Şeful Infiniti confirmă o nouă navă amiral, care va fi un coupe cu patru uşi
Johan de Nysschen, şeful Infiniti, a confirmat lansarea unei noi nave amiral pentru anul 2016. Modelul va fi un coupe cu patru uşi care se va lupta în segmentul lui Porsche Panamera.
Infiniti va lansa peste doi ani un coupe cu patru uşi care va deveni vârful de gamă al mărcii. Vestea vine de la Johan de Nysschen, şeful mărcii japoneze, care a discutat cu americanii de la MotorAuthority despre planurile companiei. Noul coupe cu patru uşi de la Infiniti va fi încadrat deasupra lui Q70 (fostul M) şi va avea avea un frate orientat spre performanţă. Coupe-ul de performanţă care va împărţi platforma cu viitoarea navă amiral de la Infiniti se va lupta, cel mai probabil, în segmentul lui BMW Seria 6 Coupe şi Mercedes-Benz S-Klasse Coupe. Lansarea coupe-ului respectiv este aşteptată pentru anul 2017, fiind programată la un an de la coupe-ul cu patru uşi.
În ambele cazuri, motorizarea va fi un V6 supraalimentat, deoarece japonezii de la Infiniti au decis să renunţe treptat la V8-uri în favoarea propulsoarelor cu şase cilindri în V. Decizia a fost legată strict de costurile de dezvoltare ale unui motor nou şi de faptul că unitatea trebuie să fie viabilă pentru până la 15 ani de îmbunătăţiri în vederea lansării de noi modele, iar un V8 ar fi nepotrivit având în vedere tendinţele globale de reducere a emisiilor de CO2 şi a cilindreei. Iniţial, se zvonea că vârful gamei Infiniti va folosi platforma lui Nissan GT-R R35, dar reprezentanţii Infiniti au infirmat această posibilitate.
Şeful Infiniti a reconfirmat lansarea lui Q30, un hatchback de segment compact. Această lansare este programată să aibă loc până în 2015. După aceea, Infiniti va lansa noua generaţie a lui QX50, crossoverul premium al mărcii japoneze, cunoscut până de curând cu numele de EX. La finele anului 2012, Infiniti anunţa o schimbare de nomenclatură, prin care toate crossoverele urmau să fie denumite QX, în timp ce berlinele şi coupe-urile deveneau Q.
Via MotorAuthority
Interesant cum un v6 poate produce asemenea performante. Cred ca este cel mai performant v6 din istoria automobilului. Nu pot sa le urez decat succes, si sper ca masinile lor isi vor gasi o personalitate proprie. Pana acum Jaguar este de neinvins, iar 3 ani nu se va schimba nimic. Sa auzim numai de bine !