Șeful Volkswagen: “ID3 este cu 40% mai ieftin de produs decât Golful electric”
Noul Volkswagen ID3 are un cost de producție cu 40% mai mic decât versiunea electrică a lui VW Golf, a declarat șeful constructorului german, Herbert Diess. “Cea mai mare economie este datorată noului pachet de baterii,” a spus Diess.
Prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, ID3 a fost primul pas mare făcut de Volkswagen în direcția electrificării.
Volkswagen ID3 reprezintă și un pas important în direcția reducerii costurilor, după cum susține șeful VW. Herbert Diess a declarat că, în cazul lui ID3, costul de producție este cu 40% mai mic decât la versiunea electrică a modelului Golf.
“Dacă te concentrezi pe o platformă pentru electrice, costurile se reduc, per total, cu 40% față de Golful electric. Cea mai mare economie este datorată noului pachet de baterii,” a explicat Diess.
VW ID3 va primi în curând o versiune cu autonomie mai mare. În prezent, în funcție de bateria aleasă, autonomia lui ID3 poate varia, în ciclu WLTP, între 330 și 550 km.
În plus, modelul electric ID3 va primi și o versiune de performanță R, în cel mult 5 ani.
Via Reuters
-
Kirotractor, luni, 18.11.2019 16:10
Ete na, @viene, şi preţul... ştii doar că gentlemenii nu vorbesc despre bani. Altfel ar reieşi adevăruri jenante din gura de sub nasul tot mai lung al lui H. Diess -- şi anume că ID.3-ul bazic ar trebui să fie cu aprox. 12.000 euroi mai ieftin ca e-Golful, al cărui preţ a fost recent redus cu cca. 8.000 prin Vest, adică spre 30.000... ...Nu mai finalizez însă calculul, c-aş fi mârlan. :-)
-
Sam93, marţi, 19.11.2019 00:47
Asta pentru ca interiorul e facut din tomberoane reciclate.
-
Edikkk, marţi, 19.11.2019 07:33
VW ID.3 dacă l-ar vinde la 25.000€ tot ar avea profit VW. Dar nu atât de gras cât s-au obişnuit. Treptat însă concurenţa şi când industria o să fie calibrată pe electrice vor fi preţuri de 20.000€ şi mult sub, la ordinea zilei.
-
@Mecanicul, marţi, 19.11.2019 09:52
Dacia e lux la interior fata de ID.3 !!! Nici macar fante de aer pentru locurile din spate nu are! Ca sa nu mai vorbim plasticele de o calitate asemanatoare jucariilor chinezesti foarte ieftine! Cum plm sa nu fie cu 40% mai ieftin? Daca pui un Golf langa, zici ca este Bentley la interior!
-
Tatraurs, marţi, 19.11.2019 10:39
@mecanicul. Imediat o sa apara fanii vw sa te puna la punct si sa iti spuna ca nu e asa,ca sunt cu un pas inaintea tehnologiilor de ultima ora pentru ca i-au pus tamburi pe spate,ca plasticul de pe bord e mai al dracu decat mahonul,ca nu exista nimic mai bun la concurenta iar preturile sunt cele mai bune de pe piata.
-
DanG, marţi, 19.11.2019 11:05
@Tatraus Nu suntem nici noi chiar asa nebuni :-) Am urcat in ultimul Polo, praf si pulbere la interior. Tiguan asa si asa, T-Roc dezastru, Touareg - pretentii de SUV de lux dar jumatatea de jos tot asa, plastice din cele mai ieftine. VW Transporter pentru calatori - ingrozitoare plasticele de pe usi. Nu inteleg tactica VW, interioarele erau fix capitolul la care excelau raportat la concurenta.
-
dan_grc, marţi, 19.11.2019 11:09
ID3 este ieftin la interior, dar stiti cum este Mercedes EQS la interior ? Uitati-va la cateva teste video, are niste plastice pe la gurile de ventilatie demne de low cost, este mai calitativ clasa A.
