Seat Exeo primeşte versiunea 2.0 TDI Multitronic

Publicat luni, 07.02.2011 17:03 de Bogdan Mirică

Seat va oferi pe Exeo o nouă transmisie automată, un Multitronic capabil să gestioneze resursele unităţii de 2.0 litri, 143 de cai putere şi 320 de Nm.

Seat caută să revină pe linia de plutire cu orice preţ. Constructorul spaniol plasează o nouă versiune pentru modelul său de clasă medie, Exeo, în ambele variante de caroserie, sedan şi break.

Modelul primeşte o transmisie Multitronic, de tip CVT, pentru a gestiona cei 143 de cai putere şi cei 320 de Nm ai versiunii diesel 2.0 TDI. Ansamblul de propulsie reuşeşte să imprime o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în numai 9.6 secunde şi să garanteze o viteză maximă de 210 km/h. Chiar şi aşa, consumul înregistrează o valoare medie de 5.8 litri/100 de kilometri, iar emisiile nu sar de 153 g/km.

Noua versiune, echipată cu transmisia automată Multitronic, este disponibilă doar împreună cu nivelul de echipare Style, care garantează prezenţa unor sisteme de siguranţă ca ESP, ABS şi ASR, şapte airbaguri. Nu lipsesc nici elementele de confort cum sunt climatizarea automată pe două zone, sistemul audio Adagio cu opt difuzoare, farurile bi-xenon adaptive, senzorii de presiune în pneuri şi jantele de 17 inch.

via | autoblog

  • andrey11, luni, 07.02.2011 17:43
    greseala

    "Seat va oferi pe Exeo o nouă transmisie automată, un Multitronic capabil să gestioneze resursele unităţii de 2.6 litri, 143 de cai putere şi 320 de Nm." sigur e 2.6 TDI????

  • aazz, luni, 07.02.2011 17:48

    cui ii pasa de seat,skoda,vw etc.? credeam ca sunteti un site serios si ca scrieti articole despre masini.

  • jiji, luni, 07.02.2011 18:17
    @aazz

    atunci intra pe www.trotineta.com,gasesti articole care te vor interesa

  • Alex, luni, 07.02.2011 18:36

    Misto audi asta, pardon seat.

  • brck, luni, 07.02.2011 22:40
    seat

    eu n as spune cu disperare.daca erau asa de disperati apareau de anul trecut cu leon ul nou,cu un altea+toledo nou cu modele noi care sa atraga prin design si sa ofere si un cost de achizitie decent pt nivelul de echipare si motorizare pe care il ofera.faza e ca cei de la vw nu prea se obosesc sa atraga clienti noi,tot fanii cumpara in continuare.seatul+skoda ar trebui sa se repozitioneze la un nivel de pret cu cel al coreenelor kia+hyundai,coreenii invata permanent din greselile altora,nu sunt ei cei mai inovativi in materie dar fac un bussines bun din a oferi la un pret decent automobile corecte.