Seat Tarraco, poze și detalii oficiale: sistem multimedia cu control prin gesturi și instrumentar digital de bord pentru SUV-ul cu 7 locuri

Publicat miercuri, 19.09.2018 10:36 de Cornel Șocariciu

Seat a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Tarraco. Cel de-al treilea SUV dezvoltat de iberici va putea fi comandat și într-o versiune cu 7 locuri. Spaniolii au pregătit patru motorizări, două niveluri de echipare și o mulțime de sisteme de siguranță.

Seat a prezentat noul Tarraco. Cel de-al treilea SUV din gama constructorului iberic va fi disponibil și într-o versiune cu 7 locuri și va ajunge pe piață începând cu prima parte a anului viitor.

Noul SUV a primit numele vechi al actualului oraș Tarragona, iar conform oficialilor Seat, modelul va fi produs în cadrul fabricii Grupului Volkswagen din Wolfsburg. Cel mai mare SUV dezvoltat până în acest moment de Seat promite să ofere "sportivitate, confort, tehnologie, calitate și nu în ultimul rând, emoție".

Seat Tarraco: date esențiale

● Noul Seat Tarraco are o lungime de 4.735 de mm și o înălțime de 1.658 de mm. Reprezentanții producătorului spaniol spun că SUV-ul va oferi spațiu suficient pentru toți pasagerii.

● Din punct de vedere estetic, noul Tarraco preia stilul general pe care l-am admirat până acum pe Ateca. Totuși, apar modificări la nivelul grilei și în dreptul blocurilor optice.

● Standard, noul Tarraco va fi oferit cu faruri full-LED, iar caroseria va putea fi comandată în 8 nuanțe: Dark Camouflage, Oryx White, Reflex Silver, Atlantic Blue, Indium Grey, Beige Titanium, Deep Black și Uranus Grey. Ibericii spun că noul SUV va fi disponibil pentru comandă în versiunile Xcellence și Style.

● Noul Seat Tarraco va putea fi comandat atât într-o versiune cu 5 locuri, cât și într-o variantă cu 7 locuri. Pentru moment, reprezentanții Seat nu vin cu informații despre volumul portbagajului oferit în funcție de cele două configurații.

● La interior, șoferul va beneficia de instrumentarul digital de bord (Digital Cockpit) cu diagonala de 10.25 de inch. Consola centrală va fi "dominată" de un ecran de 8 inch. În versiunea Nagiation Plus, sistemul de infotainment oferă și funcții cu control prin gesturi.

● Clienții vor putea alege între două motoare pe benzină și două unități diesel. Fanii propulsoarelor pe benzină vor avea la dispoziție motorul de 1.5 litri TSI de 150 CP sau unitatea de 2.0 litri de 190 CP. Varianta de bază va fi cuplată la o cutie manuală cu șase trepte, în timp ce vârful de gamă va fi oferit cu o transmisie DSG cu 7 trepte și sistemul de tracțiune integrală 4Drive.

● Cei care preferă unitățile diesel vor avea la dispoziție motorul de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP sau 190 CP. Varianta de 190 de cai putere va fi oferită exclusiv cu o transmisie DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive. Cei care aleg unitatea diesel de 150 CP vor putea opta pentru o cutie manuală cu 6 trepte sau pentru o cutie DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive. De asemenea, Seat spune că în perioada următoare vom vedea și versiuni cu sisteme hibrid de propulsie.

● Standard, Tarraco va integra sistemele Lane Assist și Front Assist. Opțional, clienții vor putea alege următoarele tehnologii: Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Adaptive Cruise Control, Light Assist și Emergency Assist.

● Pre-comenzile pentru noul Seat Tarraco încep în luna decembrie.

  • Balzac, miercuri, 19.09.2018 11:00

    ...Tot un fel de Skoda cu motoare VAG...

  • ACE - Craiova, miercuri, 19.09.2018 11:45

    Un model foarte asemanator cu SKODA Kodiaq dar putin alungit (cca. 4 cm), cu motorizari similare si un portbagaj probabil de cca. 650-670 litri....

  • Tarrabo, miercuri, 19.09.2018 12:11

    interior de Tiguan, exterior de Kodiaq si hop tzop un SUV nou, si nu orice fel, cu personalitate,ADN,etc :))) astia de la VAG or avea mai mult de un designer pentru VW,Seat si Skoda? Eu cred ca au unul sigur,cu 2 buletine false :)))

  • Kirotractor, miercuri, 19.09.2018 12:54

    Vorba bancului cu rabinul, toți aveți dreptate - inclusiv @Tarrabo. :-) Deși VAG are o armată de designeri, culmea că majoritatea străini, ba chiar latini de origine (v. interviul cu brazilianul de-a conceput noul Touareg, după mine de-o banalitate rară, dar nu mai dezvolt.) Și mai ciudat e că ex-nemții lor lucră acum pt. mărcile latine (aparent) - v. Mitja Borkert pt Lamborghini (creator Urus.) Cu globalizarea actuală e greu spre imposibil de înțeles strategia mutărilor ăstora, dar și-n domeniul auto par valabile unele teorii ale conspirației - v. recenta anchetare a cartelului VAG-Merc-BMW. Strict ontopic, bine măcar că Tarraco nu seamănă și el c-un aparat de ras multi-blade (din față, că-n rest e o nouă Mărie cu aceeași pălărie.)

  • SIMPLE MINDS, miercuri, 19.09.2018 12:54

    @ SABINE SCHMIDT Ce sanse sunt sa avem un timp pe Ring pana la echinoptiul de toamna (21 septembrie) ? :-)) Chiar si in varianta TDI 190 CP, c-am invatat pe AM ca Seat se impaca mai bine cu circuitele ca aia din Mlada .

  • Edikkk, miercuri, 19.09.2018 20:27

    TSI... TDI... cu DSG... Da, plictisitor

  • Coco, miercuri, 19.09.2018 22:13

    Fratele modelului Kodiaq dar cu o poziționare mai bună in segment si cu multe elemente mai atrăgătoare.

  • Flavius, miercuri, 19.09.2018 22:35

    presimt un raport pret/calitate perfect, iar pe placul meu au un motor si cutie de bun simt atat ptr romanica , dar si ptr Europa ( 1.5 TSI 150 cai,benzina) ...btw, am Skoda Rapid de 1,4 cu 125 cai...e kerosen , fratilor, nu am unde sa explodeze...apoi, daca vreti chesii mai sofisticate, sa ne belim ochii ( inclusiv buzunarele ) spre Alfa, Lexus, Rovere si germane ( vorbesc de SUV )...in alta ordine de idei , pe cand gata autostrazile din romanica ?...aud un 5 ani ?...da cineva un 10?...il vad in spate pe dl Brucan..va rog..aaaaaa, ramaneti tot pe 20 !

  • kpk1, joi, 20.09.2018 00:29

    Un Tiguan Allspace cu S pe grila. Si da, e TDI :))) Cumparatorii de SH cu volan pe dreapta abia il asteapta.

  • adi_10, joi, 20.09.2018 11:20

    Foarte misto masina...mult mai ok decat Ateca. In sfarsit bordul parca arata mai modern decat precedentele Seat-uri. Una mai dotata o estimez pe la 35.000 de euro.