Toyota a lansat noul RAV4 facelift în România de la 23.587 euro

Publicat miercuri, 09.06.2010 11:54 de Sebastian Toma

Toyota RAV4 a debutat pe piaţa din România cu un preţ de pornire de 23.587 de euro pentru versiunea 4x2 echipată cu un motor pe benzină şi tracţiune faţă. Cea mai ieftină versiune 4x4 a acestui model pleacă de la 25.127 euro cu toate taxele incluse.

Toyota RAV4 facelift a debutat ieri pe piaţa din România. Modelul este disponibil în trei versiuni de motorizare şi pleacă de la 23.587 euro cu toate taxele incluse. Cea mai scumpă versiune a lui RAV4 – Luxury A/T Diesel D-CAT 2.2 L pleacă de la 36.177 de euro, iar cea mai ieftină versiune 4x4 a acestuia pleacă de la 25.127 de euro.Versiunea entry-level este echipată cu un motor pe benzină de 1.987 cmc care oferă 158 CP şi 198 Nm. Aceasta este disponibilă atât în versiune cu transmisie manuală, cât şi într-o versiune cu transmisie automata de tip CVT, intitulata Multidrive S.

Motorizările oferite sunt două unităţi diesel şi o unitate otto. Ambele motoare diesel respectă normele Euro 5 şi au o cilindree de 2.231 cmc, în timp ce unitatea pe benzină are 1.987 cmc şi dezvolta 158 CP. Unitatea D-4D cu DPF oferă 150 CP la 3.600 rpm şi un cuplu motor de 340 Nm între 2.000 şi 2.800 rpm şi este oferită doar în combinaţie cu o transmisie manuală cu şase trepte. Motorul 2.2 D-CAT dezvoltă 177 CP în versiunea care echipează modelele cu transmisie manuală şi 150 CP în versiunea care echipează modelele cu transmisie automată. Cuplul motor diferă şi el, fiind de 400 Nm între 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 M/T, respectiv 340 Nm între 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 A/T. Consumul cel mai redus de carburant este realizat de versiunea D-4D a acestui model – fiind de 7.5 litri în regim urban, 6 litri la sută în regim mixt şi 5.2 litri la sută în regim extra-urban. Cel mai performant model este, de departe, versiunea 2.2 D-CAT echipată cu transmisie manuală, care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 9.3 secunde şi poate atinge o vitezăa maxima de 200 km/h.

Modificările estetice operate de acest facelift sunt puţine şi se referă la partea frontală. Astfel, avem o nouă grilă faţă, un set de blocuri optice noi, o capotă motor nouă şi alte mici modificări la interior şi la partea din spate a acestui model. Toate modelele RAV4 vin în standard cu două airbag-uri faţă, airbag pentru genunchii şoferului, airbag-uri tip cortină faţă-spate, tetiere faţă active, sistem de asistenţă la pornirea din rampă HAC, direcţie asistată electric EPS, controlul tracţiunii şi multe altele.

Garda la sol a lui Toyota RAV4 este de 180 milimetri, unghiul de atac este de 28 de grade, iar unghiul de degarajre este de 24 grade. Unghiul ventral al acestul model este de 20 grade. Portbagajul oferă 410 litri, iar capacitatea maximă de tractare este de 2.000 kilograme în versiunea cu transmisie manuală şi 1.800 kg pentru versiunea cu trasmisie automată. Cei care aleg versiunea cu transmisie CVT pot tracta maximum 1.500 kilograme.

PENTRU LISTA COMPLETĂ DE DOTĂRI ŞI PREŢURI ALE LUI TOYOTA RAV4 FACELIFT, CLICK AICI.

Via | Toyota

  • john, miercuri, 09.06.2010 13:18

    singurul lucru care-mi place e capota usor plonjata in stilul Infiniti FX. Restul- profilul, partea din spate... sunt ridicol infatisate

  • LEE, miercuri, 09.06.2010 14:40
    mai scump

    ca un CR-V ??? nu se merita!

  • edi80, miercuri, 09.06.2010 18:13
    frumoasa

    ff tare masina si frumoasa si buna si fiabila!! ce mai vreti de la o masina?consum mic..

  • Marian, joi, 10.06.2010 08:31

    Ce prostie de motor au putut sa faca astia pe diesel. Cum dracu sa il faci de 2.231 cmc sa platesti taxe si rca ca la un motor de 2.4 litri? Chiar nu reuseau sa il faca sa nu depaseasca 2.2 l?