Smart se vinde ca painea calda in SUA
Smart a inceput sa vanda foarte bine in Statele Unite, multumita modelelor mici si economice.
Mercedes are mari motive de bucurie, divizia Smart inregistrand o cerere peste asteptari in Statele Unite. Se pare ca publicul american indrageste tot mai mult masinile economice si de dimensiuni mici, Fortwo fiind se pare solutia cea mai potrivita.
Initial, in momentul lansarii pe piata americana a noii generatii Fortwo, Smart s-a asteptat ca vanzarile sa mearga bine doar in locatii ca Los Angeles si New York. Cu timpul insa, chiar si statele din centrul SUA au dovedit un interes foarte mare pentru micul model german.
Potrivit oficialilor Smart, publicul pune foarte mare pret pe accesorii, un client obisnuit cheltuind in medie 1600 de dolari pe optionale, adica aproximativ 15% din pretul masinii. Roger Penske, presedintele Smart in STatele Unite, a declarat ca "Fortwo nu se cumpara pentru ca este o masina ieftina ci pentru ca publicul este interesat mai mult de latura urbana a masinii si de consumul sau foarte mic."
Lansarea noului Smart Fortwo in Statele Unite a fost un succes total. Micul model a facut un tur al celor mai importante 50 de orase americane, fiind vedeta unor evenimente sportive. Strategia de marketing a fost atat de reusita incat Smart a primit comenzi pentru urmatorii doi ani.
Iata ca vremurile bune s-au sfarsit si in USA,cand tote lumea umbla cu v8-uri,ocrotirea mediului nu conta ! Bravo USA !