Toyota a lansat Sai, hibridul sau bazat pe Lexus HS 250h

Publicat marţi, 20.10.2009 10:32 de Sebastian Toma

Japonezii de la Toyota au lansat un nou hibrid pe piata nipona. De data aceasta, hibridul de la Toyota este bazat pe un model Lexus.

Toyota a lansat o berlina de clasa medie cu propulsie hibrida in Japonia. Noul model se numeste Sai si este bazat pe Lexus HS 250h. Modelul Toyota Sai va debuta in cadrul Salonului Auto de la Tokyo si este mai mare si mai luxos decat Prius. Diferentele dintre Toyota Sai si Lexus HS 250h exista doar la nivel de design si materiale utilizate la interior, dar acestea sunt minore.

Spre deosebire de Lexus HS 250h, Toyota Sai are o noua parte frontala cu blocuri optice noi, capota redesenata si grila fata noua. Bara de protectie fata a fost inlocuita, iar stopurile acestui model au fost si ele schimbate. Clientii Toyota vor putea alege dintr-o gama de jante dedicate pentru acest model. Pe langa modificarile exterioare, geamurile din spate au fost modificate, iar perdelutele gasite in Lexus HS 250h au fost eliminate.

Interiorul lui Toyota Sai a primit un set nou de ceasuri de bord si o consola centrala, alaturi de un volan redesenat. Anumite elemente de la interior sunt similare cu cele gasite in Prius, dar calitatea materialelor oferite este superioara celor oferite in acest model.

Toyota Sai a preluat motorul lui Lexus HS 250h fara niciun fel de modificare. Astfel, modelul este echipat cu un propulsor pe benzina de 2.4 litri care functioneaza in ciclul Atkinson si un motor electric care este alimentat de un set de acumulatori. Impreuna, cele doua motoare ofera 190 CP, care sunt transmisi puntii fata prin intermediul unei transmisii CVT.

Oficialii Toyota nu au anuntat daca vor oferi acest model si pe alte piete in afara de cea din Japonia.

Via | Carscoop

  • 12azvan, marţi, 20.10.2009 11:13
    viitorul

    Pretul este important la acest gen de masini, iar daca este unul atractiv se va regasi si pe drumurile noastre

  • Maka, luni, 26.10.2009 23:46

    Daca are portbagaj tot cat are Lexus GS, atunci e inutile desi caii anuntati par a fi in sfarsit corespounzatori pt un hibrid cu adresabilitate care ar trebui sa fie larga prin format si posibila dinamica.