Toyota ar putea folosi platforma lui BMW Seria 6 pentru viitorul Supra

Publicat marţi, 03.07.2012 12:53 de Bogdan Mirică

Faptul că Toyota va construi alături de BMW un model sportiv este deja o certitudine. BMW Seria 6 ar putea fi baza de la care niponii vor începe dezvoltarea unei noi generaţii Supra.

Săptămâna trecută, BMW şi Toyota au decis să îşi extindă colaborarea şi să încheie un nou parteneriat ceva mai amplu, care vizează în principal utilizarea comună a tehnologiilor de eficientizare a consumului şi emisiilor. Cu toate acestea, colaborarea dintre cele două companii auto ar putea va merge mai departe, către un model sportiv.

Toyota este direct interesată de o asemenea idee, care ar face posibilă revenirea brandului nipon în sectorul sportivelor exotice. Parteneriatul vorbeşte deja despre decizia BMW de a furniza o platformă pentru un viitor produs cu sute de cai putere semnat de Toyota.

Surse din interiorul companiei bavareze susţin că ar putea fi vorba despre arhitectura actualei generaţii Seria 6. Aceasta ar urma să fie folosită pentru a renaşte legendarul Supra, o maşină extrem de apreciată de pasionaţi.

Nu este exclusă nici varianta unui supercar semnat de Lexus, bazat pe aceeaşi arhitectură BMW, deşi germanii ar putea avea ceva obiecţii având în vedere că luptă cot la cot cu japonezii pe piaţa premium din Statele Unite.

via egmcartech

  • Pinguinul_nuclear, marţi, 03.07.2012 12:59

    E asta chiar imi place,nu pot sa zic ca nu imi place.

  • dan_grc, marţi, 03.07.2012 13:03

    Da, cum ziceam, e bine ca lucreaza la "comun" pt o masina sport, dati-le platforma de la seria 6, dati-le si M-urile. Supercar pe arhitectura Bmw cu sigla Lexus, daca fac asta sunt cei mai mari prosti, probabil s-au gandit ca au prea multi fani si pasionati si s-au gandit sa strice lucrul asta.

  • Pinguinul_nuclear, marţi, 03.07.2012 13:04

    E clar ca cei de la Toyota,ii joaca pe deget acuma pe cei de la BMW,ca sa le dea tehnologia lor hybrid.Ho.ho,ho....

  • Mafia, marţi, 03.07.2012 13:09

    Pai este si normal,sa ii joace pe deget ,doar acum sunt la mana lor cei de la BMW-Adika ''frate frate da branza e pe bani'',asa au zis si cei de la Toyota ''vreti tehnologie unica,imi dati si voi tot ceva performant''.

  • Pinguinul_nuclear, marţi, 03.07.2012 13:18

    @dan_grc,oare de ce cei de la BMW,se tem asa mult de Lexus?Ou nu,oare atotputerniucul BMW se teme de japonezi,e asta e daca nu au fost in stare sa produca singuri tehnologie hybrid avansata,asta primeste.E adevartat ce este greu sa te pui cu japonezul,cand are asul de trefla ascuns in maneca,dar vorba aia japonezii nu au fost prosti niciodata,o sa ii bata pe cei de la BMW cu propria lor arma.

  • ian, marţi, 03.07.2012 13:25

    ...stati linistiti ,aici e vorba de parteneriat...si nu va stresati voi totul e calculat,nu ei tre sa se teama unul de altul ci altii.....sunt vizati a incepe sa tremure...oricum ce va rezulta din munca si colaborarea neamtului cu japonezu...nu poate fi decat ceva calitativ...

  • Ursul_grizonat, marţi, 03.07.2012 13:27

    Nu imi vine sa cred cum cei de la BMW le da celor de la Toyota,platforma,desi suna bine ideea.Deabea astept noul model de Toyota Supra,sunt sigur ca va fi la fel de rebel ca generatia trecuta si tot la fel de fiabil,desi la acest capitol nu ma indoiesc ca Toyota si Honda produce cele mai fiabile masini .

  • @Ursul_grizonat, marţi, 03.07.2012 13:36

    ursule,mai invata limba romana,ca "ne doare" ochii cand te citim...

  • Ursul_grizonat, marţi, 03.07.2012 14:07

    Pai puneti ochelari de vedere daca te dor ochii,sau dute sa te consulte un doctor,ia vezi poate iti gaseste si ceva la cap.Tu ai intrat aici sa comentezi despre masini,sau sa comentezi parerile altora.

