Seful Ford Europa: "Noul Focus va fi un model de succes"
John Fleming si-a reconfirmat increderea in noul Focus si a infirmat lansarea marcii Lincoln pe piata din Europa in viitorul apropiat.
John Fleming, seful Ford Europe, a declarat ca noul Focus va fi un model de succes la nivel global, fiind diferit de cealalta tentativa de masina globala – generatia din 1993 a lui Mondeo. Spre deosebire de Mondeo, noul Focus va fi identic atat pentru piata din America de Nord, cat si pentru cea din Europa sau China. Diferentele dintre cele doua modele sunt minore si reprezinta doar adaptarile necesare comercializarii unui model pe o anumita piata. Printre beneficiile acestui proces putem enumera costurile scazute de productie, rapiditatea in productie, implementarea cu usurinta a motoarelor noi si imbunatatirea calitatii.
Ford estimeaza piata auto din Europa la un nivel situat intre 13.5 milioane unitati si 14.5 milioane de unitati pentru anul 2010, in comparatie cu 15.7 in anul 2009. Potrivit celor de la Ford, disparitia programelor de innoire ale parcurilor auto din unele tari va face anul 2010 unul dificil pentru constructorii de automobile. Desi in cea de-a doua jumatate a anului 2009 fabricile Ford din lume au scazut productia la 70-75% din capacitate, acestia se vor stradui sa urce din nou la 100% in decursul anului 2010.
Odata cu declaratiile pe care le-a facut despre noul Focus, John Fleming a infirmat lansarea unui model premium in Europa. Dupa ce Alan Mullaly a declarat in urma cu cateva saptamani ca Ford ar putea introduce marca Lincoln in Europa, seful Ford Europa a declarat ca Ford nu va introduce un model situat deasupra lui Mondeo in gama sa din Europa odata ce vor vinde marca Volvo chinezilor de la Geely.
Via | AutomotiveNews (inreg.)
Seful Ford Europa are rolul de hipnotizator sa inteleg... se uita in ochii tai si spune: "Noul Focus va fi un model de succes", "Noul Focus e masina frmoasa' , "Noul Focus iti place" , "Noul Focus e cea mai tare masina din clasa ei" si tot asa... repeta obsesiv inainte de lansare sa-ti intre in cap :)) O tehnica clasica as spune, care faciliteaza deciziile irationale...