Suzuki Kizashi pleacă de la 26.500 de euro în România

Publicat miercuri, 03.11.2010 17:39 de Bogdan Mirică

Propunerea Suzuki pentru segmentul mediu din România se numeşte Kizashi şi pleacă de la 26.500 de euro. Modelul este echipat cu un motor de 2.4 litri şi 178 de cai putere.

Aşa cum a promis, Suzuki a adus anul acesta la Salonul Auto de la Paris modelul Kizashi Sport, privit ca versiunea europeană a modelului de clasă medie, vândut deja pe piaţa din Statele Unite. La numai două luni de la debutul său parizian, modelul japonez ajunge şi pe piaţa din România, unde îşi propune să concureze cu greii segmentului, Volkswagen Passat, Opel Insignia sau Citroen C5

Pentru a putea pune la încercare potenţialul omologilor săi de clasă D, Kizashi este oferit pe piaţa autohtonă cu o motorizare entry-level de 2.4 litri, singura disponibilă în acest moment. Propulsorul pe benzină livrează 178 de cai putere la 6500 de rotaţii şi un cuplu motor de 230 Nm la 4000 de rotaţii.

Singura opţiune de motorizare este oferită în România în două configuraţii. Prima dintre ele este cea cu transmisie manuală în şase rapoarte, care livrează resursele motorului punţii anterioare şi promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 7.8 secunde şi o viteză maximă de 215 km/h. Valorile consumului pendulează între 6.3 litri/100 de km în mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km în afara sa. Preţul fixat de importatorul Suzuki în România este de 26.500 de euro cu TVA inclus.

Pentru cei care îşi doresc o cutie automată, Suzuki oferă transmisia sa CVT, dispusă să livreze resursele motorului ambelor punţi, cu ajutorul unei tracţiuni integrale. Performanţele scad cu o secundă la capitolul acceleraţie, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h.

Creşte de asemenea şi consumul: în mediul urban este etichetat cu 11.3 litri/100 de kilometri, în timp ce în extraurban valoarea sa se opreşte la 6.6 litri/100 km. Preţul pentru acest vârf de gamă pleacă de la 29.500 de euro cu TVA.

Asemeni omologului său de peste Ocean, Kizashi-ul vândut în Europa şi implicit în România se va individualiza prin jantele de 18 inch din aliaj, prin garda la sol coborâtă cu 10 mm, grila frontală de tip fagure, spoilerele revizuite uşor şi pragurile laterale.

Accentele sportive se transmit şi în interior, unde japonezii au introdus un volan sport îmbrăcat în piele perforată, cusută cu aţă contrastantă, asemeni scaunelor. Nu lipsesc nici inserţiile cromate, regăsite la nivelul planşei de bord şi al portierelor.

  • Alex Radoi, miercuri, 03.11.2010 17:57

    Cu toate ca imi place, mi-e teama ca avand un asemenea motor, si pe benzina, dar si cu cai putini raportat la cilindree, nu o sa o cumpere NIMENI! Da, ca orice Suzuki are un raport calitate-pret imbatabil, dar totusi, 2.4-BENZINA-178cp in Romania? NOPE!!!

  • Ionut, miercuri, 03.11.2010 18:18

    clar nu se va vinde cu toate ca masina arata bine dar capacitatea cilindrica e prea mare, mai mult o masina de colectie.

  • unckle, miercuri, 03.11.2010 18:48

    cand am vazut poza aia mica de langa articol am crezut ca-i despre Cruze ... spune multe despre design :)

  • unckle, miercuri, 03.11.2010 18:49

    Valorile consumului pendulează între 6.3 litri/100 de km în mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km în oraş ( corectati si stergeti coemntariul meu pls :) )

  • zarnesteanu, miercuri, 03.11.2010 18:51
    Ceva nu e in regula

    Cred ca a uitat un "d" cand i-au pus numele.

  • Costi9b, miercuri, 03.11.2010 19:54

    Cine ar da atatia bani pe o asa masina cu un asemenea motor??? La cate variante ai la banii astia... La ce motoare produc momentan concurentii, la ce taxe sunt... sunt curios cum o sa arate in realitate.

