Top 2006 AutoMarket
Pentru ca anul se sfarseste AutoMarket a intocmit un top al celor mai importante momente din lumea auto 2006.
Pentru ca anul aproape ca s-a incheiat a venit timpul sa va tragem linia finala si sa trecem la analize si concluzii. 2006 a fost primul an calendaristic pentru AutoMarket, an in care am incercat sa va oferim toate noutatile din lumea auto .Orice forma de a clasifica sau de intocmi un top este subiectiva. Am incercat sa luam in considerare cat de multe criterii pentru categoriile la care am clasificat principale evenimente din lumea auto in anul 2006. Pentru ca tot vorbim de un top al intregului an, de-alungul lui 2006 v-am oferit mai multe topuri realizate pe diferite segmente ale pietei auto:
Topuri:
-cea mai sexy masina;
-cele mai fiabile 100 de masini;
- top 10 masini de facut sex;
- topul pentru cel mai bun design;
- topul 10 al anonimilor din industria auto.
Daca aceste topuri au o oarecare substanta de relativitate, trebuie sa admitem ca la categoria premii lucrurile sunt mai concise. Astfel, in 2006 cele mai importante premii au fost:
Premii:
- Car of the Year 2007
- Premiile Top Gear
- Cel mai tare 4x4
- Motorul de curse al anului
- Conceptul Anului
Aceste doua categorii au un caracter introductiv pentru stabilirea principalelor perfomeri din 2006. O prima categorie luata in calcul este reprezentata de noile modele aparute in 2006.
Modele noi:
- Logan Break MCV
- Skoda Fabia
- BMW X5
- Toyota Auris
- Audi TT
Cele mai interesante concepte care au fost prezentate in 2006 sunt:
- Nepta, Renault
- Joyster, Skoda
- Nagare,Mazda
- Tiguan, VW
- Iosis-X, Ford
Un alt domeniu auto foarte interesant este tuningul. Am ales cateva realizari, dar bine-nteles ca oportunitatile sunt foarte multe si subiectivitatea este si mai mare in acest caz.
Tuning:
- 1054 de cai pentru 400-kmh
- Gallardo Spyder by Hamann
- Golf de 400 CP
- Drac pe roti
- Porsche tunat de doua ori.
Pe piata interna, cele mai importante momente ale anului 2006 am considerat a fi lansarea modelului Logan MCV, constructia unui centru Renault in Romania, privatizarea companiei Daewoo si cresterea cu 18 procente a pietei auto in general. Lumea motorsportului a adus un titlu pentru Renault, singura realizare notabila a brandului francez in 2006, si retragerea din activitate a celui mai mare pilot din istorie, Michael Schumacher. Acest eveniment a fost poate cel mai important, cel putin ca mediatizare, din lumea motorsportului in anul 2006.
AutoMarket a mai realizat si un top al marcilor auto in 2006. Am nominalizat cinci producatori auto care au excelat in acest an. Audi este in acest top pentru multitudinea de premii pe care le-a primit si pentru succesul noilor modele, Q7, TT si R8. Al doilea producator care a excelat in 2006 a fost Mazda, compania nipona impresionand prin campania de design si conceptele care le-a prezentat in acest an. Niponii raman in frunte prin Toyota, care cel mai probabil va deveni primul producator din lume in 2007. Urmatoarea pe lista noastra este Porsche, deoarece a ramas si in 2006 cea mai profitabila marca auto din lume si pentru ca are o mare sansa sa preia controlul la Volkswagen. Ultima marca aleasa de noi este Skoda. Pentru ca cehii au reusit sa se impuna ca brand pe piata auto europeana. Skoda este o marca cunoscuta, apreciata si respectata in Europa. Ascensiunea cehilor a fost principalul motiv pentru care am acordat acest vot.
Si pentru ca AutoMarket este specializat ca publicatie online de stiri, va oferim un top al celor mai citite stiri din 2006, realizat in functie de vizualizarile fiecarui articol in parte:
“NFS Carbon: demential!”,
“Toate amenzile Noului Cod Rutier”,
“Cea mai proasta sosea din lume”,
“Calendarul Pirelli 2007 “
“Fara reguli de circulatie in Europa!”.