Ședință foto cu Koenigsegg Gemera: GT-ul cu peste 1.700 de cai putere a ieșit pe circuit
Koenigsegg Gemera, primul model cu patru locuri dezvoltat de compania suedeză, a ieșit pe circuit pentru o ședință foto. "Mega-GT-ul" dezvoltat de Koenigsegg livrează 1.724 de cai putere mulțumită unui sistem hibrid de propulsie format dintr-un motor pe benzină și trei motoare electrice.
Koenigsegg Gemera, primul "Mega-GT" al companiei, a fost prezentat în urmă cu câteva săptămâni. În momentul lansării, producătorul suedez a publicat doar imaginile realizate în studioul de producție. Acum, Koenigsegg Gemera a ieșit pe circuitul de teste al companiei pentru o nouă ședință foto.
Koenigsegg spune că Gemera va fi produs în doar 300 de unități, iar sub capota GT-ului se află un sistem de propulsie extrem de complex.
Gemera propune un motor cu trei cilindri de 2.0 litri pe benzină (poate funcționa și cu metanol sau etanol) și trei motoare electrice (două dintre acestea fiind amplasate pe puntea spate și unul pe arborele cotit al propulsorului cu ardere internă).
Propulsorul cu ardere internă livrează 600 de cai putere și 600 Nm, iar motorul electric de pe puntea față dezvoltă 406 CP și 500 Nm. Cele două motoare electrice de pe puntea spate oferă fiecare câte 507 cai putere și 1.000 Nm. În total, sistemul hibrid dezvoltă 1.724 CP și 3.500 Nm. În aceste condiții, Koenigsegg Gemera poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 1.9 secunde, în timp ce viteza de top trece de 400 km/h.
Motoarele electrice sunt alimentate de la o baterie cu capacitatea de 16.6 kWh, iar Koenigsegg susține că Gemera poate parcurge până la 50 de kilometri în modul electric.
Ce pacat ca arata ca o Toyota Supra !