Soarta conceptului Citroen GT se decide luna viitoare

Publicat vineri, 29.05.2009 15:03 de Bogdan Mirică

Un oficial Citroen a declarat ca in urmatoarele patru saptamani va fi luata o decizie privind soarta conceptului GT. Cel mai probabil acesta va da nastere unui supercar de serie exclusivist.

Dupa ce a facut furori in cadrul Salonului Auto de la Paris, desfasurat in toamna anului trecut, conceptul Citroen GT se pregateste sa isi faca debutul pe piata modelelor de serie. Soarta exercitiului de design este inca indecisa, conducerea brandului francez urmand sa ia o hotarare finala in urmatoarele patru saptamani.

Informatiile au la baza chiar o declaratie a oficialului Vincent Besson, directorul de produs al brandului Citroen. Surse neoficiale au afirmat insa ca soarta conceptului este deja stabilita, acesta urmand sa dea nastere unui supercar exclusivist, care se va vinde in doar 15 unitati, fiecare evaluata la aproximativ un milion de euro, o valoare apropiata de cea a lui Bugatti Veyron.

Ca raspuns la aceste speculatii, Besson a declarat ca "obiectivul supercarului GT nu este sa aduca bani in contul Citroen dar nici sa iroseasca resursele constructorului francez.

via | 4wheelsnews

  • ionut, vineri, 29.05.2009 15:31
    f tare masina din alta lume

    chiar ar fi pacat daca nu sat produce f pacat chiar ar trebui sa fie utilizata si pe circuit e fenomenala

  • moxxu, vineri, 29.05.2009 15:47
    ??

    Nu stiu ce vezi tu superb, pe mine ma cam dor ochii....

  • Etienne, vineri, 29.05.2009 20:06
    GT

    Arata deosebit de restul masinilor supersport de pe piata, insa aspectul de "bat-mobil" parca nu chiar armonios. Si pentru a impune modelul pe piata (in ciuda seriei limitate), ar trebuis a fie impecabil din toate punctele de vedere. Citroen nu are renumele de marca sportiva a lui Alfa, care a dat lovitura 8C. Poate ar fi mai bine pentru francezi daca s-ar concentra in viitor pe hot hach-uri avand in vedere succesul din WRC; si riscul economic ar fi poate mai mic.

  • Maka, sâmbătă, 30.05.2009 21:33

    Citroen nu are istorie in segmentul acesta si o incercare acum ar avea costuri nejustificate putand sa se termine in situatia cea mai fericita cam la fel cu experimentul Phaeton: masina exceptionala dar nimeni nu vrea limuzina cu sigla de masina poporului iar imaginea/perceptia luxului nu se poate construi dintr-odata si nici nu se poate cumpara. Pentru ca masina e deosebita ar putea sa fie lasata la nivel de concept sau de serie limitata si poate experienta castigata acum o vor folosi intr-un moment financiar si de piata mai favorabil experimentelor extravagante.