Takata și airbagurile sale defecte au făcut o nouă victimă: șoferul unui Honda Accord, rănit grav în SUA
Clientul unui Honda Accord a fost rănit grav de airbagul acestuia, furnizat de Takata. Mașina ajunsese în service de două ori pentru a-i fi înlocuit airbagul defect.
Scandalul iscat de airbagurile defecte furnizate de Takata pare să nu se mai termine. Ca de altfel și lungul șir de accidente periculoase cauzate de aceste airbaguri.
Honda a anunțat recent că un alt client a fost rănit de un airbag defectuos furnizat de Takata. Clientul a fost implicat într-un accident la volanul mașinii sale, un Honda Accord produs în 2002. Se pare că airbagul s-a deschis defectuos și resturile rezultate în urma detonării au perforat traheea șoferului. Din fericire, se pare că acesta va supraviețui accidentului.
Honda a investigat cu atenție accidentul și a aflat că mașina fusese rechemată de două ori în service în urma scandalului Takata. Prima dată în februarie 2012 și a doua oară în ianuarie 2015. De fiecare dată au fost operate înlocuiri de către un dealer autorizat.
Se pare însă că mașina a fost implicată într-un accident grav, care a transformat-o în daună totală. Cineva a salvat epava și a revândut-o clientului actual. Honda bănuiește că în procesul de reconstrucție, exemplarul Accord a fost echipat cu un modul defectuos de airbag, produs de Takata în 2001. Modulul fusese cumpărat dintr-un cimitir de mașini, încălcând astfel regulile de pe piața americană.
Honda susține că a încercat să elimine de pe piață astfel de module defecte, cumpărând peste 60.000 de unități de la centre de dezmembrare de pe tot cuprinsul SUA.
via automotivenews (înreg.)
Asteptam fan(atici)i sa ne explice ca de fapt omul nu a murit din cauza unei defectiuni a exemplului de inalta valoare tehnologica pe care il reprezenta masina sa, ci ca avem de-a face cu un sepuku modern!