  • @@ursul, marţi, 03.07.2012 14:23

    ...vezi ca si tu gresesti...,,ne dor ochii,,adica,, ochii,, e subiectul iar ,,dor,,e predicatul..deci acordul intre subiect si predicat se face in persoana si numar...ochii dor si nu ochii doare...

  • BaditzaEX, marţi, 03.07.2012 14:27

    n-am sa stau sa filozofez asupra cine da mai mult si cine pierde in urma acestui parteneriat ( ca antevorbitorii mei ), dar am criticat si eu in nenumarate randuri meltenii care vad pe lumea asta doar tripleta germana ( Audi, BMW, MB )... dar acum sincer mi se pare un pic prea... din partea celor de la Toyota sa preia o platforma pentru una din masinile sale legendare ( Supra ), cu toate ca mi-as dori sa vad o renasterea acestui model ca si Celica de altfel, mi se pare un pic in dauna clientului, ca si fan BMW dar mai ales ca si fan Toyota nu agreez acest tip de strategii economice dar sa privim partea plina a paharului, seria 6 de la BMW a fost si este f reusita , deci daca vom putea cumpara o masina fiabila si performanta cu tehnologia Toyota si aportul celor de la BMW, la jumatate din pretul unui seria 6, all the best, pana acum , acel GT-86 am vazut ca este undeva la 30k ( pret relativ maricel ), as fii preferat sa vad undeva la un pret de pornire de la 26-27k pentru GT-86 si eventual noul Supra sau Celica ( masina mai performanta decat acest GT-86 ) la un pret de pornire de max 35k. P.S. vechea Celica avea 286CP comaprativ cu cei 200CP ai noului GT86 si un design mai original

  • BaditzaEX, marţi, 03.07.2012 14:31

    banuiesc ca noua Supra se va dori a fi un concurent pentru GTR sau Lancer EVO

  • zarnesteanu, marţi, 03.07.2012 14:34

    Cand neputinta isi spune cuvantul ... Mai intai au furat stiinta de a face o masina. Apoi au furat tehnologia hibrida de la o firma americana, fapt pentru care taiota plateste si in ziua de azi pentru fiecare hibrid vandut. Acum si-au dat seama ca sunt bocna la masini sport si se duc din nou direct la sursa. Iar voi, gugustiucii agramati care ai aparut in ultima vreme, puteti pune mana pe un manual, orice manual, de gramatica, literatura, istorie, etc va faceti un pic de cultura generala si pe urma abia trageti-i cu tastatura. In scris, ca si in viata de zi cu zi, prostia sare in ochi de la primele cuvinte, iar faptul ca sunteti in spatele unui monitor, nu face invizibil cretinismul dinauntrul vostru. Taiota, honga, mazda, geely si care or mai fi sunt doar niste paravane pentru spionaj si furt intelectual. Oricat de complexe si de stralucitoare ar fi produsele lor, nu sunt in nici un caz nu sunt capatul lumii si nu inseamna totul in viata asta. Intr-o zi o sa va treziti la realitate si o sa va dati seama ca toata viata ati scuipat semninte la un meci de divizia a 14-a iar cei din jurul vostru s-au bucurat de zilele pe care le-au avut pe pamant si au ras in sinea lor de stupiditatea pe care o afisati in public fara rusine, ca pe-o comoara de nepretuit. Nu stiu ce e mai vrednic de dispretuit. Un frigider plictisitor facut in asia ori agaricii anaflabeti care il sustin transpirati si incordati de parca insasi viata lor ar depinde de asta.

  • Calingura, marţi, 03.07.2012 15:04

    De cate ori citesc mesajele lui Zarnesteanu raman cu un gust ciudat, parca amar dar nu tocmai bine definit. De acord cu parerea despre agramati desi au si ei dreptul la opinie si nu are rost sa ii atacam chiar mereu; dar cam atat. Restul expectoratiilor lui sunt pur si simplu rau-voitoare. Ca Toyota o plati redevente unor americani nu face decat sa anuleze ideea de furt, de copiere. Ca firmele asiatice or fi paravane pentru spionaj poate e adevarat. Dar oare firmele americane sau europene nu sunt in aceeasi masura? Te-am mai intrebat de ce esti atat de pornit pe produsele asiatice dar raspunsurile tale se rezuma doar la expectoratii agresive si la afirmatii vagi si lipsite de orice logica. Trist

