Tehnologie diesel-hibrid de la Bosch
Bosch a dezvoltat un tren de rulare diesel-hibrid care va fi preluat de toti marii constructori europeni.
Tot mai multi constructori auto apeleaza la tehnologia hibrida pentru a reduce emisiile de CO2. Bosch a profitat de cererea existenta pe piata si a dezvoltat un tren de rulare diesel-hibrid care desi este destul de costisitor scade emisiile CO2 pana sub 100g/km. Sistemul dezvoltat de Bosch include un motor diesel si unul electric care functioneaza impreuna.
Bosch duce tratative de vanzare a tahnologiei cu PSA Peugeot-Citroen care intentioneaza sa o implementeze pe un model de sine statator si nu pe 308 asa cum fusese anuntat anterior. Astfel constructorul francez doreste sa devina primul brand european care lanseaza un vehicul echipat cu tehnologie diesel-hibrid.
In prezent, Bosch va oferi tehnologie diesel-hibrid pentru constructori mari ca Volkswagen, Audi si Porsche, primele livrari fiind asteptate anul viitor.
Asta este technologia viitorului apropiat pe care as vrea sa o vad atat pe autoturisme cat si pe camioane de orice tonaj. Pacat ca articolul nu da informati asupra % de economie dar sunt sigur ca este in jur de 20%. Pt o economie si mai ridicata si o poluare super redusa ar face bine sa adauge si un injector de apa si unul de gas natural. Astfel eficienta motorului ar fi maxima.