Se ridică cortina: aşa va arăta interiorul noului model Alpine pregătit de Renault!

Publicat joi, 11.02.2016 12:54 de Daniel Popescu

Renault începe să ridice valul de mister care planează asupra viitorului model Alpine fără nume care va fi prezentat în februarie: francezii au dezvăluit o primă imagine cu interiorul.

Renault va renaşte brandul Alpine prin lansarea unui nou model în 16 februarie, iar până în prezent constructorul francez nu a dezvăluit numele acestuia şi nici imagini care să prefigureze designul.

Iată însă că, cu numai câteva zile înainte de evenimentul propriu-zis, Renault a publicat un teaser care ridică parţial valul de mister prin prezentarea interiorului. În evidenţă ies touchscreen-ul de sine stătător pentru sistemul multimedia, un ceas retro şi comutatoarele metalice.

Volanul este îmbrăcat în piele şi include logo-ul Alpine în partea centrală, iar cele două padele montate în spatele acestuia sugerează implementarea unei cutii automate cu dublu ambreiaj. 

Nu se cunoaște încă numele primul model de după resuscitarea mărcii Alpine, dar ipotezele merg pe A120 sau pe AS1. Conform primelor informații răsuflate în presa europeană, urmașul de drept al istoricului Alpine A110 Berlinette - una dinte cele mai frumoase mașini franceze produse vreodată - va beneficia de o variantă de bază care va avea în jur de 250 CP și de una de top care va ajunge la 300 CP.

Ambele vor avea sub capotă un motor turbo TCe de 1.8 litri derivat din cel de 1.6 litri de pe Clio RS și care va fi așezat central, puțin în fața roților din spate. Cutia de viteze va fi una automată cu șapte trepte și două ambreiaje.

Pentru a produce primul model din noua gamă Alpine, inginerii Renault au apelat la metode utilizate de mărcile premium pe modelele lor sportive. Astfel, aliajele din aluminiu se află la baza construcției noii mașini. Ținta inițială era de a produce o mașină sport care să cântărească sub 1000 de kilograme, însă inginerii au ajuns la concluzia că target-ul ar fi atins doar dacă ansamblul șasiu-caroserie ar fi îmbogățit de prezența fibrei de carbon.

Cum materialul ar fi fost prea scump pentru a menține modelul în limitele unui preț decent, masa totală a mașinii s-a oprit la final la 1100 de kilograme, una oricum excelentă în raport cu cea a altor modele asemănătoare de pe piață.

Via Motor1

  • vianu, joi, 11.02.2016 13:46

    daca e sa fac o analogie interior exterior as crede ca designul final va fi unul clasic, cel putin ca linie generala. Fata nu cred ca va aduce atat de mult cu originalul anilor '60, dar observ ca s-a pastrat impartirea geamului lateral, oglinda si suportul foarte subtire a oglinzii exterioare http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/alpine-asdewr-concept-2015-009_0.jpg?itok=sGpjnYfB abia astept lansarea, cred ca nu va dezamagi sub nici un aspect

  • V, joi, 11.02.2016 17:42

    Imi plac tusele de sportivitate pura traditionala imbinate cu tehnologie high-tech. Genial !