  • Samba, marţi, 03.07.2012 15:24

    @Calingura>Lasa omul in pace,daca atat il duce pe el divla,nu ai ce sa-i faci,sunt multi aici care se dau mari si tari ca sunt ei mai destepti decat altii,dar acesti oameni abuzeaza mult mai mult de analfabetism decat cei care gresesc.Iar @zarnesteanu,ce viseaza noaptea comenteaza ziua pe AM.Iar fara sa o zic cu rautate,am mai zis-o si o mai zic,sa intre el macar odata intr-un service Vw,sa vada si maria sa cate probleme au masinile dragilor nostri europeni,pe care ii prea slavim de parca ne-ar da medalie de aur.Si mai este un alt termen care se foloseste mai nou in industrie ''masinile nu mai sunt facute sa se uzeze ,ci sa se perimeze'',iar constructorii europeni nu mai fac masini care sa tina o viata,ci fac mai degraba masini care sa tina cat tine garantia si sa te aduca cat mai repede la service ''ca sa mananca si gura lor ceva'',de exemplu Mercedes a fost la un pas de faliment acum cativa ani producand Cobra,modelul acela aproape ca nu avea probleme mecanice si tehnice de loc,si atunci ce mai faci la service,vinzi niste masini si apoi service-ul e gol,si ca tot am ajuns la service trebuie sa va spun ca inca acest narav al masinilor care sa se perimeze nu a patruns inca destul de adanc si in japonia ,lucru care se vede la Honda,la Toyota,la Suzuki,etc,interventie foarte putina la partea mecanica ,la aceste masini care de altfel sunt destul de pretentioase.

  • zarnesteanu, marţi, 03.07.2012 15:30

    @calingura Gustul amar trece cu cateva lingurite de zahar. Pentru asta poti sa lecturezi mostrele de intelepciune de la gugustiucul nuclear, samba, mafia, bbb, ursul coclit si toata pleiada de clovni mai mult sau mai putin certificati. Daca vezi ca ti se apleaca, poti sa-i dai cu cateva feliute de lamaie. Prietenul tau, Cafurculita.

  • Samba, marţi, 03.07.2012 15:41

    Exact cum am precizat,astea sunt comentariile unui hiperanalfabet,care tocmai si-a pierdut cuvinte si nu stie cum sa mai iasa din situatie....Ma mir ca sti sa imi pronunti si numele.Mai bine ,du-te la tine la Zarnesti,si spanzura-te,ca eu sunt satul de toti prostii care au invadat pamantul in ultimul timp.Un om ca tine este de cea mai joasa speta in fata mea.Daca nu sti clarifici stai d*q ,in banca ta si nu mai comenta.

  • john_range, marţi, 03.07.2012 15:45

    Incep sa cred deja ca este o prostie treaba asta....nu am nimic impotriva ca colaboreaza impreuna BMW cu Toyota...da acuma sa fim sinceri...ce mai urmeaza sa vedem???O supra cu infatisarea lui M6 ,si in scurt timp poate si motorizari de la divizia M??Asta ar mai lipsi acuma.Si ii mai aud pe unii ca BMW ia de la Toyota....ce naiba poate lua???ceva motoare hibride mai economice si mai inteligente...Incep sa cred ca Toyota are mai mult de castigat dupa BMW....iar BMW ia banii grei bineinteles de la japonezi!!!Incet incet or sa vanda nemtii toata divizia M...incep cu caroserii,dupa aia vin motoarele,si tot asa..vom vedea Noua supra care de fapt numele ii va fi Toyota iar restul BMW....Nu as avea nimic impotriva sa lucreze impreuna la ceva nou ce nu am vazut pana acum...Ceva ce sa nu semene nici cu seria 6 si nici cu actuala supra...

  • dan_grc, marţi, 03.07.2012 15:46

    @Samba Asta e o legenda de la mecanicii de cartier ca Mercedes era sa intre in faliment, nu mai zic ca nu a fost "acum cativa ani", pai Mercedes nu avea doar Cobra, plus ca un service poate sa traiasca bine merci din revizii, schimbari de consumabile si tinichigerie vopsitorie, sau poate pe vremea "cobrei" nu erau accidente, si nu inteleg ce tot pomenesti de VW cand nu este cazul.Dar ideea este ca japonezii pierd la greu la fiecare masina pt ca le fac f fiabile de tin 20 de ani dar de fapt lumea le schimba la 10, nu? Ce filantropi sunt japonezii, sa suporte ei pierderi si sa piarda si serviciile post-vanzare , totul pt client....vezi , exact atitudinea asta de idolatrizare a japonezilor pe unii ii deranjeaza, mai ramane sa spuneti ca japonezii fac afaceri doar din pasiune si placere.

