Toyota își anunță intrarea în segmentul SUV-urilor mici printr-un teaser care anunță versiunea de serie a conceptului C-HR

Publicat luni, 22.02.2016 10:49 de Daniel Popescu

Toyota va dezvălui la începutul lunii martie versiunea de serie a conceptului C-HR, un crossover care va lupta cu Nissan Juke. Alături de C-HR vor fi prezentate şi noul Hilux, dar şi utilitara Proace Verso.

Toyota a anunţat planurile pe care le are pentru Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc în primele zile ale lunii martie. Constructorul japonez pregăteşte lansarea a trei modele pe piaţa europeană, iar piesa de rezistenţă va fi modelul de serie derivat din conceptul Toyota C-HR.

Acesta a fost prezentat pentru prima oară în 2014, a primit o actualizare în toamna anului trecut, iar acum se pregăteşte de debutul oficial în versiune de serie. Noul crossover în cinci uşi va avea propulsie hibridă şi va împrumuta platforma TNGA a lui Prius, iar unul dintre principalii rivali de pe piaţă va fi Nissan Juke.

Pentru moment, Toyota nu a publicat fotografii oficiale cu noul model, însă a dezvăluit un teaser cu linii estetice mai puţin agresive decât conceptul.

Noul Hilux vine în Europa

Noul Toyota Hilux vine in Europa

Lansată cu aproape un an în urmă, noua generaţie Toyota Hilux va fi adusă în premieră în Europa cu ocazia Salonului de la Geneva. Hilux a fost redesenat şi beneficiază de o filosofie de design aliniată celorlalte modele din gamă. Partea frontală are parte de o grilă cromată impunătoare, de faruri ceva mai colţuroase şi de lumini LED pentru rularea diurnă. Pachetul estetic este completat de stopuri cu LED, de un profil muscular şi de jante cu dimensiuni între 16 şi 18 inch.

Cel mai probabil, Hilux va fi disponibil în Europa doar cu motorizare diesel, şi anume unităţile de propulsie de 2.8 litri şi 174 CP şi cea de 2.4 litri care dezvoltă 147 CP.

Nu în ultimul rând, Toyota va prezenta şi nouă utilitară Proace Verso, capabilă să transporte până la 9 persoane şi care va fi disponibilă în trei variante de lungime.

Via Toyota

  • pare-se ca-s la moda..., luni, 22.02.2016 12:08

    prizele mari de aer din bara fata...nu mai vorbesc de modelele merc AMG...tendinta adoptata acum si pe modele de serie (stoc)...dau asa...o nota de agresivitate.

  • Emil, luni, 22.02.2016 20:31

    De unde știți ca e clasa Juke-ului, acesta din urma e in segmentul B nu in C. După cum ii si spune numele C-hr, aceast SUV va fi in segmentul C la fel ca si Nissan Quasqai si Renault Kadjar cu lungime aproximativ intre 4.3 - 4.4m.

  • Emil, luni, 22.02.2016 20:35

    Cu precizarea ca nu va fi pe platforma de Dacia Duster ca si cele doua modele amintite!!!

  • Andy, luni, 22.02.2016 22:34

    @Emil In C exista RAV4. Da, e un pic mai lunga insa au cam acelasi ampatament. In general ampatamentul da clasa, nu lungimea. Plus ca japonezii au boala greutatii mai mari vs. concurenta directa europeana. Mazda pare cam singurul producator care s-a lecuit de kg multe :-) Clasa mica SUV va avea doua noi modele incepand cu Geneva. Unul de la Toyota, celalalt de la VW. Ambii producatori, desi sunt cei mai mari, s-au tinut departe de clasa respectiva. Deocamdata Captur face legea in ea.

  • emil, miercuri, 24.02.2016 12:26

    Asa este Andy, ampatementul da clasa. Anul trecut la prezentarea celei de-a doua variante a conceptului, dimensiunile comunicate de Toyota au fost, lungime 4350 mm, ampatement 2640 mm, comparabile cu cele ale lui Qashqai si Kadjar si intr-adevar cu ampatement apropiat de cel al Rav-ului. Probabil generatia urmatoare de Rav4 va creste ca dimensiuni.

  • dgate, vineri, 26.02.2016 01:06

    La ce-ti trebuie taiota cand ai Duster? Laser frate hilux, bilux, trilux, rav 4 ,5,6,7...pro ace :)) la ce bun? unde urca ele urca si dusterul care costa de 3 ori mai putin si e facut cu sudoarea muncitorilor romani si marocani :)) bine, nu punem varianta cu volanul pe partea gresita fabricata in tara "asap" de unde au venit si nomazii de pe la noi de alde guta si salam parizer:))....platforma de prius...:))) o hidosenie mai mare nici ca se putea..