Şeful diviziei M de la BMW: "Vom construi M135i şi ne gândim la Seria 7 M"
Friedrich Nitschke, şeful diviziei M de la BMW, a confirmat versiunea de producţie a lui M135i Concept. Totodată, acesta a infirmat versiunile M ale lui i3 şi i8 şi a lansat o ipoteză privind o versiune M a lui Seria 7.
Friedrich Nitschke, preşedintele BMW M GmbH, a anunţat intenţiile de viitor ale diviziei pe care o conduce. Într-un interviu acordat celor de la Car&Driver, Nitschke a confirmat oficial versiunea de serie a lui M135i, cea mai puternică iterare a noii generaţii BMW Seria 1. Modelul respectiv va fi echipat cu motor de 3.0 litri care dezvoltă 320 CP şi 450 Nm. În versiunea concept prezentată la Salonul Auto de la Geneva din 2012, BMW M135i avea nevoie de mai puţin de cinci secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi era echipat cu un sistem de tracţiune integrală.
Inspiraţi de noua gamă M Performance Automobiles şi de motorul diesel tri-turbo de 381 CP, cei de la BMW M se gândesc la o asemenea versiune a lui Seria 7, sau la o versiune "convenţională" de performanţă a limuzinei din Munchen. Respectivul model ar putea primi motorul diesel de 3.0 litri care echipează M550d, X5 M50d şi X6 M50d. Unitatea diesel cu trei turbine dezvoltă 381 CP şi 740 Nm şi a primit numeroase aprecieri din partea presei internaţionale. Pentru moment, versiunea M50d a lui BMW Seria 7 este doar o idee, nu un proiect în sine.
Modelele i3 şi i8 nu vor fi înzestrate cu versiuni de performanţă, spune Friedrich Nitschke, deoarece "divizia i oferă cele mai sportive modele economice, în timp ce M GmbH oferă cele mai eficiente modele sport. Sunt două laturi diferite ale mărcii BMW", spune Nitschke. Totodată, şeful diviziei M de la BMW a confirmat dorinţa colegilor săi de a construi un supercar cu motor central, dar acesta spune că proiectul nu a primit încă unda verde pentru dezvoltare.
Via | CarandDriver
si pe cand cevanou inovativ?un hibrid un electric ceva..nu ca pana acum care consuma 16%! in rest la masini sport ati demonstrat ca sunt in varf!