  • john_range, marţi, 03.07.2012 15:55

    @Pinguinul_poluant....Ce zici tu ca Toyota ii joaca pe degete pe astia de la BMW????Ma faci sa rad...in ziua de azi sunt numai interese dar tu habar nu ai si vorbesti prostii....Probabil Toyota castiga dupa urma lui Bmw si atunci astia de la Bmw se imbogatesc si mai mult de pe urma lui Toyota.......Nici nu vrea sa ma gandesc ce sume cu o gramada de zerouri le vor intra in conturi la astia de la bmw

  • Samba, marţi, 03.07.2012 15:57

    @dan_grc-Barem cu tine pot sa vorbec ca intre un om adevarat.Ca de smecheri ca @zarnesteanu,care se crede profesor in toate,eu sunt satul .Eu nu vorbesc aiurea si nici din rautea,eu chiar am intrat in diferite service-uri si mi-am facut o idee in mare despre anumite branduri.Si asa este ai mare dreptate,ca japonezi pierd datorita fiabilitatii motoarelor,dar sa nu ii vaitam,pentru ca castiga la partea de vanzari.Pentru ca hai sa fim seriosi,oricat de rau ar arata vreun model Toyota la design tot se va cumpara,iar unele modele Toyota arata chiar urat.Ma bucur ca am gasit un om cu care sa colaborez.Mult noroc!!

  • c, marţi, 03.07.2012 16:07

    La ultima asa-zisa mare colaborare intre nemti si japonezi a iesit un ditamai razboi mondial cu 50 -60 milioane de morti si o Asie si o Europa, ruinate la propriu. Acum pare sa fie un pic altceva. Hmmm....

  • Mafia, marţi, 03.07.2012 17:07

    Pentru @zarnesteanu de la Zarnesti>Copile,spune ce ai de zis si termina cu insultele.

  • AndreiRN, marţi, 03.07.2012 17:19

    Piata mondiala isi lasa amprenta si aici si nu e chiar asa de rau. Oricum Toyota o sa faca modificarile necesare pt a asigura clientului o garantie decenta pt produsul lor.

  • Pinguinul_nuclear, marţi, 03.07.2012 18:00

    Se pare ca au venit ''puristii BMW'',sa comenteze pe AM. @john_range Ai mare dreptate,datorita celor de la Toyota,celor de la BMW li se vor adauga cateva zerouri la profituri,acum ca o sa le dea Toyota ''mura in gura''.

  • LauCalin, marţi, 03.07.2012 20:03

    NIMENI de aici nu stie care sunt conditiile acestei colaborari si ce implica EXACT ea. Motiv pentru care poate fi un dezavantaj pentru BMW doar din titlul stirilor si parerile unora mai mult sau mai putin pertinente. Spunea cineva mai sus ca ce are de castigat BMW de la Toyota de pe urma hibrizilor. Pau eu zic ca are. Toyota a fost primul constructor mondial care a crezut in hibrizi si i-a lansat in serie. Dezvoltarea a inceput acum 20 de ani, iar productia lui Prius 1 a inceput in 1997. Ce faceau restul atunci? Nimic deosebit in privinta asta. Din acest punct de vedere BMW este unul din constructorii care a cam pierdut "trenul". S-a bazat pe hidrogen, au facut studii interesante dar s-au dovedit a fi cam in zadar in acest moment pentru ca este in continuare o tehnologie prea scumpa iar piata nu epregatita pentru asa ceva. Mercedes ganditi-va ca s-a aliat cu Renault care sta bine pe domeniul electric. Da, stiu, e vorba de un van. Dar daca se va dovedi o alianta foarte buna cu siguranta ca modelele comune nu se vor opri doar la niste camionete. Iar Renault are niste masini electrice interesante. Parerea mea e sa nu mai priviti lucrurile cum ca "BMW e BMW" si "Toyota e o aia", ca nu sunt ingineri supradotati la BMW si nici mediocri la Toyota. Ah, si inca ceva: este vorba de o afacere. Iar orice afacere pana la urma se rezuma la bani. Si stati linistiti ca sunt destepti si nemtii si japonezii astfel incat sa nu piarda.

