Tesla introduce o variantă a lui Model S: S70D cu tracţiune integrală, două motoare şi 517 CP

Publicat miercuri, 08.04.2015 17:51 de Sebastian Toma

Tesla a anunţat introducerea unei noi variante entry-level în gama Model S. Aceasta are tracţiune integrală, două motoare care totalizează 514 CP şi pleacă de la 75.000 de dolari.

Tesla a schimbat varianta entry-level a lui Model S cu un model îmbunătăţit dramatic. Vorbim despre S70D, modelul care îl înlocuieşte pe S60, care vine cu două motoare, tracţiune integrală, un acumulator mai mare şi o autonomie de 386 de kilometri. Noul model costă 75.000 de dolari în loc de 71.000 cât era varianta veche, dar are în plus 134 CP, un motor, tracţiune pe toate roţile şi o autonomie mărită cu 51 de kilometri. Altfel spus, pentru 4.000 de dolari în plus, Tesla oferă o îmbunătăţire majoră a variantei de bază a gamei Model S.

"Chilipirul" de 75.000 de dolari este şi mai rapid decât predecesorul său, accelerând de la o la 96 km/h în 5.2 secunde, cu 0.7 secunde mai puţin decât vechiul Model S entry-level Viteza maximă a crescut şi ea, de la 190 km/h la 225 km/h. În plus, cei de la Tesla oferă trei noi culori exterioare: Ocean Blue, Obsidian Black şi Warm Silver. Livările noului model vor debuta în luna mai pe pieţele pe care activează marca americană.

Cu tot cu beneficiile fiscale acordate de guvern, un american poate să-şi cumpere un Tesla Model S S70D cu aproximativ 67.000 de dolari. Noua variantă entry-level a lui Model S nu este vehiculul mai ieftin promis de compania din California, Tesla urmând să lanseze peste câţiva ani o maşină de clasă medie care să plece de la 34.000 de dolari şi să lupte în segmentul lui BMW Seria 3 şi Audi A4, dar cu un sistem de propulsie 100% electric.

Via Tesla

  • qwerty, miercuri, 08.04.2015 18:34

    Are 329 hp, oricum, nu e rau pentru un "entry-level".

  • intrebare, miercuri, 08.04.2015 19:30

    Cine face sistemul de tractiune integrala ? De unde il au ?

  • iceman, joi, 09.04.2015 09:59

    @intrebare are 2 motoare electrice, unul in fata si unul in spate

  • qwerty, joi, 09.04.2015 10:07

    Nu are sistem de tractiune integrala in sensul clasic al cuvantului. Masina are 2 motoare, motorul din fata actioneaza puntea fata cel din spate actioneaza puntea spate. Puntile nu sunt unite de diferential central si arbore cardanic ca la masinile cu motoare termice. Puterea motoarelor este gestionata electronic cu componente proiectate de Tesla. Teoretic, sistemul este mai bun decat oricare alt sistem 4x4. Daca de ex puntea fata nu are aderenta nu ai cum sa irosesti mai multa putere decat puterea motorului din fata, puntile nefiind unite.

  • mihai, joi, 09.04.2015 21:08

    Cand am vazut acel "D" in denumirea modelului am crezut ca va fi diesel,apoi mi-am dat seama ca nu este Volkswagen.

  • @qwerty, sâmbătă, 18.04.2015 09:16

    Cine vrea sa riste cu viata lui? Tesla e recunoscuta pentru problemele de fiabilitate si erorile pe care le comite. Nesinconizarea motoarelor poate duce la adevarate catastrofe si tragedii pe sosele.