Seat are planuri ambițioase pentru brandul de performanță Cupra: "Vrem să atragem clienți care nu au cumpărat niciodată un Seat"
Seat mizează pe câștigarea de noi clienți prin lansarea brandului de performanță Cupra, care va avea o gamă de cel puțin șapte modele.
Seat a dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva din luna martie că brandul Cupra va deveni unul de sine stătător, iar primul model pe listă este SUV-ul Cupra Ateca, care va utiliza un motor turbo pe benzină de 2.0 litri și 300 de cai putere.
Ținta constructorului spaniol este să atragă clienți care până în prezent nu au mai cumpărat modele Seat, dar care sunt interesați de performanță.
"Începem să ne uităm la cienti care nu au cumpărat niciodată un Seat și care au gusturi pentru motorsport, o activitate în care investim prin divizia Cupra Motorsport", spune Luca de Meo, CEO-ul Seat.
Oficialii mărcii spaniole a explicat că brandul Cupra ar trebui să aducă profituri de două ori mai mari decât Seat. Acestea vor fi utilizate în special pentru dezvoltarea de sisteme hibride, care își vor face apariția inclusiv pe modelele din gama Cupra.
"Cupra trebuie să fie capabil să obțină marje de profit de două ori mai mari decât Seat și, prin urmare, să investim în tehnologii precum cele hibride, care sunt disponibile doar la Audi. Putem merge mai departe decât Seat, ale căror preturi au crescut în medie cu 20% în ultimii 3 ani, în timp ce calitatea a crescut și mai mult", a adăugat el.
Via Autoactu
Daca VAG-ul n-a reusit sa agate (si) Alfa Romeo ,acum ,prin ofensiva Cupra vrea sigur s-o decapeze !Sper totusi sa nu reuseasca.....