  • zarnesteanu, miercuri, 04.07.2012 04:49

    Se pare ca a venit in cele din urma dezghetul si in peninsula Chukotka. Internetul incepe sa curga iar la vale si chukchi dau buzna valuri valuri in lumea civilizata. Sa ma explic. In fosta Uniune Sovietica, echivalentul lui Bula din Romania este Chukcea (Chukchi la plural. Se citeste Ciuc-cea (-ci)). Neamul asta de nomazi sunt total rupti de realitate, traiesc intr-un mediu extrem de dur iar vanatoarea si pescuitul sunt principalele indeletniciri de care depinde supravietuirea lor. Agricultura e limitata, doar la perioadele foarte scurte de vreme calda. De catava vreme am observat o invazie masiva de fani taiota pe Automarket si oricat incerc sa nu o fac, e imposibil sa nu observ trasaturile caracteristice locuitorilor peninsulei Chukotka la acesti circari ridicoli si mai presus de orice, inculti, agramati si ingamfati. Daca tot va freaca grija de Zarnesti baietii tatii, eu va spun sa dormiti linistiti ca totul e in regula la noi. Ba chiar ne doare la basca de problemele voastre din peninsula Chukotka, daca v-ati trezit din betie sau nu, daca mai stiti sa prindeti oaia din goana calului sau daca mai are vulturul toate penele in coada. Ca un gest de prietenie, consiliul din Zarnesti a hotarat sa va trimita fiecaruia o sigla de lexus. Puteti s-o prindeti in suruburi intre coarnele boului cand iesiti la arat in vara asta. Deasemenea, Muzeul Satului va trimite un plug cu sa, pe care sa va puteti hodini cand trageti la brazda. Pe plugul asta garantat o sa va simtiti ca intr-o taiota landcruzer. Daca mai aveti nevoie de ceva, dati-mi de stire si cu mare bucurie ma oblig sa va ajut. Un manual de limba romana? O carte de citire? Din ce clasa? Spuneti tot, asa cum va parati intre voi la KGB si va da tata tot ce visati. Ba chiar mai mult decat va trebuie.

  • @zarnesteanu, miercuri, 04.07.2012 11:21

    Tu ai intrat pe Am,sa comentezi despre masini,sau despre chinuita ta copilarie la coada vacii?Mai bine,dute la sapa.

  • Mafia, miercuri, 04.07.2012 12:29

    In ultima vreme au aparut multi chinuiti de BMW pe AM.Mai ales @zarnesteanu ciobaneanu,@dan_greco-romanul si bineinteles @Chucky prajina,astia ar trebui sa ii angajeze cei de la BMW cu jumatete de norma ca femei de serviciu,si daca e dupa 3 luni sa le mai taie si din salariu 40%,ca na ei oricum nu o sa se supere ca doar e la BMW,si daca e sa deseneze si pe coada maturii emblema BMW,ca sa treaca ziua mai repede.

  • TIKA, miercuri, 04.07.2012 13:36

    MIe imi place ideea de colaborare si ca unii invata sa faca masini adevarate cu ajutorul unor monstii ai industriei auto cum e (BMW). Ce zice zarnesteanu ma reprezinta si are mare dreptate.Tara asta e plina de mascarici care vad "precum calu" ca sa nu zic ca calu!!Cand or sa imbatraneasca si or sa iti dea seama ca au trecut prin viata ca prin branza or sa lase deoparte miscarea asta de turma.

  • Mafia, miercuri, 04.07.2012 14:15

    Da @TIKA,asa e Toyota are multe de invatat de la BMW,adica ''aproape nimic''.In plus poate cei de la BMW vor invata sa produca si ei masini fiabile,in loc sa traga dupa profituri de pe urma reparatiilor mecanice din service-uri.Exact cum a precizat si domnul @Samba mai sus.

  • dan_grc, miercuri, 04.07.2012 15:45

    Nu stiu care este ultimul chinuit de pe aici mai mafia care a aparut in ultima vreme...iar cu emblema pe coada maturii ti se potriveste tie aia de lexus, cat e gluma e gluma, dar sa continui sa vorbesti pe langa este penibil, tu si cu "pasionatii" Toyota sunteti mai destepti decat japonezii de acolo, de vreme ce nu face masini fiabile dar vor lua motoare de la ei si platforme tehnice cu totul, habar nu aveti nici de bmw nici de vreo alta marca, repetati ca papagalii niste lucruri pe care nu le intelegeti, respirati frustrare prin toti porii , sunteti "puristi" dar jubilati cand auziti de viitoarea Supra pe platforma de serie 6, halal pasionati, sunteti niste "hibrizi", jumatate pe langa subiect si jumatate straini de fenomenul auto si de istoria lui.

