Smart a lansat un program inedit de personalizare a vopselei în SUA
Actualii şi viitorii posesori de Smart din Statele Unite ale Americii au la dispoziţie un program deosebit de personalizare a maşinii, care le permite vopsirea maşinii într-o culoare identică cu cea pe care o visează clientul.
Clienţii Smart din Statele Unite ale Americii vor putea alege între 99 nuanţe de culoare predefinite atunci când îşi comandă un automobil nou, sau pot să îşi creeze propria lor culoare în urma unui amestec. În timp ce şase nuanţe de bază sunt gratuite, alegerea unei nuanţe din paleta de 93 de culori a ofertei smartExpressions costă 1.550 de dolari. Dacă tot nu găsesc o nuanţă care să se potrivească cu ei, clienţii Smart din SUA pot veni cu o mostră de culoare iar experţii de la PPG vor încerca să o copieze cât mai bine pentru noul model.
Programul de personalizare a culorii se numeşte „Any Color You Want” şi va fi oferit şi clienţilor Smart care şi-au cumpărat deja o maşină. Secretul celor de la Smart stă în modul în care este realizată caroseria acestui model, panourile detaşabile fiind desfăcute şi vopsite cu uşurinţă într-un atelier specializat. Programul de personalizare le este oferit şi clienţilor actuali Smart, iar nemţii pregătesc extinderea acestuia prin oferirea de modele predefinite pentru clienţi. Noile modele predefinite ar fi aplicate cu ajutorul autocolantelor de la 3M şi vor putea fi aplicate direct pe caroserie. Preţul înfrumuseţării unei maşini în folie specială de la 3M este de 1.350 de dolari.
Noul program al celor de la Smart ar trebui să le ofere clienţilor o posibilitate deosebită de personalizare în comparaţie cu celelalte mărci de pe piaţă. Posibilitatea alegerii unei nuanţe în funcţie de preferinţele explicite ale clientului este un element ce aparţine clasei premium şi clasei de lux, nicidecum unor modele supermini. Spre exemplu, cei de la Bentley şi conaţionalii de la Rolls Royce oferă asemenea posibilităţi încă din fabrică.
Via | CNN