Skoda Octavia fără camuflaj - primele imagini neoficiale ale noii generaţii
Noua generaţie a lui Skoda Octavia se pregăteşte de lansare. Modelul a fost surprins de un fan al mărcii în Santiago de Chile, în timpul filmării unui spot publicitar.
Skoda Octavia este cel de-al treilea model al concernului Volkswagen care va primi noua platformă MQB. Până la lansare, noua generaţie a modelului ceh ajunge din ce în ce mai des în faţa obiectivelor foto, fără ca acest lucru să reprezinte intenţiile directe ale mărcii din Mlada Boleslav. De data aceasta, fanii Skoda au reuşit să fotografieze noua generaţie a lui Octavia fără niciun fel de camuflaj, în timpul filmării primului spot publicitar pentru acest model. După cum ne aşteptam, modelul este mai mare şi prezintă un design preluat de la Rapid, fratele său mai mic.
Noua generaţie a lui Skoda Octavia este aşteptată să debuteze la finele lunii curente. Modelul aminteşte atât de Volkswagen Jetta, cât şi de vechiul Audi A6, preluând trăsături de design de la ambele modele, pe lângă elementele pe care le împarte cu Rapid. Responsabil de design-ul noii Octavia este Jozef Kaban, şeful de design al mărcii Skoda şi omul care a lucrat la aspectul lui Bugatti Veyron. Încă de la început, Kaban a dorit ca noua generaţie a lui Octavia să păstreze valorile care au consacrat-o, pentru a se asigura că va păstra baza de clienţi a acestui model şi că va reuşi să atragă un public nou printr-un design mai modern, fără schimbări dramatice.
"Este responsabilitatea mea să creez ceva incitant, care îşi păstrează spiritul şi în anii următori. Clientul trebuie să se bucure de maşină şi la cinci ani după ce a cumpărat-o.", spunea Jozef Kaban în martie 2011, în cadrul unui interviu acordat Automarket.ro, cu privire la design-ul noii generaţii Octavia. Noua Octavia va avea o masă mai mică decât a modelului actual, graţie platformei MQB, cu toate că dimensiunile sale vor creşte.
Via Worldcarfans
-
Boogy, miercuri, 21.11.2012 13:25
nu sunt fan VAG, dar Skoda merge cu succesul mai departe. Vor fi o gramada de catei care latra ca e "booring" dar vanzarile si calitatea ei nu le vor avea multe marci. Eu am avut pe mana o Oktavia 2 din 2007, si dupa 5 ani de utilizare nu zgdranganea nimic, inchegata masina.
-
fanel, miercuri, 21.11.2012 14:11
o masina super! chiar e placuta calitate, pret tot ce vrei
-
JP, miercuri, 21.11.2012 14:13
Sigur nu e aia veche ?
-
antonny, miercuri, 21.11.2012 14:32
@boogy cat ai facut aia 5 ani ??250000km????
-
Krisztian, miercuri, 21.11.2012 14:38
Stilul Volkswagen. Exact ca si noul Golf, trist si invechit. Ex. Mazda 6 din 20008 - 2009, generatia veche arata de 100 de ori mai bine chiar daca designul a fost facut in 2007. Succes Skoda
-
Mihai, miercuri, 21.11.2012 15:01
AAA!!!! fund de A6!!!! ne intoarcem inapoi in timp! mda......
-
fost posesor de octavia, miercuri, 21.11.2012 15:20
care spune ca dupa 5 ani o octavia 2 nu zdrangane sau nu are probleme de fiabilitate, ori e scelerat mincinos ori a facut 5000 km pe an ori viseaza la o octavia... de design nu vreau sa comentez, fiecare cu gusturile lui insa skoda in afara nici nu exista, sunt cumparate ca masini de flota sau taxiuri ieftine, in rest lumea cumpara orice altceva, plus ca la fiabilitate nici nu sunt foarte stralucite, vezi puntea spate nealiniata corect din fabrica care mananca cauciucurile pe interior, vezi apa care intra pe la usile din fata care nu sunt bine etansate, numai spun de probleme la clima care iarna baga doar aer rece sau de cele mecanice foarte cunoscute la tdi-uri.... cu parere de rau, skoda nu e ceea ce cred multi, poate doar daca iti iei un 1.6 mpi pe care il conduci 5000 km pe an cu maxim 80-90 km/h.... in rest prefer oricand skoda octavia I cu codul ALH. numai bine va doresc.
-
danny, miercuri, 21.11.2012 15:24
@Boogy Nu stiu cine iti da tie dreptul sa ii faci "catei" pe cei care cred ca e plictisitoare. Ar trebui sa ne vedem fiecare de parerea lui in loc sa ne atacam unii pe altii ca chiorii, doar pt ca gusturile unuia nu coincid cu cele ale altuia.