  • dan_grc, miercuri, 04.07.2012 16:27

    Eu cred ca-ti da tie Toyota de mancare mai mult decat imi da mie Bmw, dupa cum vorbesti si trebuie sa recunosc ca frustrare mai mare n-am vazut la nimeni, Bmw imi da altceva mie, ti-am spus ca esti pe langa si ca n-ai treaba cu fenomenul auto, continua sa accelerezi in gol, si te astept sa ma mai inveti niste cuvinte, asta a fost buna si te astept cu Prius...nu dai multi bani pe benzina? mergi cativa km in modul full electric doar?:) ma gandeam eu, dar eu banuiesc ca n-ai nici masina, ca daca aveai una, mai ales Prius la care visezi te bucurai de ea si comentai la subiect si-n cunostinta de cauza. Nu mai visa la salvarea lumii, salveaza-te pe tine.

  • Mafia, miercuri, 04.07.2012 16:28

    Asa ca ''puristii'',BMW sa taca si sa observe cum va beneficia si prea maretul lor BMW tehnologia ''hybrid sienergy drive'' de la Toyota.

  • Mafia, miercuri, 04.07.2012 16:33

    Ce imi place mie de voi,este ca atunci cand intru pe AM,rad mai ceva ca atunci cand ma uit ''La vacanta mare'' ,ca scrieti niste comentarii ,si va mai dati mari ca sunteti pasionati auto,ca nu stiti cum functioneaza un sistem hybrid.

  • Pinguinul_nuclear, miercuri, 04.07.2012 16:49

    Se pare ca unii cititori AM ar mai trebui putin educati si invatati ca la clasa intai,pentru ca unii chiar ca nu stiu ce vorbesc,dupa ce ca vorbesc aiure,mai au si ambitia sa se contrazica cu altii care chiar au dreptate,exact ca exemplul lui Dan.Tu ar trebui sa mai citesti macar putin istorie auto,sa iti poti face o idee.Oamenii astia nu vorbesc aiurea,au ei un scop ,stiu sic eu ca Toyota este un brand foarte renumit.Si inca ceva si cu asta inchei.Nu mai comparati BMW cu Toyota,pentru ca este BMW mai bun decat Toyota,sa fim seriosi.Daca te plimbi in toata Romania,nu ai sa gasesti rable Toyota pe marginea drumului care sunt impinse de proprietar ,cum gasesti la BMW.

  • TIKA, miercuri, 04.07.2012 16:54

    Discutia asta in contradictoriu e penala rau de tot.Acum de ca sa ii divinizez pe unii care sunt batuti in cap si cumpara hybrid??Eu sunt sigur ca nu urmareste BMW tehnologia lor ci doar imagine deoarece in ultimu timp au facut tot felul de aliante cu te miri cine...

  • Pinguinul_nuclear, miercuri, 04.07.2012 17:03

    @TIKA-Asa ca tine.Ce vorba vru' sa fie asta?Am mai zis se pare ca unii cititori AM ar mai trebui putin educati si invatati ca la clasa intai,pentru ca unii chiar ca nu stiu ce vorbesc,dupa ce ca vorbesc aiure,mai au si ambitia sa se contrazica cu altii care chiar au dreptate,exact ca exemplul lui Dan.Asa ca nu mai contraziceti adevarul mai copii mai ,ca nu-i frumos ceea cea faceti.Probabil voi cand erati mici ,v-ati jucat numai cu machete BMW,de va atras asa mult.

  • Mafia, miercuri, 04.07.2012 20:31

    Se pare ca au luat o pauza de somn puritii BMW,mai ales servitorii ,BMW a pardon angajatii BMW :@zarnesteanu porcisteanu,@dan_greco-romanul,si bineinteles @chucky papusea dementa,exact cum spunea un comentator pe AM.

