Top Gear are probleme din cauza unui spot difuzat in emisiune

Publicat marţi, 10.11.2009 10:49 de Sebastian Toma

Realizatorii emisiunii Top Gear au fost acuzati ca nu au protejat interesele copiilor atunci cand au difuzat un spot violent Volkswagen inainte de ora 21.

Englezii de la Top Gear au fost criticati de catre organizatia Ofcom pentru ca au difuzat un spot Volkswagen care contine violenta inainte de ora 21. Mai exact, cea de-a doua reclama la Volkswagen Scirocco TDI contine o scena in care personajul principal se sinucide. Scena respectiva este cu atat mai violenta daca luam in vedere faptul ca personajul principal se impusca in cap si apoi este filmat cand zace intr-o balta de sange.

Acest clip este, concomitent, cea de-a doua reclama la Volkswagen Scirocco TDI si cel de-al doilea spot Volkswagen din cauza caruia cei de la Top Gear starnesc controverse in presa. Primul clip publicitar pentru modelul VW Scirocco TDI prezenta un calcul de consum si arata ca acest model putea sa mearga din Germania pana in Polonia cu un singur rezervor, amintind subtil de invadarea Poloniei din cel de-al Doilea Razboi Mondial, in septembrie 1939.

Via | EGMCarTech

  • cozappz, marţi, 10.11.2009 11:39
    Life's not so bad?!

    Spot aiurea, nu cred ca va conving mai mult de 2 oameni sa cumpere lucrul care este promovat.

  • George, marţi, 10.11.2009 11:43
    @cozappz

    Spot-ul era la misto.

  • Castravetele, marţi, 10.11.2009 12:14

    spotul era facut la misto, la fel ca acela cu Berlin-Varsovia cu un singur rezervor. Am ras bine la amandoua....

  • mircea, marţi, 10.11.2009 14:11
    complet pe aratura

    Shocant cata lipsa de imaginatie....

  • ignis, marţi, 10.11.2009 14:16
    spot idiot

    0:37 Cum sa faci un spot ca asta? Lasand actul in sine. dar cum sa asociezi sigla ta cu un cadavru cu creierii pe asfalt? E ce am vazut acolo e un esec. Nu subtilitatea prezentarii va ramane in memorie ci sigla VW pusa pe sangele unui cadavru. Aberatia e si mai mare. Cand citesti specificatiile la Scirroco ai in background exact sangale aluia. Inspirat, ce sa zic. M-a convins VW. Fuga, ma duc la reprezentanta sa-mi iau si eu unul chiar acum.

  • noname00, marţi, 10.11.2009 14:49

    ceea ce ma fascineaza pe mine la acesta stire este faptul ca acest spot a fost difuzat, din cate imi aduc aminte, in ultima emisiune din sezonul trecut, iar cei de la organizatia respectiva au facut aceste acuzatii in saptamana in care va fi premiera noului sezon. nu atunci, deoarece pana acum s-ar fi uitat de tot "scandalul". Sunt de acord ca nu este ceva ce se poate difuza inainte de ora 22:00, dar pe mine ma deranjaza faptul ca au asteptat pana acum.

  • octav, marţi, 10.11.2009 15:05
    nu vorbiti daca nu stiti despre ce e vorba

    Spotul publicitar nu este unul oficial al VW.A fost creat de catre Clarkson intr-o competitie cu Captain Slow,spotul a fost facut pt distractie,e facut la caterink nu e nimic oficial..chiar a fost aspru criticat de catre expertii de marketing ai VW!

  • Circotasul auto, marţi, 10.11.2009 15:18

    Spotul este un indemn ptr propietarii de vw ... Ginditi-va citi politicieni au VW , ce bine ar fi daca ar face toti ca in spot ...

  • proletaru, marţi, 10.11.2009 15:32
    aia cu vw e rai

    spotu e pentru taranii cu VW mai ales TDI. cine nare CIELO GPL este taran.

  • tzenu_bmw, marţi, 10.11.2009 16:28
    aha

    chiar i doare pe astia de la bbc in cot de criticile altora. la ce succes au pe plan mondial o amenda de vreo 20 de mii de lire nu conteaza pt ei. o platesc si gata .......back in the game......

  • maniaku, marţi, 10.11.2009 23:11
    ...

    Cum sa faci un asemenea spot....tre sa fi complet idiot....nu are nici o legatura cu vw si in plus are un impact total negativ asupra marcii in sine aceasta asociere cu un cadavru. TRIST

  • LUCCI, miercuri, 11.11.2009 10:16
    VWVWVWVWVWVW

    Spot cretin ca si cei care-l apreciaza!