Seat aşteaptă salvarea din partea noului Ibiza Facelift

Publicat vineri, 23.03.2012 17:41 de Mircea Meșter

Noul Ibiza facelift, prezentat de Seat la Geneva, este considerat de spanioli salvatorul gamei şi modelul care dă startul noii renaşteri a brandului iberic. "Ibiza e Seat şi Seat e Ibiza", spune directorul de marketing al mărcii.

Oficialii mărcii Seat au aşteptări mari de la noul Ibiza facelift, model prezentat în premieră mondială la începutul acestei luni, la Salonul Auto de la Geneva. Aşteptat pe piaţă în primăvara acestui an, modelul iberic de segment mic va încerca să-şi facă loc pe o piaţă foarte aglomerată, dar care, spun şefii Seat, are nevoie de Ibiza.

"Ibiza e Seat şi Seat este Ibiza. Noul model este unul crucial pentru compania noastră. În plus, ofensiva noastră include, până în 2013, lansarea noului Mii şi a noii generaţii Leon", spune Ulf Eberhadt, directorul de marketing Seat, într-un interviu acordat Automotive News.

A treia generaţie a lui Ibiza, care a fost lansată oficial în 2008 şi care a primit acum faceliftul de mijloc de carieră de piaţă, a reprezentat 52% din totalul vânzărilor mărcii în cursul anului 2011. Conform datelor Seat, clienţii care cumpără Seat Ibiza au între 30 şi 50 de ani, target care va rămâne unul activ pentru marca spaniolă odată cu faceliftul modelului său.

Prima generaţie Seat Ibiza a debutat pe piaţă în 1984, în cadrul Salonului Auto de la Paris, modelul spaniol reuşind până acum să-şi găsească 4.65 de milioane de clienţi în toată lumea.

via | Automotive News (înreg.)

  • sandman, vineri, 23.03.2012 18:25
    ibiza

    f frmoasa masina! se va vinde f bine avand in vedere ca este mai ieftina ca un polo sau fabia si mai mare la interior. + multe dotari standard

  • razvanis, vineri, 23.03.2012 18:45
    @automarket

    Nu a declarat nimeni ca asteapta salvarea de la Ibiza, Ibiza este un produs care se vinde bine, arata mai bine ca fabia si e mai ieftina ca polo. Salvarea SEAT sta in Toledo , model de familie care a lipsit din gama si care poate readuce marca pe profit prin recastigarea vechilor clienti de Toledo berlina. Si cum suntem in 2012 nu poate lipsi un SUV, orice r*hat transformat in SUV se vinde, dovada este piata, sunt marci in romania care numai pe asta isi bazeaza existenta. Deci vrei sa faci bani cu o marca trebuie sa faci 2 lucruri: 1.intri pe piata din china 2.Bagin SUV in gama. SIMPLU

  • GsmWorld, vineri, 23.03.2012 19:55

    L-am vazut la Geneva.Nu imi place deloc, nu vad ce salvare sa fie.

  • edi80, vineri, 23.03.2012 22:28

    Nu poti sa spui ca nu e frumos k sar fanii cu manutele..ce naiba nu va aud mainile...e superb nu vezi ce linii are ce tehnologie...ce motoare de noua generatie cu consum mic ...hibride superb!!tot respectul pt..

  • GsmWorld, sâmbătă, 24.03.2012 01:31
    manute rosii

    Ce de manute rosii s-au adunat mai sus. Daca si masina asta e frumoasa, atunci concurenta vinde avioane.

  • m sport, sâmbătă, 24.03.2012 03:14
    frumoasa la exterior la interior e jalnica-inter.de logan

    daca e vb de vreo salvare atunci de la noul leon se astepta

  • jan, sâmbătă, 24.03.2012 07:07

    Daca linia laterala ar fi si ea normala ar fi mai frumoasa.

  • C-G-C, sâmbătă, 24.03.2012 09:06
    Seat e PA!

    Cu noua gama de modele Seat este departe... foarte departe. Cat despre noul Ibiza, sa fim seriosi, nu te da pe spate designul exterior, iar interiorul...OMG, Loganul este racheta.

  • yyy8, sâmbătă, 24.03.2012 16:56

    Eu nu inteleg de ce au apropiat atat de mult designul lui Seat de VW in ultimii ani. Hai sa ne uitam la fosta generatie de Polo si Ibiza. Era o dieferenta destul de mare in privinta aspectulu. Acum masina asta aminteste prea mult de Polo. Iar Toledo a fost un esec. Design ciudat, practicabilitate... hmm, cand imi amintesc cum arata portbagajul ala... si l-au mai derivar si in versiunea XL. Problema la Seat, cel putin din punctul meu de vedere e ca nu prea mai are identitadea de acum 5-6 ani, lipseste tocmai acel "auto emocion" care facea diferenta dintre VW si Seat.

  • Spikey27, sâmbătă, 24.03.2012 18:36
    ...

    Seat este doar o marca prin care VW vrea sa muste o bucata cat mai mare din piata...vor o bucata cat mai mare de prajitura,lacomi mici...pentru asta,trebuie sa-si bata joc si de Seat,si de Porsche,si de Bentley si de toate celelalte marci aflate sub umbrela grupului...

  • LauCalin, sâmbătă, 24.03.2012 21:32

    Eu nu as zice ca isi bat joc de Bentley sau Porsche, pentru ca s-a cam pastrat constant identitatea marcilor (de exemplu 911 inca mai pastreaza "reteta" designului specific, motor spate iar Bentley este totusi o marca de lux si pastreaza designul specific britanic). Ah, ca a aparut o ditamai matahala de SUV cu sigla Porsche e atlceva, pentru ca piata a cerut a cerut... dovada e ca niciodata Cayenne nu a avut vanzari slabe. Si totusi, designul lui aduce a Porsche. De Bugatti nici vorba. Poate doar cu Lamborghini sa ai dreptate.

  • Marian, luni, 26.03.2012 08:54

    Am mai spus-o si am sa ma repet. Cum poti sa dai banii pe o masina la care manerele usilor arata de parca ar fi fost puse de un om beat? Macar cu ocazia face-liftului puteau si ei sa le alinieze, dar se pare ca nu le-a iesit nici de data asta. Poate la urmatoarea generatie le va reusi :))))))

  • Sorin, luni, 26.03.2012 09:28

    Aoleooooo ce trista eeeeeeeeee :)))))) Asta e facelift ??? Interiorul, ca si la ne-facelift arata ca un Passat din anii 80 ...e groaznica...daca nu ar avea motoarele VW ar fi mai varza ca TATA ... macar Skoda se straduie ...si se vede ... si EXEO e un total esec ... o copie jalnica a unui A4 de 3 generatii mai vechi ... OCTAVIA e frumoasa si vede ...s-a vandut in draci .. pe cand SEAT tinde spre 0 ...pacat ..asa e cand nu pastrezi o identitate, ca sa ieftinesti costurile de productie

  • Ovidescu, luni, 26.03.2012 10:46
    urat

    O masina urata.

  • AndreiRN, luni, 26.03.2012 22:07
    Faliment

    Seat da faliment. China ii cumpara.