Scion FR-S Racer - versiunea americană pentru drift a lui Toyota GT-86
Toyota a expus la Salonul de la Detroit Scion FR-S Racer, o interpretare americană pentru competiţiile de drift a coupe-ului GT-86, dezvoltat alături de Subaru.
După o lungă aşteptare, presărată cu multe teasere şi concepte, Toyota a dezvăluit în toamna anului trecut versiunea de serie a coupe-ului cu propulsie spate, dezvoltat alături de Subaru: GT-86. La câteva zile, partenerii de la Subaru şi-au dezvăluit propria interpretare a coupe-ului sportiv, botezată BRZ, şi alături de aceasta şi un derivat pentru circuit.
Toyota a considerat că nu trebuie să rămână datoare şi a decis să aducă anul acesta la Detroit un derivat pentru circuit al noului GT-86. Se numeşte FR-S Racer şi poartă pe capotă logo-ul Scion, divizia nord-americană, mai tinerească a celor de la Toyota.
Maşina este rezultatul unei colaborări dintre Scion şi preparatorii de la GReddy, vechi parteneri ai japonezilor. Scopul a fost acela de a crea o maşină cu care veteranul Ken Gushi să poată concura în seriile de Formula Drift, o competiţie desfăşurată în SUA.
Spre deosebire de Toyota GT-86, modelul din care derivă, Scion FR-S Racer beneficiază de un nou kit aerodinamic, care include o extensie pentru spoilerul faţă şi un eleron uriaş. Nu lipsesc jantele de aliaj cu pneuri speciale, geamurile fixe, scaune de tip scoică, un roll-cage şi un volan sport.
Principala surpriză se va ascunde însă sub capotă, acolo unde GReedy şi Scion au reuşit să înghesuie 600 de cai putere, dedicaţi întru totul punţii spate.
masina stock este incredibil de plictisitoare si neinspirat desenata , aceasta versiune aduce un plus de agresivitate.