RS 2000, supercarul care invie legendarul Melkus
Constructorul de nisa Melkus incearca sa revina in atentia publicului cu un supercar botezat RS 2000, care cantareste doar 454 de kilograme.
Teritoriul supercarurilor poate fi o provocare chiar si pentru nume cu prestanta din industria auto. Totul pare insa mai accesibil atunci cand ai in spate o istorie si un renume cladit pe piata modelelor sport. Melkus s-a folosit de mostenirea vechilor sale modele pentru a renaste acum intr-o forma contemporana, performanta gata sa se bata de la egal la egal cu marile supercaruri europene.
Oficialii companiei au publicat astazi primele informatii si imagini oficiale ale modelului RS 2000, o sportiva care vrea sa readuca in prim-plan numele constructorului de nisa, demult apus. Designul noului supercar se inspira foarte mult din modelul clasic Melkus RS 1000, care a iesit din productie la finele anului 1979. Asemeni acestuia, RS 2000 utilizeaza usi cu deschidere verticala intr-un stil original.
Din considerente aerodinamice, Melkus a folosit un spoiler cu prize mari de aer, un deflector posterior si o podea plata. Liniile au fost create de Lutz Fugener si Jens Timmich respectand filosofia inaugurata de Heinz Melkus, fondatorul companiei. Pentru a pastra o masa scazuta, RS 2000 foloseste un sasiu din aluminiu completat de o caroserie din fibra de carbon. Toate acestea au dus la o masa totala de doar 454 de kilograme, o premiza buna pentru o masina sport.
Din pacate oficialii Melkus nu au oferit informatii si despre motorul care va propulsa supercarul, aceste detalii urmand sa fie oferite abia in vara. Supercarul va fi produs intr-un numar redus de exemplare, 25 la numar, iar data de livrare a fost fixata la mijlocul lunii noiembrie.
via | WCF
arata ca un cur....tot respectu' pentru incercarea de a face o masina adevarata. La 454kg va fi ca un cart in care se vor simti toate denivelarile drumului. Si asta nu e rau. Foarte probabil ca nu va dispune de hi-tech-ul care il face pe orice "jmecher" sa declare ca stie a conduce. Dar de aratat tot arata ca un cur.