Tata si Bosch colaboreaza pentru un viitor Nano diesel
O versiune diesel a modelului Nano ar urma sa debuteze pe piata pana la sfarsitul anului. Motorul, dezvoltat de Tata impreuna cu Bosch, va dezvolta doar 25-30 de cai putere.
Tata se pregateste sa aduca publicului si prima versiune diesel a modelului Nano, o optiune vitala pentru cei care vor sa reduca si mai mult costurile de exploatare ale celui mai ieftin model din lume.
Pentru a reusi sa dea nastere unui propulsor competitiv, indienii si-au unit fortele cu Bosch. Rezultatul colaborarii se va numi CRS 1.1 si, in ciuda titulaturii, va fi un motor cu o capacitate cuprinsa intre 650 si 750 de cmc, echipat bineinteles cu tehnologia Common Rail (lucru subliniat si de acronimul CRS).
In aceste conditii puterea maxima ar urma sa fie de maxim 25-30 de cai, un bagaj de resurse modest, dar suficient pentru a asigura mobilitatea micului model urban in traficul indian.
Strategia lui Ratan Tata presupune o lansare pe piata pana la sfarsitul acestui an pentru a face loc in viitor si unei versiuni ceva mai potente, de 45 de cai putere, destinata pietelor europene si americane.
via | autoblog
Au pornit cu o idee originala si acuma incepe sa se realizeze. Cei cu sutele ce cp putere vor trebui sa ingenuncheze in fatza acestei masinute care serveste publicul mai bine ca ei.