SUA: BMW înştiinţează proprietarii de M5 şi M6 de o problemă gravă la motor
Divizia americană a mărcii BMW a avertizat posesorii de BMW M5, M6 Coupe şi M6 Cabrio generaţie 2013 cu privire la o problemă gravă la nivelul pompei de ulei, care ar putea distruge motorul.
Divizia BMW din America de Nord a emis un buletin de siguranţă pentru posesorii modelelor echipate cu S63B44TU, motorul V8 twin-turbo care echipează M5, M6 Cabriolet şi M6 Coupe. Aparent, divizia americană a mărcii BMW şi-a rugat clienţii de M5 şi de M6 să nu-şi mai conducă maşinile până când acestea vor fi reparate, deoarece generaţia 2013 a celor două modele prezintă o problemă la nivelul pompei de ulei. Aparent, clienţii ar putea resimţi o pierdere severă a presiunii uleiului, care ar putea provoca avarii grave motorului. Până la rezolvarea situaţiei, cei de la BMW au sistat livrările lui M5, M6 Cabriolet şi M6 Coupe pe piaţa din SUA.
Toate modelele BMW M5 ale generaţiei F10 sunt asamblate în Germania, la Dingolfing. Modelul este echipat cu o versiune modificată a motorului S63B44 găsit în gamele X5 M şi X6M. În raport cu propulsorul generaţiei precedente, emisiile de CO2 şi consumul de carburant au fost reduse cu 25%, în timp ce nivelul de putere a crescut, reprizele au fost îmbunătăţite, iar cuplul maxim este la un nivel superior. Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, BMW M5 este oferit şi în compania unei transmisii manuale.
În raport cu generaţia precedentă a lui M5, modelul este cu 90 de kilograme mai greu, dar consumul său mediu, de 9.9 litri la sută, este cu 31% mai mic faţă de cel al modelului pe care îl înlocuieşte. Situaţia se reflectă şi în cifrele lui M6, care împarte motorul cu M5 şi prezintă aceleaşi schimbări în raport cu vechea generaţie.
Via Carscoop
-
Mircea, luni, 24.09.2012 16:22
E vorba despre SUA , se stie ca acolo produsele vandute de europeni sunt de mai proasta calitate fata de cele din Europa
-
Ayno, luni, 24.09.2012 16:31
N-ar fi prima oara cand bmw are probleme cu propulsoarele, din pacate, majoritatea fanilor se fac ca nu stiu de astfel de probleme si tot baga pe gat cifre. PS - Incep sa prefer japonezele, macar la alea nu-ti pica suruburile in admisie, pompele de benzina si mai nou pompele de ulei.
-
Paul, luni, 24.09.2012 17:33
Asa-i @Ayno, nu e ca si cum toyota ar fi rechemat mii de masini anul trecut in SUA, cred ca Prius, pentru a remedia acceleratia. Hai sa fim corecti. Stiu ca fiecare avem preferintele noastre, dar totusi.
-
Cosmin19, luni, 24.09.2012 17:51
Pai daca toate sunt produse in Germania, de ce doar BMW SUA a facut un astfel de anunt? In Europa nu exista posibiltatea unei astfel de defectiuni?
-
dan_grc, luni, 24.09.2012 18:46
Pai poate diferentele alea mari de pret intre Europa si SUA se regaseste in ceva, nu stiu, in Europa un M5 costa aproape 120 de mii de euro, in SUA 92 de mii de dolari, adica la banii astia:)...si oricum au fost anuntati, nu ca s-au trezit sute de clienti cu motorul crapat. Eu unul as vrea si eu sa fiu anuntat asa, oficial, " bai posesorule de M6, nu mai merge cu ea, trebuie sa-ti schimbam pompa de ulei, am pus-o pe aia de la 650i, le-am incurcat".
-
dany, marţi, 25.09.2012 11:13
Degeaba i-ati dat voturi negative lui Mircea, chiar e adevarata treaba, produsele din SUA sunt mai putin calitative decat cele similare din Europa.
-
Bethurbazal, marţi, 25.09.2012 17:05
In SUA nu exista TVA din cate stiu eu. De aici si o mare parte din diferenta de pret fata de cele din Europa. Nu cred ca produsele costructorilor auto din Europa livrate in SUA sunt mai proaste calitativ. Deoarece ele nu sunt aceleasi. Pe piata nord-americana se livreaza produse mai simple nu mai proaste. Tind sa cred insa ca in Romania se livreaza si produse mai proaste nu numai la nivelul din celelalte tari.
-
AndreiRN, marţi, 25.09.2012 18:21
Oricum cimitirele de masini sunt pline de BMW "imbatranite" inainte de vreme asa ca este stiut ca sunt masini de scurta folosinta ca apoi sunt trimese in Romania sau Mexic. Normele de poluare si siguranta sunt mult mai mari in SUA decat in Europa si de asemenea drepturile cumparatorului sunt mult mai puternice. Oricand poti duce o masina inapoi pt o defectiune de fabricatie si esti despagubit chiar triplu.
-
dan_grc, marţi, 25.09.2012 18:55
Da, normele de poluare sunt mult mai stricte, dar daca un om tine o masina 10 ani nu este obligat s-o verifice periodic, cum este ITP-ul la noi, sau in Europa, e pe raspunderea proprietarului, dar sunt convins ca americanul de rand se duce in fiecare an s-o verifice fara sa-l oblige legea.
-
gtrazvan, marţi, 25.09.2012 20:06
@andreirn: Cimitirele cred ca nu mai au loc de Audi, sau uitam sa comentam miile de probleme ale motoarelor 2.0 tdi (tot pompele de ulei), sau petardele de 1.4 TSI. Si asta in Europa! Unde este recall-ul VAG? .
