Tesla va lansa și un crossover accesibil, bazat pe viitorul Model III
Viitorul rival electric al lui BMW Seria 3, Tesla Model III, va primi și o variantă crossover. Fratele mai mic al lui Model X este așteptat să debuteze în 2017.
Tesla Model III, rivalul electric al lui BMW Seria 3 și viitorul model accesibil din oferta americanilor, va primi și o variantă crossover. Cele două vor forma împreună oferta de clasă medie a celor de la Tesla și vor avea rolul de a ajuta producătorul american să-și atingă impresionantele ținte de vânzări: 500.000 de unități comercializate pe an și un milion de unități vândute până în 2020. Fratele mai mic al lui Model X a fost vehiculat pentru debut încă din 2012, dar oficialii Tesla au fost zgârciți în declarații cu privire la acesta până de curând.
Jeffrey Brian Straubel, șeful departamentului tehnic de la Tesla, a declarat într-un interviu pentru Wall Street Journal că viitorul Model III va fi oferit atât în variantă berlină, cât și în variantă crossover. Compania americană ar urma să aibă în ofertă două crossovere și două berline în urma acestei lansări. Viitorul Model III va costa aproximativ 35.000 de dolari pe piața din SUA, estimează analiștii din industria auto.
Tesla revoluţionează reţeaua sa de dealeri: showroom-container în marile oraşe
Inițial, modelul accesibil de la Tesla ar fi trebuit să se numească Model E, dar această denumire era rezervată de conaționalii de la Ford. Berlina de clasă medie a americanilor urmează să fie cu 20% mai mică decât Model S, nu va fi oferită în variantă cu șapte locuri și nu va avea o caroserie cu elemente din aluminiu, pentru a reduce costurile de producție și dezvoltare. "Trebuie să fim cât mai eficienţi în ceea ce priveşte costurile de producţie. Nu putem folosi aluminiu pentru toate componentele lui Model E.", a declarat Chris Porritt, vice-preşedintele departamentului de inginerie Tesla, despre viitorul Model III.
Tesla le permite celorlalţi constructori de automobile să le folosească toate patentele
Via WSJ
Interesant...mai ales ca pretul e la nivel de noul Volt care nu e 100% electric. Plus ca Tesla e oarecum producator premium deci pretul e chiar ok.