BRAVO lor sunt mandru ca avem in tara oameni care vor sa faca ceva daca as avea porsche mi as lua acel kit . Toti latraii si analfabetii stiu ei ce e mai bun , Auzi la coco ala "calitatea este foarte de proasta calitate" ..... Dute la scoala bai .
-
comentatorul, miercuri, 13.05.2009 09:08pit "pritene"
nu faptul ca e romanesc deranjeaza ci ca arata ca DRAKU. Intelegi? Daca era produs made in germany, personal il injuram la fel de mult. Arata ca un SHIT si acum scrie pe el ca e facut in Romania. Asta nu imi place. In rest poti sa-ti pui kitu asta si pe daravela, mi-e egal, dar am rugamintea sa nu iesi cu ea in lume, ar putea sa ti-o iei.
-
adi, miercuri, 13.05.2009 18:12
pacat ca scrie MAFF in toata masina ,
Citeste si
-
TUNING | marţi, 26 iunieBMW M3 a primit un pachet de modificări de la Cam ShaftBMW M3 E92 se pregăteşte să iasă din producţie pentru a primi un înlocuitor, dar tunerii încă dezvoltă pachete pentru acest model. Ultima adăugire pe listă vine de la Cam Shaft, o casă germană specializată în modificări estetice. Citeste tot
-
TUNING | luni, 25 iunieLumma Design a pregătit deja un kit de tuning pentru BMW M6BMW M6 se bucură deja de atenţia tunerilor. Lumma Design a prezentat deja un pachet de tuning pentru coupe-ul de performanţă, care subliniază puternic agresivitatea. Citeste tot
-
TUNING | vineri, 22 iunieFord Focus Estate a primit un pachet de la Loder1899Nemţii de la Loder1899 au dezvoltat un pachet de tuning pentru versiunea Estate a lui Ford Focus. Pachetul complet pleacă de la 3.845 de euro, fără montaj sau vopsire. Citeste tot
-
TUNING | vineri, 22 iunieBMW M5 primeşte un pachet de 660 CP de la Kelleners SportCel mai rapid BMW M5 creat vreodată a fost piesa de rezistenţă a celui mai iute model realizat de tunerii de la Kelleners Sport. Citeste tot
-
TUNING | joi, 21 iunieAston Martin DBS primeşte un pachet în stil Casino Royale de la Kahn DesignTunerii de la Kahn Design, cunoscuţi pentru pachetele excentrice pe care le creează în mod obişnuit, au realizat un pachet discret pentru Aston Martin DBS, pe care l-au numit Casino Royale. Citeste tot
Interesant!!felicitari casei de tuning ca au avut curajul pe o asemenea masina!!