Toyota vrea 15% din piata mondiala
2010. Acesta este termenul autoimpus de sefii Toyota pentru a ajunge la o cifra de vanzari imensa: 15% din totalul pietei mondiale.
Toyota, constructorul care in scurt timp va trece, conform analistilor, pe primul loc in clasamentul mondial al vanzarilor auto, si-a publicat planurile pe urmatorii trei ani. Ei bine, japonezii vor ca pana in 2010 sa detina nu mai putin de 15% din piata auto mondiala.
Paul Nolasco, purtatorul de cuvant al celor da la Toyota, nu a dorit sa comenteze pe marginea acestui subiect insa a afirmat ca niponii se vor axa in anii urmatori pe pietele cu potential mare care se afla in continua crestere, acestea urmand sa fie vectorii majorarii vanzarilor.
“Rusia, India, China si Brazilia. Nu avem niciun dubiu ca aceste patru piete vor reprezenta cele mai importante zone de crestere in anii care vor urma”, a spus Nolasco, adaugand ca “daca privim la dimensiunea populatiei si la procentul de masini pe cap de locuitor, observam ca potentialul in aceste patru tari este imens”.