Toyota își mută atenția asupra cercetării pentru a rămâne competitivă: japonezii au început să taie costurile de marketing
Toyota a început să își reducă nivelul costurilor, începând cu bugetul pentru marketing, și se concentrează pe zona de cercetare astfel încât să rămână un constructor competitiv, potrivit Reuters.
Cu toate că este un producător profitabil, Toyota nu este mulțumită de nivelul actual al investițiilor în raport cu rivalii săi. Japonezii vor să-și reducă nivelul costurilor și să pună accent mai mare pe cercetare.
Un prim pas în această direcție este reducerea bugetului de marketing și apelarea la metode de promovare inovatoare pe modelul Google sau Apple, potrivit Reuters.
Astfel, japonezii vor ca banii economisiți să fie investiți în tehnologii precum cea necesară dezvoltării mașinilor autonome.
“Avem recorduri de profit, dar credem că nivelul nostru de investiții nu este la același nivel cu al rivalilor,” potrivit unui oficial Toyota.
Când vorbesc despre rivali, japonezii se referă la companii tehnologice precum Google sau Apple, care au făcut deja pași importanți în direcția mașinilor autonome.
Via Reuters (înreg.)
De cand cu arhitectura TNGA si cu Synergy drive ultima versiune au adus motoarele electrice in acelasi plan, urmand solutia Nissan e-power deja NU MAI AU LA NIVEL DE MOTOARE pe cine sa mai ajunga ! Deja detin si Mirai pe pila de hidrogen si Toyota Prius plungin-hibrid cel mai bun plugin-hibrid de pe piata, masina electrica nu se arunca inca pentru ca oricum exista acolo Tesla si Leaf... Singurul lucru este la interior unde intradevar nu exceleaza. Oricum BRAVO TOYOTA !