-
@danny, miercuri, 21.11.2012 15:32
e posesor de octavia ce pretentii ai de la el?
-
dan, miercuri, 21.11.2012 15:38
Samba, lucrezi la VW? :)) Ca numai aia fac 3 schimburi la service, la cat au de reparat. Le-ai luat tu pe toate 3? :))
-
alinmarina, miercuri, 21.11.2012 15:49
Este cu adevarat RENASTEREA SKODA!!! Eu unul astept de foarte mult timp imagini cu noua generatie si ma declar deja complet satisfacut de schimbarile facute! Cred ca va reusi sa puncteze mult mai mult la capitolul calitate perceputa, iar noile gadget-uri imprumutate de pe Golf, vor convinge mult mai multi clienti!!! Abia astept sa imi configurez un Elegance Albastru inchis, cu motor 2.0 TDI 150 CP si cutie DSG 7!!! FELICITARI SKODA!!!!!!!!!!!!!
-
@fostposesordeoctavia, miercuri, 21.11.2012 15:59
pai daca ai luat-o "secand" reparata de la dauna totala cred si eu
-
Stefan, miercuri, 21.11.2012 16:08
Ce faruri de Hyundai Sonata are! :))
-
rti, miercuri, 21.11.2012 16:20
@Boogy cred ca tu daca vezi o cutie exclami: "wow, are 8 colturi!!" nu am zis nimic legat de fiabilitate, raport pret/calitate, tehnologie, etc doar ca designul e prea rece, nu inspira nimic.. deja invechit.
-
masolun, miercuri, 21.11.2012 16:34
Sincer cei de la WW i au lasat sa traca cu ochii pe schitele lor pe cei de la skoda...D.P.M.D.V spatele seamana cu jetta si nu atrage cu nimic...o varianta mult mai bun ar fi Ford Mondeo Hatchback !!!mi se pare ceea mai necopiata idee de design si este o masina reusita din toate punctele de vedere...fapt care o arata cam toate testele de specialitate in comparatie cu mazda6 sau passat sau ma rog...laguna
-
Fopel, miercuri, 21.11.2012 17:29
patratoasa, invechita ca design si motoare, plictisitoare si pun pariu ca foarte scumpa. Cine o cumpara da dovada de incultura auto.
-
@@fostposesordeoctavia, miercuri, 21.11.2012 17:35
problemele astea sunt arhi-cunoscute, deja multi le-au scris si pe forumuri... trebuie doar sa dai un simplu search... masina era noua... salut
-
Boogy@rfi, miercuri, 21.11.2012 17:43
acum cativa ani gandeam mai infantil asa ca tine....dar in timp mi-am dat seama ca VW are o reteta....linii clasice, un pic "colturoase", in care se vede din plin conservatorismul. Au identitate de marca bine definita, iar opinia unor "copii" (fie ei si destul de multi) care se plictisesc de masini ca de jucarii nu le va strica conceptul niciodata. Ei nu sunt ca Peugeot (exemplu aletoriu) care tot timpul isi cauta o noua identitate prin design (vezi ultimul 208 pe care nu poti sa focalizezi privirea din cauza designului zbuciumat pe care-l are, parere personala). Vezi ca Beetelul model 1950 tocmai s-a scos din productie in Brazilia, intr-o tara fie ea si saraca cineva l-a cumparat de a rezistat pana acum. Iar de Porsche care nu si-am mai schimbat nimic de zeci de ani nici nu mai vorbesc.
-
sad, but true, miercuri, 21.11.2012 18:57
O masina lipsita de personalitate. Cu dedicatie pentru toti parvenitii din Romania.
-
cozappz, miercuri, 21.11.2012 20:40
Din unghil pozei, spatele seamana cu Megane (ala vechi sau ala verde). Surprinzator, eu la 1Z(BJB) n-am avut probleme decat cu turbina, care a murit la 70k fmmsf. Un prieten are 1U (AXR) de 5 ani (fara o luna) 140k si nu are nicio buba. Mai e si dupa sufletu omului! Drum bun si sa ne vedem sanatosi!
-
Adrian, miercuri, 21.11.2012 22:05
nu contest ca va fi o masina buna dar ca design pare incropita cu subansamble din banca de organe VAG. din orice parte ai privi-o creeaza o senzație de deja-vu.
-
emm, miercuri, 21.11.2012 22:44
nu arata rau stopurile spate par a fii luate de la audi a6 generatia 2006...