  • zarnesteanu, miercuri, 04.07.2012 22:52

    Bai Ciuk-Cea Mucea, tu ai luat vacanta puisor, nu-i asa? Intre doua manele si trei mucuri de tigari din scrumiera lui tac-tu mai bagi si tu cate un fitil pe Automarket. Asa, ca sa te simti barbat. Mars la cartea de gramatica si ia-o din timp, ca ai multe corijente si la cat esti de greu de cap, nici pana la toamna nu te vad sa termini de citit cartile, nicidecum sa mai si inveti. Daca ramai repetent si anul asta, te zvanta tac-tu cu funia de la vaca. Cat despre lighioanele celelalte, ursul_coclit, pinguinul_intepenit si tamba, sarpele calcat de camion, am asa o banuiala ca va era mai bine in salbaticie decat in fata tastaturii. Acolo puteati sa rageti in voie cat e ziua de lunga si nu va calca nimeni pe coada. Daca n-ati inteles romaneste, o sa va traduc si in rusa. Sunt sigur ca aia n-ati uitat-o. Basinosilor.

  • Samba, miercuri, 04.07.2012 23:44

    @ zarnesteanu/Eu iti zic sa inchei discutia ca nu vreau sa incep sa vorbesc urat cu tine.Tu nu sti nici despre automobilistica sa vorbesti,dar sa te intreb ceva despre parti mecanice,cred ca esti bata.Mai bine stai D*qului in banca ta de taranoi imputit si roade-ti degetele de la picioare,poate asa o sa inveti sa si innumeri,ca dupa cum vorbesti se vede ca nu ai mai mult de 13 ani.Tu nu sti cum arata un recuperator de ulei,si te dai mare ca esti mai breaz decat ceilalti.Cand oi intra si oi lucra intr-un service auto atunci sa vi sa vorbesti cu mine taranoiule, coada vacii scrie pe tine.

  • Ursul_grizonat, joi, 05.07.2012 00:06

    Baaaaaaaaiiii.............Auzi mah sclavule de la Zarnesti sa ne lingi picioarele ,la toti fanii Toyota,poate asa o sa fi si tu mai fiabil,Da?Baaa crezi ca orice ghertoi ca tine e destept mah?Pe cine faci tu ma coclit ghertoiule?T** f**a aia de ghertoi ordinar.Fiecare are dreptul sa isi exprime opinia ghertoiule.Ai inteles ghertoiule.Eu nu am vorbit urat cu tine,da eu vad ca tu ma iei peste picior degeaba.Al naibii ghertoi ce esti.Sa nu aibe omul dreptul la opinie din cauza unui ghertoi.

  • dany, joi, 05.07.2012 14:30

    Mda, recunosc, m-a dezamagit Toyota cu stirea asta. Pai, ce s-ar fi ales de alde Nissan GT-R daca in parteneriat cu Mercedes niponii ar fi stipulat si platforma SL pe care sa se bazeze? Mai era GT-R o reusita, asa cum e ea acum? Sau alde Honda, care nu e in cardasie cu nimeni (cred ca e singura ramasa)...ce eforturi trebuie sa fi facut de a bagat o caruta de bani in noul NSX, de fapt in 2 proiecte NSX, unul cu motor fata V10 si cel final cu motor central V6+hibrid. Au fost ei atat de prosti? Rusinica, Toyota, tineam cu tine.

  • zarnesteanu, joi, 05.07.2012 14:47

    Ia uite, ma scol de dimineata sa-mi verific posta si doar doi zglavoci s-au prins in undita azi-noapte. Deci, s-o luam metodic. @tamba_sarpele_de_cauciuc. Baiete, mecanici am vazut destui la viata mea, e drept, putini vorbitori de limba romana, dar tu pacaliciule esti un unicat. La prostie, vocabular si lentoare in gandire. N-as da pe mana ta nici macar o masina de jucarie. Recuperatorul e ulei e un prostanac pe nume tamba pe care-l pun cu gura la baia de ulei cand fac schimbul. Nu pierde nici o picatura. Daca-i spun ca ma grabesc, isi baga un furtun cu aer comprimat in c... Atunci isi zice recuperator pneumatic. @ursul_pacalit_de_vulpe Copilas, daca tu ai supt din degete toata iarna nu inseamna ca toata lumea face la fel. Ce te face sa crezi ca taiota e mai fiabila? Povestile celor de teapa ta? Nu merci. Te-ai blocat, ti-ai pierdut cuvintele, ai facut spume la gura doar findca ti-am facut un compliment? Pai daca afli parerea mea despre tine dai in apoplexie mascariciule.