-
Tatraurs, marţi, 19.11.2019 12:06
@dang. Astea enumerate mai sus sunt un mizilic,la passat b8,cele care au sina pentru portbagaj pe plafon,aceea sina e prinsa direct in caroserie cu suruburi si nu are din fabrica niste garnituri. Toti care au dat plafonul jos au gasit pe acolo multa apa imbibata cu noroi. Usile nu mai au folie anticondens si zgomot,plasticul prin direct pe tabla cu cleme de plastic. Se vor premium dar in afara de pret nu mai au nimic premium la ele. Pacat ca nu pot sa trimit o poza cu niste difuzoare de golf,/-as fi facut de ras innfata unei supernove clima
-
Mecanicul, marţi, 19.11.2019 12:37
@ Tatraurs ...si eu sunt fan VW si in general masini germane! Romania este o parte importanta a industriei auto din Germania si cred ca ar trebui ca romanii sa constientizeze asta...se fac destule componente in Romania! Mai nou sunt fan masini electrice! Ce nu e electric ori e gunoi ori masina de colectie! Dar legat de ID.3 aceasta este realitatea: este mult mai slab la calitatea materialelor decat VW Golf VII sau VIII Sa nu credeti ca Hyundai Kona e mai presus...pur si simplu nu se pot abtine in fata borcanului de miere...in fata acelui -40% mai ieftin!!
-
@popor, marţi, 19.11.2019 15:11
Da oameni buni, asa e, sunt proaste dpdv al calitatii insa oamenii vor autonomie, mai presus de calitatea interiorului. Eu sunt proprietar VW-uri de vreo 14 ani si in general sunt multumit de ce am luat, si e clar ca cele noi tind spre 100% plastic, dar eu de exemplu nu am o problema cu interiorul asa mare, atata timp cat stiu ca pot face un Constanta - Brasov cu o oprire scurta. Ceea ce vreau sa spun este ca, eu sunt de parere ca ei se axeaza sa elimine "range anxiety" si dupa pe altele, vom vedea in viitor cum vor fi. Totodata, da, pretul acum e mare, dar modelul e nou. In 1 an si jumatate, 2 maxim, pretul va fi cu 6-8.000 Euro mai ieftin decat acum. Spor!
-
PMC, marţi, 19.11.2019 18:13
E o schimbare de paradigma si cei de la VW sunt destul de smecheri sa simta piata si nevoile noului client si sa se plieze DIN TIMP. Cel mai bine se vede asta la comparatia dintre ID3 cu noul Golf. Noul Golf, care se adreseaza unei clientele care nu s-a nascut dupa ultima ploaie, mai pastreaza interiorul unei masini asa cum suntem noi obisnuiti sa le avem, minus ecranele care inlocuiesc instrumentele traditionale de bord. Totusi, o imbineare reusita cred eu intre modern si old school. Se pastreaza un confort si un mod oarecum traditional de a construi interioare de masini. Noua minunatie cu baterii din anii '70, ID3, se adreseaza milenialilor, copii pentru care masinile sunt tot mai putin interesante, conform statisticilor si sondajelor. Pentru tinereii de acum, masinile ar putea fi facute toate din plastic si metal, cu scaune cu burete si mushama ca fatza de masa din crasma lui Bobitza, prea putin ii intereseaza. Odata cu noile miracole tehnologice, gandite de asemenea sa poata fi usor transformate in slot machines de inchiriat, luati-va gandul de la luxul pe care il ofera actualele masinutze pe care le mai poti cumpara inca de la marii producatori. Viitorul e al masinilor cu scaune de autobus in care te urci, atingi telefonul de un contact panel si te duci sau te duc unde le spui tu sa te duca. Masina confortabila va fi un lux pe care si-l va permite noua protipendada socialista care se pregateste sa schimbe cu totul modul de viata pe care il avem acum. Pentru plebe si pentru aplaudacii de acum cu zambete largi si tampe pe moaca vor ramane mijloacele de transport cu plastic, mushama si metal, care sa-i mute contra cost de acasa la locul de munca "in conditii optime" si "conform reglementarilor in vigoare".
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
si pretul e la fel...