-
Clau, miercuri, 21.11.2012 23:15
bai baiatule,ala fost posesor de octavia,pai cred ca habar nu ai ce vorbesti sau ai mers cu masina aia de ti-ai batut joc de ea,cum fac majoritatea celor care le da firma masina sau cum a scris mai sus cozzaps,mai e si dupa sufletul omului,vezi ca am skoda din 2009 si n-am facut pana acum decat 120.000 de km si vrei sa-ti zic ce-am schimbat la masina?consumabile!atat!kilometrii facuti in bucuresti,in tara dar si afara si vezi ca stie si 200km/h,numai ca eu am avut grija de masina,schimburi regulate la 10.000 km si nu la 15.000,filtru de aer schimbat la 5000,filtru motorina la fiecare 10.000,sunt la al doilea set de anvelope de vara si la primavara imi iau altul si vorbesc de anvelope noi,dunlop sp sport chiar si nu sunt la prima masina,chiar e a-5-a,nu cred ca are comparatie la fiabilitate sau poate e acolo cu ford focus si vorbesc de o masina cu parte tehnica de generatie veche,tdi cu pompe duze,o masina care se fabrica din 1996 cu un usor facelift in 2000 si inca unul aproape insesizabil in 2008 si doar noile norme europene de poluare euro 5 si noile tendinte in materie de design au facut ca aceasta masina sa nu se mai fabrice,aratati-mi si mie o masina cu o durata de fabricatie asa de mare,poate doar dacia 1310.dar asa ne place,sa fim carcotasi,dar deh,ce ne mai roade invidia ;)
-
BaditzaEx, joi, 22.11.2012 00:07
de acord cu toti cei care spun , ca e fada / comuna, dar am impresia ca totusi Skoda evolueaza mai bine decat Seat, parca se investeste mai mult la Skoda - poat e doar marketing...
-
Expertu59, joi, 22.11.2012 12:08
Ce aveti mai nene cu fiabilitatea skodei? Varul meu are o skoda 2 din 2008,iar pana in prezent are 500.000 de km ! Ce e drept la atatia km a schimbat turbina de 2 ori iar in rest cele necesare si bucseraie in rest masina pare noua ! Si cred ca de mers tot merge...face lejer 10.000 de km pe luna. Mai sunt si uscaturi...dar nu trebuie sa generalizam. Skoda capata din ce in ce mai multa forma si devine o marca din ce in ce mai buna iar din punctul meu de vedere mult mai buna decat seat . Ce este drept....cei din grupul Vag cam aseamana masinile intre ei (putin mai mult) dar de fiecare data exista ceva ce te atrage la modelul X. Oricum noi ne dam cu parerea aici dar veti vedea ca vanzarile ne vor intrece orice asteptare. Succes Skoda !
-
Radovan, joi, 22.11.2012 12:15
Pare un A6 model 2007 cu haion, totusi nu-i rau de loc, asteptam detaliile tehnice si de pret.
-
rov, sâmbătă, 24.11.2012 18:16
nu este o revolutie pare mai reusita 2-ul cu face lift...
-
sailorms, duminică, 02.12.2012 08:49
Da, am citit comentariile anterioare, sunt posesor de Octavia II, din 2005, nu sunt masini spectaculoase, au unele probleme, ca absolut toate marcile auto din lume, in ziua de azi nu mai exista, de fapt intentionat nu se mai fabrica masini foarte fiabile, va dati seama care sunt motivele. Revenind la Skoda Octavia, este totusi o masina care nu prea te lasa in drum, te scoate din situatii din care alte masini nu reusesc, sunt niste mici tancuri, si vorbesc numai din experienta mea. Nu vreau sa le fac reclama, sunt multe lucruri care se pot imbunatati, dar asta e economia de consum, trebuie sa schimbi lucrurile mai des in zilele noastre. Sa nu uitam totusi si preturile, care la alte marci, la aceleasi caracteristici, platesti mult mai mult.
Citeste si
-
FOTOSPION | marţi, 12 noiembrieFOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger faceliftAu apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. Citeste tot
-
FOTOSPION | vineri, 8 noiembrieFOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault ClioAu apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. Citeste tot
-
FOTOSPION | vineri, 27 septembrieFOTOSPION: Noua Kia EV4, un viitor rival electric pentru Volkswagen ID.3Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. Citeste tot
-
FOTOSPION | joi, 26 septembrieFOTOSPION: Noul Renault 4 electric de serie. Debut la ParisAu apărut mai multe imagini spion cu viitorul Renault 4 electric de serie. Noul model primește un design retro-modern și împărtășește platforma cu noul Renault 5 electric. Lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Paris. Citeste tot
-
FOTOSPION | marţi, 24 septembrieFOTOSPION: Imagini cu viitorul Hyundai Nexo, un SUV alimentat cu hidrogen. Lansarea, în 2025Au apărut o serie de imagini spion cu viitorul Hyundai Nexo. Acesta este un SUV alimentat cu hidrogen care urmează să fie lansat oficial în 2025. Citeste tot
boooring!!