Subaru Legacy a primit ranforsari speciale pentru America
Versiunea americana a lui Subaru Legacy a primit imbunatatiri la nivelul barii fata pentru a fi mai rezistent la impactul la 10 km/h. Acest lucru scade costurile de reparatii in cazul accidentelor minore in parcare.
Japonezii de la Subaru au imbunatatit modelul Legacy vandut pe piata din Statele Unite ale Americii pentru a mari rezistenta la accidente minore care au loc la viteze mai mici de 10 km/h. Astfel, pagubele cauzate barei de protectie fata si caroseriei sunt aproape neglijabile in cazul versiunii imbunatatite a lui Subaru Legacy. Modelul nipon a reusit sa obtina calificativul "acceptabil" in cadrul testelor IIHS de coliziune la 10 km/h (6 mile pe ora).
In timp ce reparatia dupa o lovitura la 10 km/h cu un obiect il costa pe un sofer de Subaru Legacy suma de 4.049 de dolari, reparatia noului model doar 847 de dolari, cu 3.202 dolari mai putin decat la versiunea 2009 a acestui model. Singurele modificari operate la nivelul lui Legacy se afla la nivelul barei de protectie fata, care a fost intarita subtil. Pe langa asta, suportul de montare al barei de protectie fata a fost latit cu 15 centimetri si a fost plasat mai sus, pentru ca bara sa fie in contact permanent cu obstacolul si sa nu intre sub acesta.
Scopul testelor la impact redus in Statele Unite ale Americii este de a reduce costurile accidentelor si tamponarilor usoare, ca si a loviturilor insignifiante din parcare. Prin costuri de reparatie mai scazute, clientii americani care au totusi un mic accident in parcare sau in traficul aglomerat pot sa isi repare masina cu usurinta fara grija de a plati o prima de asigurare mai mare in urmatorul an.
Via | Jalopnik
imi placea mai mult vechiul model..