  • Samba, joi, 05.07.2012 16:14

    Aoleu,nu-i de mirare ca ursul este cel mai puternic animal din padure.Se si vede ,@Ursul_grizonat ,ce replici dure.asa ca @zarnesteanu,sa zici mersi,ca eu m-am aptinut,dar altii nu rezista tentatiei.Iar tu incepi sa vorbesti de recuperator cand nici macar nu sti cum arata.Cand faceam eu revizii la masini,tu era pe camp dadeai la sapa. Si ce zici ca ai vazut,aici iti dau dreptate,''doar ai vazut'' ,nu ai si lucrat printre ei.Iti mai spun odata ca sa iti fie clar,cand oi intra intr-un service auto,at. sa vi sa comentezi,care marca este mai buna.

  • Ursul_grizonat, joi, 05.07.2012 17:54

    Oricum ,eu le mai urez inca odata celor de la Toyota mult succes,si sa produca autoturisme fiabile in continuare,si sa isi mentina pozitia de lider,pentru ca merita.

  • Mafia, joi, 05.07.2012 18:58

    In sfarsit s-a facut dreptate, Acum soferii de BiMWie au voie in mod legal urmatoarele: 1. Sa iasa la pascut pe marginea drumului. 2. Sa poarte tricouri, sepci, haine, etc pe care sa scrie "Necopt", "Imatur", "Acritura" etc 3. Au voie sa se balige pe drumurile publice. 4.Au dreptatul sa creasca gainile in ele; 5.Au dreptul sa mai ea din cand in cand cu ei cate un magar de la Zarnesti,ca sa il taie de Craciun ; 6.Au dreptul sa are agricultura ;

  • zarnesteanu, joi, 05.07.2012 19:03

    Voi astia doi nu stiu daca va incadrati nici macar in regnul animal pe scara evolutiei. Mi-e greu sa-mi dau seama care dintre voi e mai tampit si chiar nu stiu cui sa-i dau premiul cel mare. "Imaturitatea trece cu varsta, ignoranta se elimina prin educatie, betia prin abstinenta, dar prostia este eterna." Probabil ca n-ati auzit in viata voastra de asta, dar e reala si e un avertisment pentru oricine are de-a face cu voi. @tamba. Nu trebuie sa intru intr-un service sa-mi dau seama cat e de buna o masina sau alta. Service-ul e doar o piesa din tot puzzle-ul (stii ce-i ala?). Dar pentru ca te "aptii" cu succes de la gandit @ursul_coclit. Preferinta ta pentru taiota se potriveste perfect cu vocabularul, "inteligenta" si ingustimea mintii pe care o afisezi. Bulache, daca vezi ca nu-ti iti revii la normal si nu te deblochezi de pe cuvantul ghertoi trage-ti doua palme rasunatoare din partea mea. Pe urma poti sa ciocanesti cu cheia de 24 ghinda care e in prelungirea gatului. Sa fii sigur ca nimeresti, vino cu cheia inspre ochi si trage cu putere.

  • Samba, vineri, 06.07.2012 17:18

    @zarnesteanu-Atunci daca tu crezi asa,eu iti zic ca nu are rost sa mai comentezi.

  • zarnesteanu, sâmbătă, 07.07.2012 04:30

    Hai viteza ca m-am plictisit de voi.

  • kumite, sâmbătă, 07.07.2012 12:25

    Fanii toiota!O categorie extrem de violenta.La fel ca si ceilalti fani.Ca este vorba de bmw.audi,merc,volvo,mereu aceleasi idei tampite.Nimic nu va deosebeste unii de altii.Aceiasi copillasi trepanati,aceleasi argumente idioate.Stati la panda ca vullturii.Cum apare cineva cu alte idei,cum il desfintati.Exact ca tovarasii comunisti.Multi dintre voi nici macar nu v-ati nascut pe vremea comunistilor,dar sunteti mult mai versati decat secretarii de partid.Dati-i innainte tot asa.Viitor de aur,tare are.Apropos,cand mai aveti de gand sa puneti osul la treaba?Miloaga nu-i o solutie.Do some work,oxygen thieves!

  • Ursul_grizonat, luni, 09.07.2012 01:30

    @zarnesteanu?Hai sa ne p**i in c*r pe toti fanii Toyota.T* d****u de ghertoi ordinar,cu toata rasa ta de ghertoi ordinari.

  • zarnesteanu, marţi, 10.07.2012 04:25

    Bai bursuc_ingrijorat. Stii ce esti tu? Un subnutrit intelectual de-o prostie atroce. Si o carpa de stes picioarele are mai multa demnitate ca tine. Macar aia are un rost si e utila cuiva pe lumea asta.