-
AndreiRN, miercuri, 26.09.2012 18:27
@dan_grc Normele de poluare au fost inventate in California si sunt foarte stricte si se face testare la fiecare masina odata la 2 ani. Si testarea este asa de computerizata ca nici macar technicianul nu poate face mai nimica. Dar desigur ca ingenuitatea romanului este fara limite si daca umplu rezervorul cu E85 si pun un ulei mai gros in motor pot trece testul si cu un motor poluant numai ca apoi trebuie sa schimbi repede pe benzina. @gtrazvan Ieri am fost la cimitirul de masini sa iau o teava pt Dodge si era plin de Volvo si BMW in stare fantastic de buna.
-
kumite, miercuri, 26.09.2012 22:09
Tu te duci in cimitir pt.o teava de Dodge?Numai Volvo si BMW si teava ta erau acolo?Le-ai probat pe toate?
-
Misa, joi, 27.09.2012 11:18
Este aberant sa spui ca in SUA masinile sunt de calitate mai slaba decat in Europa. Vorbim de cea mai mare piata de masini din lume. Ceea ce fanaticilor marcilor germane le e greu sa recunoasca, este faptul ca americanii pun mult mai mult pret pe fiabilitate decat Europenii. Americanului nu poate fi aburit cu texte gen " se mai intampla". Testele lor de siguranta sunt mult mai dure decat amaratul Euro NCAP. Faptul ca o dai in bara in America atunci cand te pretinzi un etalon in materie de fiabilitate, oricat nu le-ar conveni bemvistilor, este o mare problema. Dar asa se intampla atunci cand dintr-un producatore dedicat te transformi intr-unul de masa doar de dragul cifrelor de vanzari.
-
mihai, duminică, 30.09.2012 03:07
@Misa ... de unde ai scos povestea asta ? sigur ai auzit de undeva povestile astea .... stau in state de 10 ani si vad ce e aia masina americana si sunt scarbit de ele .... sa vezi tu numa cate probleme ai cu o americana si cat de prost sunt facute ca daca vrei sa schimbi o bujie tre sa dai motorul in jos si sa vezi cum le cat cutiile de viteze si care are un ban mai mult tot europeana isi ia .... si cu testele de poluare @AndreiRN ... eu stau in NY si aici cu 40$ extra iti trece masina de orice test ... mie ultima oara mi-a pus computerul si a trecut in 5 minute dar frane lumini si altele nimic n-au verificat .... si sa vezi pe strada cum fumega o gramada ai apropo de masini japoneze .. am un Mitsubishi Eclipse 2006 si dupa 8ok mile motorul face ca dracu si sigur o sa cada in scurt timp ... un prieten are un Infiniti FX si el a schimbat motorul la 160 k mile tot europenele sunt adevarate
-
Dorin, vineri, 26.10.2012 05:27
@dan_grecu : este mai mult decat evident ca nu ai ajuns pe la americani, de unde si pardonarea fata de necunoasterea regulilor draconice legate de poluare, mai ales in California. Coasta de est este mai permisiva. Dar pe cea din vest, incepand de anul trecut au intrat in vigoare noile norme de poluare care se aplica la absolut toate categorille (autoturisme, ambarcatiuni de agrement, shipping, etc), masuri la care europa noastra se poate uita doar cu jind. Si sa stii ca americanul de rand nu e cum mult mai instarit decat noi si deci nu isi duce masina din proprie raspundere morala/civica la o verificare anuala. Insa nu trebuie sa iti faci, masinile astea le poti lua tu peste 15 ani la mana a doua. Si-asa iti plac SH-urile. @Bethurbazal: SUA au inventat TVA-ul. Numai ca la ei se numeste VAT. EI ai taxe pe orice, crede-ma ca stiu. Numai ca ei au o cu totul alta economie fata de tot restul lumii, concurenta este fantastica iar oferta pe masura. Poate doar Japonia e mai aproape de ei.
Citeste si
-
SIGURANTA | joi, 14 noiembrieNoi teste Euro NCAP: 3 stele pentru Ford Tourneo Courier, produs în RomâniaEuro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. Citeste tot
-
SIGURANTA | marţi, 12 noiembrieNoua Dacia Duster, rechemată din cauza unei probleme electriceNoua generație Dacia Duster este supusă unei campanii de rechemare în service. Campania de rechemare, prima pentru noua generație Duster, a fost inițiată din cauza unei posibile defecțiuni la circuitul electric al mașinii. Citeste tot
-
SIGURANTA | sâmbătă, 9 noiembrieVolkswagen: 115.000 de mașini rechemate în service, în SUA, din cauza airbag-urilor TakataConstructorul german de automobile recheamă în service circa 115.000 de mașini, în SUA, din cauza airbag-urilor Takata. Sunt afectate inclusiv modele Passat din 2006-2007. Citeste tot
-
SIGURANTA | marţi, 5 noiembrieEpopeea Takata continuă: 6 milioane de mașini Opel, rechemate pentru înlocuirea airbagurilorMilioane de mașini Opel produse în ultimii 21 de ani sunt supuse unei rechemări de amploare pentru înlocuirea airbagurilor. Cele mai multe exemplare afectate ar putea fi dotate cu airbaguri Takata defecte. Citeste tot
-
SIGURANTA | joi, 10 octombriePeste 20.000 de persoane și-au pierdut viața în accidente rutiere în Uniunea Europeană, anul trecutPotrivit unui nou raport realizat la nivelul Uniunii Europene, peste 20.000 de persoane și-au pierdut viața în accidente rutiere, în 2023. Deși numărul accidentelor a scăzut în România, țara noastră are în continuare o rată ridicată de accidente rutiere mortale. Citeste tot
S-a dus calitatea bmw....