Toyota Verso-S, monovolumul de clasă mică al japonezilor, a primit un facelift
Toyota a aplicat o restilizare în gama Verso-S, pentru a-şi aduce monovolumul de segment B în linie cu noul său limbaj estetic.
Toyota Verso-S, monovolumul de segment B al mărcii nipone, a primit un facelift la trei ani de la lansarea generaţiei actuale. Facelift-ul i-a adus lui Verso-S un set de lumini de zi cu LED-uri, culori noi în portofoliu, un set de stopuri noi şi o listă de dotări mai bogată pentru anumite echipări. Restilizarea i-a aplicat lui Verso noul limbaj de design al mărcii japoneze, numit "Keen Look", care implică o nouă grilă frontală, o bară de protecţie redesenată şi alte mici schimbări de ordin estetic, cum ar fi noile jante din aliaj de 16 inch.
Habitaclul lui Verso-S poate fi comandat într-o singură nuanţă, pe negru, sau într-o combinaţie de maro şi negru. Reprezentanţii Toyota spun că a fost îmbunătăţit nivelul de calitate al materialelor de la bord, incluzând granulaţia planşei de bord, ornamentele din habitaclu şi alte detalii interioare. În materie de tehnologie, lista de dotări standard include acum şi un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri. Nivelurile de echipare medii şi superioare ale lui Verso-S prezintă un ecran tactil cu dimensiunea de 6.1 inch, conectivitate Bluetooth, port USB şi cameră video pentru marşarier.
Lista de dotări opţionale include sistemul de navigaţie Toyota Touch 2 Go, care integrează servicii Google. Printre avantajele tehnologice ale sistemului de navigaţie furnizat de TomTom se numără serviciile Toyota Real Time Traffic, Google Street View, Panoramio, Google local search, meteo şi informaţii privind spaţiile de parcare din zonă. Sistemul multimedia poate să ajute şoferul să găsească o parcare în aproprierea destinaţiei alese, să obţină informaţii meteo în timp real şi să afle cum arată locul în care trebuie să ajungă prin Google Street View.
Via Toyota
Chiar sunt curios CINE, PENTRU CE si DE CE ar da cineva banii pe o astfel de masina ?