Tesla face curățenie în gama lui Model S: scoate de pe piață versiunea entry-level cu autonomie de 338 de kilometri pentru că nu se vinde
Tesla a anunțat că va scoate din gamă versiunile entry-level 60 și 60D ale lui Model S pentru că nu se vindeau foarte bine. Publicul preferă tot versiunile mai puternice și cu autonomie mai mare, chiar dacă sunt mai scumpe.
Ca orice producător care vizează creșterea vânzărilor anuale, Tesla s-a gândit că oferirea unei variante entry-level a actualului Model S va stimula clienții.
Prin urmare, în urma cu aproape un an, constructorul de modele electrice a lansat versiunile 60 și 60D ale sedanului său electric. Acestea ofereau o autonomie ceva mai mică și performanțe mai slabe, însă veneau și cu un preț de achiziție ușor mai mic. Tesla spera să facă mașina sa și mai accesibilă maselor, până la sosirea lui Model 3.
Ideea se pare că nu a funcționat, întrucât clienții au preferat în continuare versiunile 75 și 75D, chiar dacă erau puțin mai scumpe. Așa că Tesla s-a hotărât să scoată din oferta sa versiunile de bază introduse în 2016 pentru a simplifica lucrurile.
„În urmă cu un an, am introdus un Model S cu o baterie de 60 kWh pentru a face sedanul mai accesibil și pentru a accelera adoptarea unor mașini electrice. Cu toate acestea, clienții noștri au preferat în continuare versiunea cu baterie de 75 kWh. Pentru a simplifica procesul de comandă, am eliminat versiunea Model S 60 din gama noastră”, a anunțat Tesla într-un comunicat oficial.
Constructorul american are o rezolvare și pentru clienții care au achiziționat deja un Model S 60 sau 60D. Este vorba despre un upgrade care va prelungi autonomia și va îmbunătăți performanțele. Practic, versiunile entry-level vor ajunge la cifrele versiunii cu baterie de 75 kWh.
Autonomia va urca de la 338 la 401 kilometri în cazul lui Model S 60 și de la 351 la 417 kilometri în cazul lui Model S 60D. Ambele versiuni vor avea o viteză maximă de 225 km/h.
Cred ca lumea nu mai cumpara cele 2 variante pentru ca acestea costa in jur de 65.000 - 70.000 euro si ofera 340 km autonomie, in timp ce avem deja electrice cu autonomii similare sau mai bune, dar la jumatate pretul: Zoe 400km, Ampera-e & Bolt 500km, e-Golf si i3 300km.