Şeful Opel infirmă zvonurile de vânzare a mărcii
Şeful mărcii Opel şi surse din cadrul guvernului german au infirmat zvonurile din presa germană care sugerau vânzarea mărcii din Ruesselsheim.
Potrivit germanilor de la Der Spiegel, GM doreşte să vândă marca Opel, iar printre potenţialii clienţi se numără Volkswagen şi un constructor chinez de automobile. Karl-Friedrich Stracke, şeful Opel, a infirmat zvonul respectiv, spunând că este vorba de "simple speculaţii de la rivali care vor să distragă atenţia de la faptul că Opel are din nou succes pe piaţă" . Dan Akerson, şeful General Motors, a declarat recent că mărcile Opel şi Holden vor continua să joace un rol important în viitorul corporaţiei.
Între timp, o sursă citată de Reuters declară că Akerson este nemulţumit de progresul Opel şi consideră că marca nu se descurcă pe atât de bine pe cât ar fi trebuit. Respectiva sursă a declarat că zvonurile din presa germană legate de vânzarea Opel sunt doar speculaţii şi că nu există nicio discuţie formală în acest sens cu niciun partener. În plus, Opel poartă o legătură strânsă cu numeroase platforme GM şi tehnologia pe care o utilizează modelele mărcii este folosită de corporaţie la nivel global, nu întotdeauna sub aceeaşi siglă. O sursă anonimă din guvernul german a declarat că nu există nicio intenţie de vânzare a mărcii Opel.
General Motors doreşte să se concentreze pe toate posibilităţile de a îmbunătăţi peformanţele Opel. Concernul american doreşte să readucă divizia Opel/Vauxhall pe profit, după ce aceasta a înregistrat pierderi de aproape un miliard de lire sterline în 2010. Atât analiştii pieţei, cât şi analiştii General Motors se aşteaptă ca Opel/Vauxhall să echilibreze balanţa dintre profit şi pierderi, ca în 2012 să se întoarcă la profit.
Via | Autocar
Potrivit presei germane, chinezii de la BAIC sunt interesati sa cumpere Opel, facand celor de la GM o oferta concreta de preluare ( http://www.welt.de/wirtschaft/article13423660/Chinesischer-Staatskonzern-will-Opel-kaufen.html ) .