  • Cosmin, miercuri, 03.11.2010 20:23
    In lunile urmatoare Suzuki Kizashi va primi si o motorizare diesel

    Daca ofertele de preturi sunt asemanatoare cu cele din Germania, pretul este foarte competitiv pentru ca in Germania la 26.900 euro singurele optiuni sunt cutia automata, navigatia si tractiunea integrala ( http://es.autoblog.com/2010/07/19/alemania-suzuki-lanza-el-kizashi/ ) . In urmatoarele luni, Suzuki Kizashi va primi de la partenerul VW Group, doua motorizari si anume motorul pe benzina V6 de 3.6 L ce va fi oferit in special pentru pietele din SUA si Orientul Mijlociu si foarte important pentru piata din Europa si India, motorul 2.0 TDI-CR ce poate face din Suzuki Kizashi un bestseller in Europa si nu numai .

  • octav71, miercuri, 03.11.2010 22:06

    Probabil ca pretul atat de ridicat vine si din locul in care este facuta masina. Daca era Ungaria, probabil era ceva mai scazut. Arata bine, sunt si alte variante mai interesante la banii astia, dar trebuie sa fie intradevar superbuna ca sa convinga intr-un segment in care pretentiile sunt maricele. @bogdan: unde este asamblata masina? ceva info? Mersi

  • jan, joi, 04.11.2010 08:52

    Mai ieftin cu 1500 euro decat seria 3 sau A4.

  • AdrianosFidi, joi, 04.11.2010 10:00

    sugerez sa se gandeasca la America , acolo gasesti sedanuri cu motor cu mult peste 2.0 litrii ne'supraalimentat pe benzina si mult sub 200 cp

  • I.O.N, joi, 04.11.2010 10:14

    Pana o sa puna VW devastatoarele motoare nu cred ca va avea "succesuri" la noi

  • Cosmin, joi, 04.11.2010 10:54
    @ octav71

    Suzuki Kizashi este construit in orasul Sagara, Japonia . Motorizarea diesel va fi lansata cel tarziu in martie la Geneva si cu siguranta, masina echipata cu motor diesel va fi mai ieftina decat motorizarea 2.4 benzina . Nu stiu politica de preturi din Romania, dar daca este similara cu cea din Germania, la 26,900 euro primesti in serie urmatoarele optiuni : * ABS + EBD * ESP + TCS * Múltiples airbags * Dirección asistida * Cuatro elevalunas eléctricos * Botón Start * Entrada sin llave Keyless Go * Espejos eléctricos * Climatizador automático * Llantas de aleación de 18 pulgadas * Cola de escape * Ordenador de viaje * Volante forrado en piel * Asientos eléctricos * Tapizado en piel * Asientos calefactables * Radio CD MP3 * Puerto USB * Bluetooth * Faros de xenón * Lavafaros * Sensor de lluvia * Autoencendido de luces * Control de velocidad * Suspensión deportiva * Faros antiniebla * Cristales tintados * Asistente al aparcamiento delantero y trasero * Techo solar eléctrico

  • daniel_kid1, joi, 04.11.2010 11:53
    1+1

    La banii astia si la asa motor ar fi bine sa faca promotii de genul: Cumpara un Kizashi si primesti cado' un Splash

  • LUCCI, joi, 04.11.2010 17:02
    ......

    Cosmine vezi ca acum te afli la un site romanesc si nu toti hablando espanol!

  • Maka, joi, 04.11.2010 21:43

    La motorul pe care il are mai bine nu incep importul in Romania pentru ca cineva va pierde bani ce nu se vor mai putea recupera.

  • misu, joi, 04.11.2010 23:16
    motor scump la taxe

    La motoare de peste 2 litri nu se va ingramadi nimeni, proasta alegere au facut....

  • gaby, sâmbătă, 06.11.2010 21:19
    tot gresit

    ,,Valorile consumului pendulează între 6.3 litri/100 de km în mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km în afara sa." Consum mai mare extraurban? Mira-m-as! Ced ca trebuie corectat.

  • popescu remus, duminică, 06.03.2011 09:04
    kizashi

    am o sora in state si si-a luat de curand kizashi ,e super entuziasmata de alegere,design,tinuta de drum,interior,optionale si mai ales evacuarile care le priveste ore in sir,in romania .....greu cu motoru asta pare rupt din peisaj !!!