Subaru va lansa trei modele complet noi şi un hibrid în următorii cinci ani
Subaru vrea să devină lider în materie de tehnologii pentru siguranţă în termen de cinci ani, iar marca niponă vrea să-şi crească vânzările cu 40% în perioada respectivă.
Fuji Heavy Industries, corporaţia care deţine marca Subaru, şi-a anunţat planul pe următorii cinci ani fiscali. Acesta vizează solidificarea fundaţiei Subaru în vederea atingerii unui volum de 1.000.000 de unităţi vândute pe an în termen de zece ani. Între timp, cei de la Subaru vor să-şi mărească baza de fani şi de clienţi prin oferirea de produse care respectă calităţile măricii.
Pe viitor, cei de la Subaru vor să-şi îmbunătăţească tehnologiile de siguranţă şi să ofere modele mai ecologice. Gama de modele Subaru va include trei produse noi în următorii cinci ani, alături de un hibrid. Pieţele din Statele Unite ale Americii şi China vor fi favorizate, deoarece marca niponă vrea să-şi crească vânzările cu 40% în termen de cinci ani. Pentru a acomoda eforturile de creştere a vânzărilor, cei de la Subaru vor să-şi îmbunătăţească capacitatea de producţie şi să-şi întărească reţeaua pentru a reduce slăbiciunea la rata de schimb între yen şi monedele străine.
Costurile de dezvoltare şi producţie ale celor de la Subaru vor fi reduse graţie parteneriatului semnat cu Toyota Motor Corporation. Filozofia de bază a acestui plan cincinal va fi orientată spre client şi va integra motto-ul mărcii "Confidence în Motion" drept principiu de ghidare al tuturor activităţilor întreprinse. Subaru şi-a propus să devină lider mondial în inovaţie pentru siguranţă prin furnizarea se sisteme de siguranţă activă şi pasivă, alături de alte elemente care să prevină un accident. În termen de cinci ani, eficienta motoarelor Subaru va fi sporită cu 30%, anunţă cei de la Fuji Heavy Industries.
Via | FHI