Șeful Honda: “Vrem să vindem doar mașini electrice din 2040”
Noul șef de la Honda spune că obiectivul producătorului japonez este să comercializeze doar mașini electrice începând cu anul 2040.
În prima sa conferință de presă de la preluarea poziției de CEO Honda, Toshihiro Mibe a prezentat obiectivele pe termen mediu și lung ale mandatului său la cârma companiei.
Potrivit șefului Honda, constructorul nipon vrea să aibă o creștere a vânzărilor de vehicule electrice, astfel încât cota acestora să atingă 40% din total în 2030, respectiv 80% în 2035, pe toate piețele majore.
Noul CEO vrea ca Honda să vândă doar mașini electrice la nivel global începând din 2040.
Amintim că, în 2020, Honda a anunțat că va vinde doar modele electrice și hibride în Europa începând din anul 2023. Decizia este justificată de necesitatea de a reduce emisiile de dioxid de carbon în contextul noilor reguli din Uniunea Europeană.
Via Reuters
-
Baba Vanga, vineri, 23.04.2021 14:28
In 2040 Honda nu va mai exista.
-
Seriff, vineri, 23.04.2021 15:23
Altul care a fumat, pai ce sa vanda, au scos mizeria aia de Honda E care costa o avere, cu autonomie reala sub 200km, nu are nici o oglinzi, se incarca greu, cine cumpara frate asa ceva? 1% maxim din populatia unei tari, ca idee CIVIC 1.5 turbo si bine dotat costa cat mizeria aia de HONDA E, legat de UE, acolo s-au strans toti trotinetistii pensati cu idei gen vinerea verde sa dea legi legate de masini cand ei habar-nau pe ce lume traiesc, sa isi vada de politica lor idioata.
-
Tembelus Rex, vineri, 23.04.2021 16:11
Și cum va arăta gama respectivă de modele? Vor fi tot așa "inovative și accesibile la preț precum - Honda e "? ??? :)))) Stați și aberați (ah unde sunt vremurile și motoarele 1.8, 2.4 mpi VTEC?) în continuare.....Honda, Nissan, Mitsubishi, Lexus sunt în scădere anul ăsta. Alții cresc -Hyundai/ KIA.... că na, vorba aia "așa-i în tenis". Și țărilor din Africa tot full electrice le veți oferi?
-
Edikkk, vineri, 23.04.2021 16:49
SUA, Canada, UE/Europa, Rusia (în parte), China - cele 5 continente economice puternice ale Nordului şi care domină puternic lumea întreagă vor merge mai repede pe calea electrificării transportului auto dar şi pe direcţia de a înverzi energia electrică produsă Restul, clar mai slab, pe măsura posibilităţilor. În Nord acest, se vor bate Tesla, VAG şi restul pe maşinile electrice... Africa, America de sud, Asia SE vor fi la mâna maşinilor ieftine gen Dacia.
-
inexorabil, sâmbătă, 24.04.2021 21:54
Wow, devine realmente captivant. Istoricul (başca geograful) nicidecum improvizat, ci membru de onoare al celor mai prestigioase academii din lume, ne iniţiază în tainele conturării continentelor (de natură economică sau nu) : SUA, Canada, UE, Rusia, China… Eh, ceea ce este mai spumos ni se înfăţişează astfel: s-a născut un nou Război Rece, de data asta pe magistrala Pipera-Berceni, nu pe Preciziei-Anghel Saligny. Te pomeneşti că Electrikkk o fi trasat scenariul lui “Total Recall”. Din fericire, noi, valahii, suntem plasaţi în Piaţa Victoriei (geto-scitice).
-
Fanel_, sâmbătă, 24.04.2021 22:29
@Baba Vanga O vei nimeri si de data asta. Pe langa, ca deobicei.
-
Baba Vanga, duminică, 25.04.2021 14:21
Flanel, in 2040 nici tu nu vei mai exista. Ha ha ha ha ha
-
NIGGAPLS, duminică, 25.04.2021 22:54
Honda Auto se va retrage din Europa. Oricum e cea mai mica piata pt ei..si Africa merge mai bine. Dar in SUA (auto) si Asia (moto) Honda este un gigant, deci nu-i duceti grija!
-
inexorabil, duminică, 25.04.2021 23:14
@Baba, în 2040, Fănuţa va trasa linii impecabile pe caiet şi va număra cu beţişoare, sub îndrumarea severă a lu’ don învăţător (recte je). Mai ţii minte motto-ul din “Super Force” ? “In 2020, times are tough…This man’s tougher”. Din motive neimputabile nouă (dar nu şi imprevizibile), va trebui să-l recondiţionăm pentru 2040. Desigur, asta dacă, între timp, nu ne vom sufoca în cârpa-minune (mai degrabă -vedetă).
-
Seriff, luni, 26.04.2021 15:54
@NIGGAPLS, Honda auto vinde bine mersi aici, am prieten care lucreaza la o reprezentanta, se vand masini destule, dar nu masini gen HONDA E, ci Civic, CRV, masini raport-calitate pret bun, nu un matiz electric inutil, daca ei si alti producatori spera ca lumea o sa inceapa sa dea banii pe electrice se inseala, se vor vinde ca si pana acum 1% maxim.
Citeste si
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 21 septembrieProducția lui Ineos Grenadier, oprită din cauza lipsei unei piese importanteIneos a fost nevoit să oprească producția lui Grenadier din cauza lipsei unei piese importante. Această piesă este construită de unul din furnizorii mărcii, însă nu se știe exact despre care piesă este vorba și de ce nu poate fi produsă în acest moment. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
Si dupa 2100?