Skoda îşi extinde gama din China cu Fabia Scout
La doar patru ani de la debutul în China, Skoda a lansat cel de-al patrulea model pe cea mai mare piaţă auto din lume. Vorbim de Fabia Scout, un crossover de segment B.
Noua generaţie a lui Skoda Fabia Scout a debutat pe piaţa din China. Modelul reprezintă al patrulea produs din portofoliul Skoda care debutează în China, în 2012 urmând să fie lansat şi Yeti. Fabia Scout încearcă să acopere locul lui Yeti în gama oferită în China până la debutul celui din urmă, model care urmează să fie construit şi pe respectiva piaţă. În comparaţie cu versiunea standard a lui Fabia, modelul este ceva mai înalt, garda la sol fiind mărită cu 41 de milimetri.
Ca de obicei, versiunea Scout a lui Fabia a fost echipată cu un set de ornamente din plastic negru, aplicate bosajelor aripilor, pragurilor laterale şi barelor de protecţie. Atât bara faţă, cât şi bara spate a lui Fabia Scout au fost redesenate, primind un ornament cu aspect metalic în partea inferioară şi o formă diferită. Portierele au şi ele un set de bandouri din plastic, cu o grosime semnificativă.
Skoda Fabia Scout îşi va face debutul public la Salonul Auto de la Guandzhou din luna noiembrie. Cei de la Skoda activează pe piaţa din China din 2007, dar au înregistrat rezultate foarte bune în 2010 pe această piaţă. Skoda a înregistrat cel de-al doilea an în care marchează vânzări record. În 2010, marca cehă a vândut 762.000 de unităţi, cea mai bună valoare înregistrată în istoria mărcii. În comparaţie cu 2009, cei de la Skoda au înregistrat o creştere de 11.5%, rezultatul precedent fiind de 684.200 unităţi. Odată cu recordul de vânzări din 2010, compania deţinută de concernul Volkswagen a reuşit să atingă hotarul de trei sferturi de milion de unităţi vândute într-un singur an – premieră în istoria Skoda.
Via | ChinaCarTimes